no-img
نوین اطلس

علت دوری پسر از دختر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

علت دوری پسر از دختر
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
مهر ۲۸, ۱۳۹۸

علت دوری پسر از دختر


در این مطلب از نوین اطلس با عنوان علت دوری پسر از دختر می خواهیم به بررسی عواملی که باعث دوری پسر از دختر می شوند بپردازیم. در واقع در اکثر موارد حتی در رابطه عاشقانه نیز ممکن است اتفاقاتی رخ دهد که باعث دوری دو طرف از هم و جدایی آن ها گردد. در اینجا به شما می گوییم که علت دوری پسر از دختر و بی توجهی وی چه می تواند باشد و آیا واقعا از شما دور شده است و به شما بی محلی می کند یا اینکه برداشت شما دلالت بر دوری پسر از دختر دارد.(همچنین نگاه کنید به وقتی مردی از شما فاصله می گیرد)

در ادامه در مطالب بعدی نیز به نشانه های تنفر پسر از دختر اشاره کرده و هم چنین تاثیرات بی محلی به دختر صحبت می کنیم. پس اکیدا به شما دختران عزیز توصیه می کنم این مطلب از نوین اطلس درباره علت دوری پسر از دختر را با دقت تا انتها بخوانید تا متوجه شوید رابطه شما در چه مرحله قرار دارد.

علت دوری پسر از دختر

اگر دو نفر رابطه عاشقانه ای با هم داشته باشند اما به مرور زمان رابطه بین آن ها سرد شود بایستی به دنبال ریشه یابی موضوع علت دوری پسر از دختر و در نهایت یافتن راه حلی مناسب باشند. اما قبل از آنکه به بررسی علت بی توجهی پسر به دختر بپردازیم بهتر است از خود این سوال را بپرسید که وی واقعا از شما دوری می کند یا شما حساسیت به خرج می دهید و اینگونه برداشت می کنید. در این مواقع همیشه توجه داشته باشید که گاهی ممکن است مسائل خانوادگی، مشکلات کاری و یا حتی افسردگی های دوره ای برای هر شخصی رخ دهد که تا حدودی رفتارهای او را تحت تاثیر قرار دهد بدون آنکه خود متوجه بی محلی به شما بشود.

در نتیجه سعی کنید ابتدا از دوری پسر مورد علاقه خود اطمینان حاصل کنید و با برداشت اشتباه خود را اذیت نکنید.(نگاه کنید به چرا مردان بی احساس می شوند)

علت دوری پسر ازدختر موارد زیادی را شامل می شود.ممکن است دلایل شخصی خود پسر باشد یا ارسال سیگنال های منفی از سمت دختر به رابطه و یا حتی از جانب اطرافیان رفتارها و صحبت هایی صورت گیرد که منجر به سردی رابطه شود. در ادامه برخی از موارد علت بی توجهی پسر به دختر را بیان می کنیم:

عدم درک پسر:

در مورد علت دوری پسر از دختر باید گفت پسران نیز همچون دختران نیاز به درک شدن دارند و روی این مسئله بسیار حساس هستند. سعی کنید همیشه او را برای انتخاب هایش تحسین کنید و علت رفتارهایی که انجام می دهد را درک کنید. حتی اگر با وی اختلاف نظر دارید این موضوع را به حالت تهاجمی با وی مطرح نکنید. این حس را به پسر مورد علاقه خود منتقل نکنید که شما او را درک نمی کنید و سیاست های زنانه خود را در این زمینه به کار ببرید تا بدانید چگونه رفتار کنید. یکی از مهمترین علت بی توجهی پسر به دختر همین موضوع می باشد.

دیدگاه های متفاوت:

علت دوری پسر از دختر می تواند دیدگاه های متفاوت باشد. اصولا پسران مثل دختران به روابط نگاه نمی کنند و در ابتدا خیلی به رابطه به صورت جدی فکر نمی کنند درحالیکه شما مدام به وی یادآوری می کنید خواهان رابطه عاشقانه ای جدی تر هستید. این مورد نیز باعث سردی پسران می شود. باید به صورت غیر مستقیم و با استفاده از مهارت ها و تکنیک های خاص پسر مورد علاقه خود را به سمت ازدواج و برقراری رابطه ای پایدار سوق دهید. (نگاه کنید به کتاب مدار جذب و ازدواج)

نیازهای جنسی:

