no-img
نوین اطلس

همه چیز در مورد کم بودن رابطه زناشویی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

همه چیز در مورد کم بودن رابطه زناشویی
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
آذر ۱۲, ۱۳۹۸

همه چیز در مورد کم بودن رابطه زناشویی


نوین اطلس در این مقاله تصمیم دارد همه چیز در مورد کم بودن رابطه زناشویی را به اطلاع برساند. بسیاری از زوج ها در ابتدای شروع زندگی مشترک خود رابطه زناشویی مرتب و به دفعات برقرار می کنند اما پس از مدتی این رابطه کمتر می شود تا جاییکه در برخی زوج ها به صفر می رسد و این موضوع خود آغاز مسائل و مشکلات زیادی خواهد شد. به دلیل اهمیت این موضوع در اینجا می خواهیم همه چیز در مورد کم بودن رابطه زناشویی اعم از همسرم رابطه برقرار نمی کند، علت سردی مردان در رابطه زناشویی، علت سرد شدن زنان در رابطه زناشویی، علت کم شدن روابط زناشویی، علت نداشتن رابطه زناشویی، عوارض نداشتن رابطه زناشویی و حکم نداشتن رابطه زناشویی را بررسی کنیم.

همسرم رابطه برقرار نمی کند

در این بخش از مقاله همه چیز در مورد کم بودن رابطه زناشویی می خواهیم به این پاسخ این سوال بپردازیم که چرا همسرم رابطه برقرار نمی کند. زمانیکه این سوال برایتان پیش بیاید قبل از هر چیز باید به سراغ ریشه این مسئله و علت سرد شدن مردان در رابطه زناشویی یا علت سرد شدن زنان در رابطه زناشویی بروید. اگر بتوانید دلیل اصلی این موضوع را بیابید راه حل آن را نیز یافته اید و در نتیجه شور و هیجان سابق را به رابطه تان برمی گردانید.(همچنین نگاه کنید به وقتی مردی از شما فاصله می گیرد)

علت سردی مردان در روابط زناشویی

علت سردی مردان در رابطه زناشویی می تواند به کاهش جذابیت زن در نگاه مرد مربوط باشد. منظور این است که زنان در ابتدای ازدواج به خود می رسند و همیشه ظاهری مرتب دارند اما در گذر زمان ممکن است این ویژگی مثبت را از دست دهند و تنها برای مهمانی رفتن به آراستگی شان اهمیت دهند که باعث دلسردی مرد می شود. علاوه بر این یکسری اخلاقیات و رفتارهای نابجا مثل گیر دادن زیاد به مرد، غرغر کردن، چک کردن گوشی وی، بی احترامی به مرد و خانواده اش و … نیز می توانند از علت سردی مردان در رابطه زناشویی باشد. (همچنین نگاه کنید به چگونه با مردی که سرد شده رفتار کنیم)

علت سرد شدن زنان در رابطه زناشویی

در بررسی همه چیز در مورد کم شدن رابطه زناشویی باید باید به علت سردی زنان در رابطه زناشویی نیز اشاره کرد. از عواملی که باعث می شوند یک زن از همبستر با شوهرش امتناع کند می توان به عدم رعایت بهداشت مرد، خودخواهی مردان در رابطه، خشونت، بی توجهی به زن و … را نام برد. که همه این دلایل به طور کامل در مبحث چندین علت سرد شدن زن در رابطه زناشویی برای شما آورده شده است.

علت کم شدن روابط زناشویی

در این مبحث از مقاله همه چیز در مورد کم بودن رابطه زناشویی می خواهیم به علت کم شدن روابط زناشویی بپردازیم. با ریشه یابی این موضوع می توان از عوارض بعدی جلوگیری کرد.

