no-img
نوین اطلس

چگونه با مردی که سرد شده رفتار کنیم ؟


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه با مردی که سرد شده رفتار کنیم ؟
امتیاز 3.17 ( 6 رای )
zip
آذر ۵, ۱۳۹۸

چگونه با مردی که سرد شده رفتار کنیم ؟


در این مطلب از نوین اطلس می خواهیم بیاموزیم چگونه با مردی که سرد شده رفتار کنیم؟ به هر حال ممکن است در زندگی بسیاری افراد اتفاق بیفتد که مرد پس از مدتی از گذشت رابطه عاشقانه کم کم بی توجه می شود و آن عشق و علاقه روزهای اول را ندارد یا به عبارتی بروز نمی دهد.

به همین دلیل است که در این مقاله به موضوع مهم چگونه با مردی که سرد شده رفتار کنیم پرداخته ایم. اولین مسئله ریشه یابی علت فاصله گرفتن مرد از زن و همچنین نشانه های عدم علاقه مرد به زن می باشد. سپس در مورد عواقب بی توجهی مرد به زن و تاثیر کم محلی به مردان و در نهایت به بررسی اینکه چگونه مردان را دلتنگ کنیم تا دوباره آتش عشق در آن ها زنده شود می پردازیم. پس به شما توصیه می شود مطلب چگونه با مردی که سرد شده رفتار کنیم را در نوین اطلس تا پایان بخوانید.

علت فاصله گرفتن مرد از زن

علت فاصله گرفتن مرد از زن می تواند عوامل مختلفی باشد و بنا به هر رابطه ای متفاوت است. اما در اکثر موارد بی اهمیتی نسبت به خواسته های مرد و برآورده نکردن نیازهای ناخودآگاه مردان می باشد. مردان اگر خلاء عاطفی در رابطه عاشقانه خود احساس کنند سریع از شریک دلدادگی خود فاصله گرفته و نسبت به او سرد می شوند. از موارد دیگری که علت فاصله گرفتن مرد از زن است و شدیدا باعث سردی رابطه می شود این است که همسرتان را با مرد دیگری مقایسه کنید و یا او را در جمع تحقیر کنید. شاید در نظر شما این یک شوخی باشد اما مردان روی این مسئله بسیار حساس هستند و همین امر باعث می شود فکر کنند جایگاه و ارزش خود را در رابطه از دست داده اند و کم کم نسبت به همسر خود بی میل می شوند. پس سعی کنید همیشه به خصوص در جمع دیگران مقام و مرتبه شوهرتان را بالا ببرید. به طور خلاصه اگر به رفتارها و رابطه خود به خوبی توجه کنیم، می توانیم علل سرد مزاجی مرد را ریشه یابی کرده و بر این اساس بدانیم چگونه با مردی که سرد شده رفتار کنیم.(همچنین نگاه کنید به وقتی مردی از شما فاصله می گیرد)

نشانه های عدم علاقه مرد به زن

در این بخش از مقاله چگونه با مردی که سرد شده رفتار کنیم نیز می خواهیم به شما بگوییم نشانه های عدم علاقه مرد به زن چیست. اگر هر یک از این نشانه ها را در رفتار همسر خود مشاهده کردید از علایم سرد شدن رابطه می باشد و بهتر است هرچه سریعتر به فکر راه حل مناسبی باشید و مانع از اتفاقات بدتر شوید. از نشانه های عدم علاقه مرد به زن در رابطه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برای وقت گذرانی با شما وقت ندارد(نگاه کنید به نشانه های سرد شدن رابطه)

همیشه شما را سرزنش می کند

نسبت به شریک زندگی خود دچار تردید شده است

سعی می کند شما را تغییر دهد

کوچکترین خطایتان به چشم او می آید

بی احترامی به شما و خانواده تان

و… که همه از نشانه های عدم علاقه مرد به زن و دلیل فاصله گرفتن مردان می باشد.

عواقب بی توجهی مرد به زن

از عواقب بی توجهی مرد به زن این است که در ابتدای سرد شدن رابطه عاشقانه، زن به دنبال راه حل و اینکه چگونه با مردی که سرد شده رفتار کنیم می گردد و سعی در بررسی علل این واقعه و سرانجام برطرف کردن سردی رابطه دارد. در این راه ممکن است به اشتباهات خود نیز آگاه شود و آن ها را برطرف نماید. اما در مواردی که بی توجهی مرد به زن بی دلیل و تنها از روی حس تنوع  طلبی وی باشد به صورتیکه هر چه همسرش تلاش کند او را به سمت خود بکشد نتیجه ای نگیرد، باعث می شود خود زن نیز کم کم از این بی توجهی مرد به زن خسته شده و دلسرد شود و رابطه از بین رود. پس مردان نیز باید توجه داشته باشند در مواردی که می بینند همسرشان در تکاپوی گرم کردن بیشتر زندگی مشترک است و در واقع در جستجوی این است که چگونه با مردی که سرد شده رفتار کنیم، به این اهمیت دادن او پاسخ دهند و بیش از پیش این بی توجهی و کم بودن رابطه زناشویی را ادامه ندهند چرا که ممکن است در پایان منجر به از هم پاشیدن رابطه خود شوند.