گاهی پسران در رابطه به دنبال برآورده کردن نیازهای جنسی خود هستند و از فرد مقابل چنین درخواستی دارند و در صورت مخالفت با آنها، بی محلی می کنند. اگر دختر به نیاز جنسی پسر پاسخ بدهد شاید در ابتدا آن را به عنوان عشق اتشین تلقی کند اما به مرور زمان در ذهن پسر این سوالات ایجاد می شود که شاید چنین دختری با دیگران نیز رابطه جنسی برقرار کرده باشد و یا حتی ممکن است به وی خیانت کند و بر همین اساس دوری، بی محلی و سردی در رابطه عاشقانه بوجود می آید. به همین دلیل است که بایستی از برقراری ارتباط جنسی با پسرها که خود علت دوری پسر از دختر است، در دوران آشنایی و حتی نامزدی دوری کنید. در عوض به فکر راه های جذب پسر مورد علاقه باشید که بدون درخواست جنسی با شما وارد رابطه پایدار شود.

انتظارات بیش ازحد خانم ها:

گاهی علت دوری پسر از دختر و بی محلی وی انتظارات و توقعات بیجای دختر می باشد. همیشه در نظر داشته باشید همه مثل هم نیستند و بایستی از پسر مورد علاقه خود در حد توانش انتظار داشته باشید.

خیانت:

در برخی موراد هم علت بی توجهی پسر به دختر این است که وی دارد خیانت می کند. در این زمینه بهتر است بدانید خیانت چگونه اتفاق می افتد و نشانه های خیانت مرد به زن چیست.

زیادی در دسترس بودن:

دخترها باید توجه کنند برای ابراز علاقه به عشقتان نیاز نیست همیشه در دسترس وی باشید. در دسترس بودن خود می تواند به تنهای علت دوری پسر از دختر باشد. اینگونه راه های تلاش پسر برای بدست آوردن شما بسته می شود چرا که شما خود همیشه در دسترس وی هستید و این فرصت را از او سلب می کنید. سعی کنید برای جلوگیری از سرد شدن رابطه گاهی خود را پر مشغله نشان دهید و مانع از تکراری شدن رابطه خود شوید. با اینکار از بی محلی او نسبت به خود جلوگیری می کنید.

مقایسه کردن پسر مورد نظر با بقیه:

پسرها به شدت از اینکه با دیگران مقایسه شوند بدشان می آید و حس کوچک شمردن به آن ها دست می دهد. پس هرگز پسر مورد علاقه خود را از نظر مالی یا رفتاری با دیگر مردان مقایسه نکنید. به یاد داشته باشید این مورد نیز ازعلت بی توجهی پسر به دختر است و حتی می تواند به منجر به پایان یک رابطه عاطفی گردد.

تحقیر در جمع:

اگر فرد مقابل شما اشتباهات زیادی دارد و در جمع هستید هرگز حتی به شوخی هم سعی نکنید او را مورد تمسخر قرار دهید. این کار به مرور زمان از علت دوری پسر از دختر می باشد.

در پایان نیز باید در مورد علت دوری پسر از دختر به این نکته اشاره کنیم اگر می خواهید رابطه آشنایی منجر به ازدواج داشته باشید باید تمامی مواردی که منجر به سردی رابطه عاشقانه می شود را به خوبی بشناسید و همواره با سیاست رفتار کنید. نیازهای ناخودآگاه فرد مقابل را بشناسید و سعی کنید آن ها را برطرف کنید (نگاه کنید به ازدواج از طریق ضمیر ناخودآگاه). با این روش نه تنها فرد بیشتر جذب شما می شود بلکه برای برقراری رابطه پایدار و ازدواج پیش قدم خواهد شد. حتی اگر در شرایطی قرار دارید که این اشتباهات را مرتکب شده اید و رابطه شما در معرض جدایی است نیز مشکلی ندارید اکنون می توانید با استفاده از مهارت ها و تکنیک های بازگشت به عشق و ازدواج فرد را به رابطه برگردانید و بعد از آن مراقب رفتارها و صحبت های خود باشید تا مجدد وارد چرخه جدایی نشوید.

مطالب مرتبط:

شوهرم بهم بی محلی میکنه

سرد شدن پسر از دختر

سیاست های دخترانه برای جذب پسران

چگونه یک رابطه از دست رفته را برگردانیم

چگونه با مردی که سرد شده رفتار کنیم

بی توجهی شوهر به همسرش

با مرد بیخیال چگونه رفتار کنیم

چگونه اخلاق شوهرمان را تغییر دهیم

دلیل فاصله گرفتن مردان

آیا بازگشت به رابطه تمام شده درست است

رفتار صحیح با دوست پسر



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.