درگیری های روزمره یکی از علت کم شدن روابط زناشویی می باشدو زن و مرد ممکن است در طول روز به شدت درگیر کار کردن باشند به صورتیکه شب هیچ انرژی برای وقت گذرانی با همسرشان نداشته باشند و ترجیح می دهند تنهایی به رختخواب بروند. از دیگر علت کم شدن روابط زناشویی می توان به حضور بچه ها اشاره کرد و اینکه در طول شبانه روز به علت آن ها زن و شوهر نتوانند وقتی برای هم بگذارند. تاثیر سرگرمی های زیاد و تماشای تلویزیون را نیز نباید نادیده گرفت چرا که اگر این مورد کنترل شده نباشد تمام وقت فرد را به خود اختصاص می دهد و باعث می شود هر یک از زوجین خود را سرگرم کند و زمانی برای سپری کردن با همسرش نداشته باشد. تماشای فیلم های پورن و بالا رفتن سطح توقعات در برقراری رابطه زناشویی نیز یکی دیگر از علت کم شدن روابط زناشویی است.
به غیر از تمامی این موارد که به آن ها اشاره شد سرد شدن رابطه عاطفی نیز از مهمترین علت کم شدن روابط زناشویی در نظر گرفته می شود.

علت نداشتن رابطه زناشویی

زمانی که کم بودن رابطه زناشویی رخ دهد باعث سردی دو طرف از هم و سرد شدن یهویی رابطه می گردد. که به دنبال آن رابطه زناشویی قطع خواهد شد.

مصرف داروهای خاص، مشکلات هورمونی، کم بود صمیمیت بین زن و شوهر، بی توجهی به خواسته ها یکدیگر، از بین بردن اعتماد به نفس فرد مقابل و … همگی از علت نداشتن رابطه زناشویی است که در بحث همه چیز در مورد کم بودن رابطه زناشویی برای شما مطرح شده است. اگر شما مشکلات جسمی و هورمونی خاصی دارید با مراجعه به پزشک می توانید این مورد را کنترل کنید و اگر مشکلات دیگری اعم از اختلافات زن و شوهری مانع برقراری رابطه بین شما می شود نیز بهتر است هر چه سریع تر با مراجعه به یک روانشناس و صحبت منطقی با همسر خود این موارد را برطرف سازید و زندگی شادتری برای خود رقم بزنید. (نگاه کنید به مشاوره رابطه زناشویی)

عوارض نداشتن رابطه زناشویی

داشتن رابطه زناشویی نظم اثرات بسیار خوبی روی جسم و روح افراد متاهل دارد و می تواند به آن ها کمک کند روز خود را به نحو بهتری سپری کند. به دلیل اهمیت این موضوع در همه چیز در مورد کم بودن رابطه زناشویی می خواهیم درباره ی عوارض نداشتن رابطه زناشویی و سرد شدن رابطه زن و شوهر نیز صحبت کنیم. کم کردن و یا قطع کردن رابطه بین زن و شوهر روی خلق و خوی آن ها تاثیر زیادی خواهد داشت و آن ها را عصبی تر خواهد کرد. تماس فیزیکی زوج ها باعث ترشح هورمون های شادی آور در بدنشان می شود و وقتی این رابطه نباشد حتما به احساس غم در هر یک از آن ها منجر خواهد شد. همین مسئله ممکن است زن و مرد را به فردی احساساتی تر و آسیب پذیرتری در جامعه تبدیل می کند که به افراد سودجو کمک می کند از آن ها سواستفاده کنند و در نهایت زوجین با خیانت این خلاء عاطفی را جبران خواهند کرد. پس بهتر است با جلوگیری از تکراری شدن رابطه و کاهش علل سردی رابطه جلوی این عوارض را بگیرید.

حکم نداشتن رابطه زناشویی

در همه چیز در مورد کم بودن رابطه زناشویی نوبت به حکم نداشتن رابطه زناشویی می رسد.
بر اساس نظرات مراجع دینی هم برقراری رابطه زناشویی بین زوجین به پایداری خانواده کمک می کند و نداشتن رابطه حداکثر تا ۴ ماه مجاز است و بیشتر از آن طبق نظرات مختلف منوط به شروط مختلف می باشد. حتی بر اساس قوانین نیز اگر همسری از رابطه جنسی با شریک زندگی اش خودداری کند فرد مقابل می تواند درخواست طلاق بدهد.

مطالب مرتبط:

آنچه مردان در رابطه زناشویی دوست دارند

سرد شدن روابط زناشویی بعد از زایمان

زندگی زناشویی عاشقانه

علل خیانت زناشویی

تکراری شدن زن برای مرد

۱۲ تکنیک برای گرم کردن رابطه سرد شده

علت و درمان سرد شدن رابطه



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.