no-img
نوین اطلس

چندین علت سرد شدن زنان در رابطه زناشویی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چندین علت سرد شدن زنان در رابطه زناشویی
zip
آذر ۱۱, ۱۳۹۸

چندین علت سرد شدن زنان در رابطه زناشویی


در این مبحث با عنوان چندین علت سرد شدن زنان در رابطه زناشویی می خواهیم به اهمیت آن و مواردی که اگر رعایت نشوند منجر به سردی رابطه و عدم کشش زن و شوهر به سمت یکدیگر می شوند بپردازیم.

در این بین چون زنان نسبت به مردان حساس تر هستند به بررسی نشانه های سرد شدن زن و چندین علت سرد شدن زنان در رابطه زناشویی نیز پرداخته می شود تا با آگاهی و مدیریت این موارد زوج ها بتوانند زندگی بهتری را برای خود رقم بزنند.

اهمیت رابطه زناشویی

برقراری رابطه زناشویی یکی از عناصر مهم در پایداری زندگی مشترک است که از سرد شدن رابطه زن و شوهر نیز جلوگیری می کند. اگر زن و مرد بتوانند پس از گذشت مدت زمان طولانی از زندگی مشترکشان همچنان رابطه زناشویی موفقی داشته باشند در زندگی نیز رفتار صمیمی تری با هم خواهند داشت که به تداوم عشقشان کمک می کند. در نتیجه به دلیل اهمیت و تاثیر گذاری رابطه زناشویی در کیفیت زندگی افراد است که باید با چندین علت سرد شدن زنان در رابطه زناشویی و همچنین علت سرد شدن مرد در رابطه زناشویی آشنایی کامل داشته باشید.

برای اینکه بخواهید زندگی خود را شیرین تر کنید صرف یک تماس فیزیکی موقع برقراری رابطه زناشویی به شما این امکان را نمی دهد. بلکه بایستی این تماس فیزیکی به همراه معاشقه و سراسر احساس عشق باشد. چرا که تماس فیزیکی به تنهایی بدون عشق بازی برای مدت کوتاهی بین دو فرد جذاب است و پس از مدتی باعث از بین رفتن تمایل یکی از طرفین به برقراری رابطه زناشویی می گردد.

نشانه های سرد شدن زن در رابطه زناشویی

قبل از بررسی علت سرد شدن زنان در رابطه زناشویی، بهتر است در مورد نشانه های سرد شدن زن در این مورد بپردازیم و با این علائم آشنا شوید.

  • عدم رسیدگی به ویژگی های ظاهری
  • عدم تمایل به درخواست همبستری مرد
  • لذت نبردن از رابطه زناشویی
  • علاقه نداشتن به پوشیدن لباس های جذاب
  • پیش قدم نشدن برای برقراری رابطه زناشویی
  • همزمان به تخت خواب نرفتن
  • اختصاص ندادن وقت برای شوهر
  • به استقبال نرفتن همسر هنگام ورودش به خانه

این مواردی که در بالا گفته شد از جمله بارزترین نشانه های سرد شدن زن در رابطه زناشویی است که حاکی از عدم لذت بردن وی از همبستری و اجتناب از این موضوع است. اگر شما نیز این نشانه ها را در همسرتان مشاهده کرده اید هر چه سریع تر به دنبال علل آن و یافتن راه حل باشید تا از سرد شدن رابطه عاشقانه خود جلوگیری کنید.

چندین علت سرد شدن زن در رابطه زناشویی

در اینجا برای شما عزیزان چندین علت سرد شدن زن در رابطه زناشویی را بازگو می کنیم تا با دانستن آن ها بتوانید به دنبال راه حل مناسبی برای این مشکل باشید. اگر با مشاهده ی نشانه های سرد شدن زن در رابطه زناشویی، جویای علت آن هستید به ادامه مطلب توجه کنید و در نهایت مانع دلسرد شدن از شوهر خواهید شد.

  • خشونت زیاد هنگام برقراری رابطه: ممکن است گاهی مردان بخواهند برای تنوع از خشونت در رابطه استفاده کنند اما باید بدانید زنان خواهان آرامش و احساس عشق در رابطه هستند. خشونت در رابطه در زنان باعث دلسرد شدن از عشق می شود.
  • آشنا نبودن با بدن زن ها: عدم آشنایی با بدن زن ها و نقاط تحریک پذیری آن ها باعث می شود به میزان کافی تمایل برای برقراری رابطه با همسرشان نداشته باشند.
  • اولویت قرار ندادن زن در رابطه: به یاد داشته باشید که در روابط ناشویی زنان را در اولویت بگذارید. اگر در ابتدا مرد به اوج لذت خود برسد پس از آن ممکن است به زن توجه خاصی نشان ندهد و همین مسئله باعث عدم رضایت زن در برقراری رابطه خواهد شد. تاکید می شود که اولویت قرار ندادن خانم ها در رسیدن به لذت یکی از مهم ترین چندین علت سرد شدن در رابطه زناشویی می باشد.
  • عدم رعایت نظافت مردان: زنان روی تمیزی شریک زندگی خود حساس هستند و این مورد در تحریک پذیری آنان اثر ویژه ای دارد. به گونه ای که مردانی که بوی عرق می دهند، مسواک نزده اند، ناخن های بلند و کثیف دارند و یا دستان زبری دارند باعث دلسرد شدن زن از شوهر خواهند شد.
  • اجبار به همبستری: اگر در مواردی زن تمایل به برقراری رابطه نداشته باشد بهتر است او را مجبور نکنید. در عوض با معاشقه و ابراز احساسات و محبت کردن باعث تحریک شدن وی شوید به صورتی که خودش پیش قدم شود.
  • عدم توجه به زن پس از پایان رابطه: در مواردی که زن متوجه شود بعد از پایان رابطه همسرش دیگر به وی توجه نمی کند و سریع دور می شود حس بدی به زن خواهد داد و کم کم باعث سرد شدن رابطه عاطفی می گردد. این مورد از شایع ترین موارد در بین چندین علت سرد شدن زن در رابطه زناشویی خواهد بود.
  • ایراد گرفتن از اندام زنان: زمانیکه مرد پی در پی از اندام همسرش ایراد بگیرد، ناخودآگاه این حس را به زن منتقل می کند که فرد جذابی نیست و اعتماد به نفسش را از دست خواهد داد. این موضوع در نهایت باعث بروز نشانه های سرد شدن زن در رابطه زناشویی و امتناع وی از همبستری و کم شدن رابطه خواهد شد.
  • اهمیت ندادن به نظر زن در شیوه ی برقراری رابطه: مردانی که خودخواه هستند و همیشه به شیوه ای که خود دوست دارند اقدام به برقراری رابطه می کنند باعث دلسردی زن می شوند.
  • استفاده از داروهای خاص: برخی داروها مثل قرص های ضد بارداری و … باعث کاهش میل جنسی زنان می شود و این خود می تواند یکی دیگر از چندین علت سرد شدن زن در رابطه زناشویی باشد.

