no-img
نوین اطلس

با بی محلی های شوهر چه کنم؟


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

با بی محلی های شوهر چه کنم؟
zip
آذر ۷, ۱۳۹۸

با بی محلی های شوهر چه کنم؟


اگر شما نیز از آن دسته خانم هایی هستید که با بی محلی های شوهر خود مشکل دارید می توانید این مطلب از نوین اطلس با عنوان (با بی محلی های شوهر چه کنم؟) را مطالعه نمایید. این مطلب به شما کمک می کند تا با دلایل بی محلی های شوهر به هسرش، با بی محلی های شوهر چه کنم و چه رفتاری داشته باشم، چگونه مردان بی توجه را به سمت خود بکشانیم، چگونه مردان را جذب خانه کنیم، عوارض بی توجهی مرد به زن و بی توجهی مرد به زن در اسلام  بیشتر آشنا شوید.(همچنین نگاه کنید به شوهرم به من احترام نمی گذارد)

دلایل بی محلی های شوهر به همسرش

در اکثر موارد بی محلی های شوهر به همسرش ریشه در خود زندگی زناشویی و نوع رفتار زن دارد. البته منظور این نیست که زنان به طور عمد می خواهند رفتاری انجام دهند که باعث دلسردی مردان شود اما ناخودآگاه بعضی از رفتارهای خانم ها در زندگی مشترک به مرور زمان باعث کمرنگ شدن عشق و علاقه در مرد می گردد. در این زمان است که زنان می پرسند با بی محلی های شوهر چه کنم؟
پس قدم اول در جواب این سوال که با بی محلی های شوهر چه کنم این است که به دنبال دلایل بی محلی های شوهر به همسرش باشید تا با دانستن علل آن در صدد برطرف کردن این مشکل برآیید.

کنترل مردان:
مردان از اینکه بخواهند مدام چک شوند احساس خوبی ندارند و اگر همیشه همسرتان را سوال پیچ می کنید در مورد اینکه کجا بوده است؟ چرا دیر کرده است؟ با چه کسانی بوده؟ با چه کسی حرف می زند و …. بدانید که کم کم جایگاه خود را نزد وی از دست خواهید داد. مردان دوست دارند آزاد باشند و به آن ها امر و نهی نشود. هر چه بیشتر بخواهید همسرتان را کنترل کنید او از شما دورتر خواهد شد و موضوعات بیشتری را پنهان خواهد کرد. (همچنین نگاه کنید به وقتی مردی از شما فاصله می گیرد)

توقع بیش از حد:
همیشه سعی کنید شرایط اقتصادی همسرتان را درک کنید و خواسته ها و توقعات خود را بر اساس شرایط تنظیم کنید تا در نهایت به دنبال این نباشید که با بی محلی های شوهر چه کنم؟ زنانی که توقعات خیلی بالا دارند شاید در ابتدا جذاب باشند اما در بطن زندگی مشترک این مسئله را در ذهن همسرشان تداعی می کنند که خودخواه بوده و به فکر مرد نمی باشد.

غر زدن:
غر زدن از دیگر مواردی است که خیلی زود مردان را دلسرد و خسته می کند. هرچقدر هم از شرایط ناراضی هستید باید سعی کنید با سیاست های زنانه خود رفتار کنید و علنا غر نزنید. همیشه درباره ی رفتار خانواده همسرتان پیش او بدگویی نکنید و غر نزنید تا با گذشت زمان به سوال با بی محلی های شوهر چه کنم؟، برخورد نکنید.

این سه مورد که در بالا به آن ها اشاره شد مهمترین دلایل بی محلی های شوهر در زندگی هستند اما تنها دلایل نیستند و مسلما بسته به نوع هر رابطه ای ممکن است دلایل دیگری نیز وجود داشته باشد که چرا مردان بی احساس می شوند.

با بی محلی های شوهر چه کنم و چه رفتاری داشته باشم؟

در پاسخ به اینکه در مقابل بی محلی های شوهر چه کنم و چه رفتاری داشته باشم باید بگوییم که اول اوضاع را بررسی کنید. بی محلی های شوهرتان ممکن است در واقع بی محلی به شما نباشد بلکه به علت مشکلات کاری یا بیرون از خانه در خود فرو رفته است و تمایلی به صحبت ندارد. پس زود قضاوت نکنید.
در برابر بی محلی های شوهر بهتر است درجه صبر خود را بالا ببرید و نخواهید مقابله به مثل کنید چرا که نتیجه عکس دارد. در عوض هر چه شوهرتان از شما دوری می کند شما با صبوری و مهربانی به سمتش روید تا متوجه خوبی تان شود.(نگاه کنید به نحوه ی برخورد با مرد بی توجه)

