no-img
نوین اطلس

دزدیدن نگاه نشانه چیست؟


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دزدیدن نگاه نشانه چیست؟
امتیاز 3.50 ( 2 رای )
zip
آذر ۱۴, ۱۳۹۸

دزدیدن نگاه نشانه چیست؟


در مقاله ی دزدیدن نگاه نشانه چیست در نوین اطلس به ارتباط های غیر کلامی اشاره دارد. در این مطلب می خواهیم بدانیم که تماس چشمی یکی از راه های برقراری ارتباط غیر کلامی است که اگر به خوبی درباره ی آن بدانیم می توان همه چیز را از طرز نگاه فرد مقابل فهمید. این برقراری ارتباط غیر کلامی در هر نوعی از رابطه وجود دارد از جمله ارتباط بین پزشک و بیمار، ارتباط بین مشتری و فروشنده، خانواده ها، زن و شوهر و … . در دزدیدن نگاه نشانه چیست هدف ما بررسی ارتباط چشمی عاشقانه بین زوجین می باشد و بیشتر به این نوع پرداخته می شود. ما می خواهیم در مورد روانشناسی دزدیدن نگاه، تماس چشمی عاشقانه، زبان چشم عاشق، طرز نگاه پسر عاشق و نگاه مستقیم در چشم صحبت کنیم. پس ما را در ادامه مطلب همراهی کنید.(همچنین نگاه کنید به نگاه چشم در چشم)

روانشناسی دزدیدن نگاه

روانشناسی دزدیدن نگاه در پاسخ به این سوال که دزدیدن نگاه نشانه چیست می گوید این رفتار در روابط اجتماعی نشانه این است که فرد مقابل به شما دروغ می گوید و یا درباره موضوعی که با شما صحبت می کند اطمینان ندارد و به همین دلیل ناخودآگاه نمی تواند مستقیما به چشمانتان نگاه کند. در حالیکه نگاه مستقیم حاکی از آن است که فرد با اطمینان خاطر با شما صحبت می کند و به صحت حرف هایش ایمان دارد. اما این تفسیر از نوع روابط اجتماعی بود. روانشناسی دزدیدن نگاه در تماس چشمی عاشقانه بین دو جنس مخالف حکایت از خجالت عاشقی دارد. معمولا زوج های جوان در ابتدای عاشقی نگاهشان را از هم می دزدند و نمی توانند مستقیما به چشمان هم زل بزنند.(همچنین نگاه کنید به طرز نگاه پسر عاشق)

تماس چشمی عاشقانه

تحقیقات روانشناسی نشان داده است که مردان بیشتر از طریق نگاه عاشق می شوند و زنان از طریق گوش دادن و شنیدن حرف های عاشقانه. در برخوردهای اول مردان بیشتر تمایل به برقراری تماس چشمی عاشقانه دارند به نحوی که دختران به علت شرم و حیا ممکن است نگاهشان را بدزدند. پس در پاسخ به اینکه دزدیدن نگاه نشانه چیست؟ می توان به شکل گیری احساس عاشقانه بین دو نفر اشاره کرد. تماس چشمی عاشقانه مرد را مجذوب فرد مقابلش خواهد کرد. فرد عاشق تمایل به برقراری تماس چشمی عاشقانه دارد و همواره به دنبال کشف زیبایی های جدیدی در معشوق خود می باشد. در واقع همین تماس چشمی عاشقانه است که فرد مقابل را به خجالت کشیدن و دزدیدن نگاهش وا می دارد.(همچنین نگاه کنید به نگاه عاشقانه مردان)