تاثیر کم محلی به مردان

گاهی در رابطه عاشقانه نیاز است به مردان کم محلی کنید اما باید بدانید این کم محلی در چه موقع و تا چه اندازه باشد. گاهی نیاز است به وی یادآوری کنید برای بدست آوردن شما باید تلاش کند. برای اینکه بدانید چگونه شوهرتان را عاشق کنید بهتر است همیشه به راحتی در دسترس نباشید و هرزگاهی خود را مشغول نشان دهید چرا که ناخودآگاه این مورد باعث افزایش جذابیت زنان در نظر مردان می شود. مردان همواره به دنبال زنانی هستند که سختتر بدست می آیند و آن ها را جذاب تر تلقی می کنند. به وی این فرصت را بدهید شما را بسیار با ارزش بپندارد که باید برای دستیابی به شما تلاش کند. اگر همیشه به راحتی در دسترس و مانند برده ای در خدمت او باشید شاید در ابتدا برایش خوشایند باشد اما در بلند مدت از ارزش شما نزد وی کاسته می شود و تصور می کند زنی بسیار وابسته و ضعیف هستید. مراقب باشید در این زمینه افراط و تفریط نکنید. (نگاه کنید به چگونه به مردان بی تفاوت باشیم)

چگونه مردان را دلتنگ کنیم

در آخر مقاله چگونه با مردی که سرد شده رفتار کنیم می خواهیم به شما بیاموزیم چه رفتاری از خود نشان دهید تا مجدد مرد مورد نظر را دلتنگ خود کنید به نحوی که سردی رابطه از بین رود و دوباره رابطه ی عاشقانه ی گرمی را با هم تجربه کنید در واقع راه های جذاب بودن برای مردان را یاد بگیرید. شما باید بدانید چگونه اخلاق شوهرتان را تغییر دهید. گاهی اجازه دهید مرد در تنهایی خود باشد و خیلی به دست و پای او نپیچید. از غر زدن های روزانه خود کم کنید و کمتر بهانه جویی کنید. در عوض بدون اینکه چیزی بگویید سعی کنید به صورت ناخودآگاه او را مجذوب خود کنید. به ظاهرتان اهمیت دهید. در منزل همان گونه که وی دوست دارد آرایش کنید و لباس بپوشید. غذای مورد علاقه اش را درست کنید. از کمبودها گلایه نکنید و اگر او از شرایط روحی بدی برخوردار است به جای انتقال حس منفی بیشتر تلاش کنید به مرد مورد علاقه خود یادآور شوید در همه سختی ها کنارش هستید و کمک می کنید تا با هم از مشکلات عبور کنید. هنگام اختلاف نظر سعی کنید منطقی برخورد کنید و به نظرات هم احترام بگذارید حتی اگر با آن مخالف هستید. سعی کنید با او در تفریحاتش شریک شوید به نحوی که نه تنها شریک زندگی او بلکه به دوست صمیمی اش تبدیل شوید.(نگاه کنید به دلتنگی مردان بعد از جدایی)

نوین اطلس در مطلب چگونه با مردی که سرد شده رفتار کنیم خانم هایی را مخاطب قرار داده است که از سردی همسرشان رنج می برند. امیدواریم با استفاده از این مطلب بتوانید علت را در رابطه خود ریشه یابی کنید و بتوانید هر چه سریعتر مرد مورد نظر را با استفاده از تکنیک های گرم کردن رابطه سرد شده به زندگی خود برگردانید.

مطالب مرتبط:

چه کنیم طرف مقابل برای شروع دوباره رابطه پیش قدم شود

چگونه توجه شوهرم را جلب کنم

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم

چگونه پسری را دیوانه خود کنیم

علت دوری پسر از دختر

چرا مردان در روابط زناشویی سرد می شوند

سرد شدن یهویی رابطه

سرد شدن رابطه دوستی

با مرد بیخیال چگونه رفتار کنیم

سریع ترین راه برای برگرداندن عشقم

بازگشت به رابطه تمام شده بله یا خیر

چگونه قهر را تمام کنیم

عشقم قهر کرده چیکار کنم

نشانه های پایان یک عشق



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.