چگونه مردان بی توجه را به سمت خود بکشانیم؟

اگر شما هم از خود می پرسید با بی محلی های شوهر چه کنم؟ و می خواهید بدانید چگونه مردان بی توجه را به سمت خود بکشانیم؟ باید بدانید که مردان تنوع را دوست دارند پس سعی کنید مدام به ظاهر خود برسید و همیشه با ظاهری یکسان در خانه نباشید. همواره با شور و نشاط باشید. کل زمان خود را به کارهای خانه اختصاص ندهید. به همسرتان توجه کنید و در تفریحات او خود را پر شور و هیجان نشان دهید. اینگونه باعث می شوید همسرتان تمام وقت بخواهد در کنار شما باشد و شما را جایگزین مناسبی برای دوستان خود ببیند.(نگاه کنید به سیاست های زنانه در جذب مردان)

چگونه مردان را جذب خانه کنیم؟

برای اینکه بدانید چگونه مردان را جذب خانه کنیم؟ و با بی محلی های شوهر چه کنم؟ سعی کنید محیط خانه را محیطی پر از آرامش و دلپذیر برای همسرتان جلوه دهید به نحوی که بخواهد بعد از اتمام کارش سریعا به خانه بیاید. وقتی همسرتان از بیرون می آید به استقبالش بیایید و کمی برایش دلبری کنید. اگر خریدی انجام داده است از وی قدردانی کنید و حتی اگر چیزهایی که خریده است را نمی پسندید به وی غر نزنید. مردان در این مورد حساس هستند. کارهای خانه را قبل از آمدن شوهرتان تمام کنید که شب را در کنار هم بگذرانید. از همسرتان در مورد تعریف وقایع روز زیادی سوال نکنید این کار باعث کلافه شدنش می شود. در کل تمام تلاش خود را به کار گیرید که از بودن کنار شما در خانه حس آرامش داشته باشد. مطمئن باشید این رفتار روی او نیز اثر خواهد گذاشت و بیشتر به شما اهمیت می دهد.

عوارض بی توجهی مرد به زن

تا اینجا از این حرف زدیم که با بی محلی های شوهر چه کنم؟ و اینکه زنان چگونه رفتار کنند تا مورد بی توجهی و کم محلی شوهرشان قرار نگیرند اما حال می خواهیم به مردان بگوییم که عوارض بی توجهی مرد به زن چیست. شاید اگر این عوارض را بدانند آنان نیز آستانه صبر و تحمل خود را بالاتر ببرند و در صدد آن باشند که خود نیز در گرم کردن روابط تلاش کنند. زن موجودی بسیار لطیف است که روحیه ای حساس دارد و بی توجهی یک مرد به همسرش و بی محبتی شوهر می تواند او را آشفته و عصبی تر کند به نحوی که نمی تواند روی کارهای خود تمرکز کند و در نتیجه جو خانه بیشتر متشنج می شود. اگر در این بین فرزندی هم باشد که این مورد به شدت در روحیه وی تاثیر منفی می گذارد. با توجه به عوارض بی توجهی مرد به زن در خانه و مشکلاتی که از پی آن ممکن است رخ دهد توصیه می شود مردان به جای کم محلی به همسر خود در مورد مسائلی که ناراحتشان می کند به صورت منطقی با هم حرف بزنند و تلاش کنند اختلافات را حل کنند نه اینکه با کم محلی و قهر طرف مقابل را تنبیه کنند.

بی توجهی مرد به زن در اسلام

توجه مرد به زن در اسلام جایگاه ویژه ای دارد به صورتیکه خداوند در قرآن می فرماید نشستن مرد نزد همسرش در پیشگاه خداوند از اعتکاف در مسجد محبوب تر است.
همچنین در جای دیگری آمده است که جز کریمان زنان را تکریم نکنند و جز انسان­های پست زنان را تحقیر ننمایند.
این موارد نشان می دهد که بی توجهی مرد به زن در اسلام نیز منع شده است و خداوند خواهان احترام به شخصیت و حقوق زن می باشد. به همین دلیل است که هرچه ایمان مرد کامل تر باشد احترام بیشتری به زن می گذارد و برای وی ارزش خاصی قایل می شود.

مطالب مرتبط:

از بی توجهی شوهرم خسته شدم

سیاست های زنانه برای وابسته کردن شوهر

روش برخورد با شوهر بی مسئولیت

چگونه شوهرم را عاشق خود کنم

آموزش سیاست شوهرداری

بی توجهی شوهر به همسرش

با مرد بیخیال چگونه رفتار کنیم

راز و رمزهای دلتنگ کردن مردان



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.