زبان چشم عاشق

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد یکی از تاثیر گذارترین راه های برقراری ارتباط غیر کلامی تماس چشمی می باشد. زبان چشم عاشق اینگونه است که موقع صحبت کردن محبوب خود عاشقانه به او می نگرد و می خواهد ثابت کند با جان و دل به حرف هایش گوش می دهد. حتی گاهی لبخندی زیبا به این تماس چشمی عاشقانه اضافه می کند. در حقیقت زبان چشم عاشق گویای هر آن چیزی است که در دلش می گذرد. چشم ها دروغ نمی گویند و همیشه می توان با توجه به آن ها از همه چیز مطلع شد. هنگامی که سکوت بین عشاق حاکم شود سعی می کنند زیر چشمی به هم نگاه کنند و بر اساس روانشناسی اینکه دزدیدن نگاه نشانه چیست؟ می تواند نشانه این باشد که هر یک می خواهد دیگری را خوب بررسی کند اما به علت شرم و حیا این کار را دزدکی و غیر مستقیم انجام می دهند. همین دزدین نگاه هر آنچه در دل فرد است را لو می دهد و به فرد مقابل نشان می دهد که وی چقدر کنجکاو است.(نگاه کنید به عشق در زبان بدن)

طرز نگاه پسر عاشق

در این بخش از مطلب دزدیدن نگاه نشانه چیست؟ در مورد طرز نگاه پسر عاشق صحبت می کنیم. شاید با پسری صحبت می کنید و می خواهید بدانید طرز نگاه وی عاشقانه است یا نه؟ پس با نوین اطلس همراه باشید.(نگاه کنید به زل زدن پسر به دختر نشانه چیست؟)

یکی از راه هایی که می توانید به علاقه فرد مقابل پی ببرید طرز نگاه پسر عاشق است. در واقع پسری که به شما علاقمند شده باشد تمایل دارد تماس چشمی عاشقانه برقرار کند. که در ملاقات های اول این نگاه را می دزد تا خودش را لو ندهد اما در ملاقات های بعدی طرز نگاه پسر عاشق به صورت بی پروا و مستقیم خواهد شد به نحوی که می خواهد شما را زیر نظر بگیرد. در واقع طرز نگاه پسر عاشق نوعی ابراز علاقه وی به شما می باشد.(نگاه کنید به حرکات مرد عاشق)

نگاه مستقیم در چشم

پس از اینکه درباره ی دزدیدن نگاه نشانه چیست؟ صحبت کردیم، حال می خواهیم به مبحث نگاه مستقیم در چشم بپردازیم. نگاه مستقیم در چشم در هر شرایطی می تواند به صورت متفاوت معنا شود. به عنوان مثال در روابط اجتماعی از جمله حین خرید وقتی فروشنده مستقیما به چشمان شما نگاه کند و درباره ی محصولش توضیح دهد نشانه ی راستگویی وی خواهد بود. این در حالی است که در این شرایط دزدیدن نگاه از علائم دروغگویی می باشد. نگاه مستقیم در چشم در جای دیگر به عنوان مثال هنگام آدرس پرسیدن خانم از آقا ممکن است برداشت خوبی برای فرد مقابل نداشته باشد و حس امنیت را از خانم سلب کند. اما در روابط عاشقانه پس از گذر زمان و وقتی که دو طرف با هم راحت تر شوند نگاه مستقیم در چشم و در واقع برقراری تماس چشمی عاشقانه به آن ها یادآوری می کند تا چه حد به یکدیگر علاقه دارند به نحوی که هنوز هم از نگاه به چشمان همدیگر لذت می برند. همواره به زن و شوهرها پیشنهاد می شود هرزگاهی نگاه عاشقانه داشته باشند و چند لحظه بدون اینکه حرفی بزنند تماس چشمی عاشقانه برقرار کنند تا برایشان مرور شود چقدر به هم علاقه دارند و مانع از سرد شدن رابطه عاشقانه شان شود.

مطالب مرتبط:

تاثیر نگاه در عشق

نشانه های عاشق شدن در زبان بدن

رفتار مرد عاشق

مرد عاشق چه ویژگی هایی دارد

روانشناسی مرد عاشق

زبان بدن در روابط عاشقانه

 

 

 



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.