در ادامه نیز با علت سرد شدن مرد در رابطه زناشویی آشنا خواهیم شد.

علت سرد شدن مرد در رابطه زناشویی

در این مطلب بیشتر در مورد نشانه های سرد شدن زن در رابطه زناشویی و علل آن صحبت کردیم. حال بهتر است کمی هم به علت سرد شدن مرد در رابطه زناشویی بپردازیم تا خانم های عزیز نیز بدانند چه عواملی باعث کمرنگ شدن رابطه عاطفی شان می شود و از این موارد پرهیز کنند.(نگاه کنید به وقتی مردی از شما فاصله می گیرد)

  • عدم شناخت کافی درباره بدن مردان: زنانی که ندانند مردان چگونه تحریک می شوند و با بدن آن ها آشنا نباشند کم کم باعث کمتر شدن برقراری رابطه در زندگی می شوند.
  • نداشتن ظاهری جذاب: بسیاری از خانم ها فکر می کنند ظاهری جذاب و آراسته تنها برای ابتدای ازدواج مهم است و بعد از آن دیگر به این ویژگی خود اهمیت نمی دهند. زنانی که لباس های محرک برای شوهرانشان نمی پوشند و به ظاهر خود توجه نمی کنند نیز باعث سرد شدن شریک عاطفی خود می شوند. که این مورد یکی از مهمترین علت سرد شدن مرد در رابطه زناشویی می باشد.
  • غر زدن زیاد: زنانی که هنگام رابطه مرتب غر می زنند باعث عدم تحریک پذیری مردان و از بین رفتن حس آن ها می شوند.
  • مقایسه کردن مرد با دیگران: مقایسه مرد با دیگر مردان هنگام رابطه باعث لطمه به غرور مرد شده و تمایل وی را برای برقراری رابطه کم می کند.
  • اندام نامناسب: یکی دیگر از علت سرد شدن مردان در رابطه زناشویی نداشتن تناسب اندام خانم هاست. در این زمانه که اکثرا به اندام و رژیم غذایی خود اهمیت می دهند، اگر مردی همسرش را با اندام نامناسب ببینید تحریک پذیری کمتری در مقابلش خواهد داشت.
  • همکاری نکردن زن با مرد: از موارد دیگر می توان به این موضوع اشاره کرد که برخی زنان تصور می کنند برقراری رابطه جنسی فقط به عهده ی مرد است و خود هیچ تلاشی برای تحریک کردن و همکاری با شوهرشان در رختخواب ندارند.(همچنین نگاه کنید به آنچه مردان در روابط زناشویی دوست دارند.)

درمان بی میلی زنان

با توجه به اهمیت رابطه زناشویی که در ابتدای این مطلب به آن اشاره شد، پس از مشاهده نشانه های سرد شدن زن و بررسی چندین علت سرد شدن زن در رابطه زناشویی نوبت به درمان بی میلی زنان می رسند. اگر در مدیریت رابطه این بی میلی درمان نشود باعث دلسردی از عشق در هر دو طرف شده و در نهایت ممکن است به خیانت و حتی جدایی منجر شود. در حالیکه با راه حل های آسانی می توان این سرد مزاجی را در زنان برطرف ساخت و همواره زندگی زناشویی عاشقانه داشت.

– توجه به نظافت روزانه مردان

– استفاده از خوشبو کننده های بدن

– پوشیدن لباس های تمیز و مرتب

– آشنایی با نحوه ی تحریک زنان

– عشق بازی قبل از برقراری رابطه

– استفاده از کلمات محبت آمیز

– تعریف از ویژگی های ظاهری زن

– اولویت قرار دادن زن در رابطه

– در آغوش کشیدن همسر پس از پایان رابطه

موارد بالا همگی از جمله درمان بی میلی زنان می باشد که با توجه به چندیت علت سرد شدن زن در رابطه زناشویی راه حل های بسیار ساده و مفیدی هستند.

مطالب مرتبط:

درمان سردی رابطه عاطفی

نشانه های بی علاقگی زن به شوهر

مشاوره رابطه زناشویی

سرد شدن روابط زناشویی بعد از زایمان

چگونه عشق را زنده نگه داریم

سرد شدن یهویی رابطه

سریع ترین راه برای برگرداندن عشقم

آیا بازگشت به رابطه تمام شده درست است

راهکار بازگشت به رابطه شکست خورده

چگونه قهر را تمام کنیم



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.