no-img
نوین اطلس

سیاست های زنانه در برخورد با خانواده شوهر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

سیاست های زنانه در برخورد با خانواده شوهر
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
خرداد ۷, ۱۳۹۸

سیاست های زنانه در برخورد با خانواده شوهر


در بیشتر موارد خانم ها با خانواده شوهر خود مشکل دارند یا ممکن است گاهی از رفتارها و دخالت های آنها ناراضی باشند.

خانم هایی که با سیاست های زنانه ی نحوه ی برخورد با خانواده شوهرشان آشنایی ندارند باعث تبدیل کوچکترین مسئله به مشکلی بسیار بزرگ و حاد می شود و در نهایت کدورت های زیادی بین خانواده ها بوجود می آید. این کدورت ها نه تنها رابطه عروس با خانواده همسرش را خراب می کند بلکه به مرور زمان روی رابطه زناشویی دو طرف نیز اثر می گذارد.

اما اگر خانمی بداند چگونه با سیاست های زنانه با خانواده شوهرش رفتار کند، می تواند خود را عروسی خوب جلوه دهد و جلوی بسیاری اختلافات و اعصاب خوردی ها را بگیرد و در عین حال از دخالت خانواده همسرش در زندگی خود جلوگیری کند.

با این سیاست های زنانه در برخورد با خانواده شوهرتان می توانید خود را در دل خانواده او حسابی جا کنید به صورتیکه همیشه همه چیز طبق مراد شما پیش برود. وقتی شما در نظر خانواده همسرتان عروسی خوب و مهربان باشید. از شما به خوبی یاد می کنند در نتیجه در ذهن همسرتان چندین برابر اثر مثبت به جا می گذارد و او را به شدت به خود علاقه مند خواهید کرد. در واقع با یک تیر دو نشان می زنید. اینجاست که با اهمیت به کارگیری سیاست های زنانه در برخورد با  خانواده شوهر پی خواهید برد.

از جمله مهمترین سیاست های زنانه که بایستی در برخورد با خانواده همسرتان از آنها استفاده کنید در زیر آمده است:

  • با مهربانی برخورد کنید.
  • همیشه احترام آنها را حفظ کنید. حتی به افرادی از خانواده شوهرتان که از شما کوچکتر هستند نیز احترام بگذارید. فراموش نکنید احترام، احترام می آورد. این نوعی سیاست زنانه است که احترام شما را چندین برابر می کند.
  • سعی کنید نظرتان را راجب خانواده همسرتان عوض کنید. از همان اول به آنها بدبین نباشید. گاهی صحبت هایشان را به پای دلسوزی شان بگذارید و دلخور نشوید.
  • سعی کنید به آنها نزدیک شوید و رابطه صمیمانه برقرار کنید. فراموش نکنید برای این کار با سیاست رفتار کنید و بیش از حد صمیمی نشوید.
  • مناسبت های مختلف را به آنها تبریک بگویید و نشان دهید حواستان به آن ها هست.
  • در مقابل دخالت های آنها واکنش های تند و زننده نشان ندهید در عوض سعی کنید به آرامی با سیاست های زنانه خود، مانع از دخالت آن ها در زندگی تان شوید.
  • مدت زمان حضورتان در خانه های هم را محدودتر کنید. منظور این نیست که دیر به دیر به ملاقاتشان بروید. بلکه منظور این است که مثلا به جای اینکه از صبح تا شب آنجا بمانید این مدت را آرام آرام کم کنید و به حدود زمان صرف شام یا ناهار برسانید.
  • برای مدت زمانی که با هم هستید یک برنامه سرگرمی مثل مشاهده سریال و … پیدا کنید. با این کار وقتی با هم هستید فقط لذت می برید و زمانی برای صحبت های اضافی و ناراحت کننده وجود ندارد.
  • اگر با به کارگیری این سیاست های زنانه ی گفته شده بازهم دخالت های خانواده همسرتان شما را آزار می دهد از صحبت مستقیم استفاده کنید. اما مراقب باشید خودتان مستقیما با خانواده همسرتان در مورد دخالت کردنشان حرفی نزنید بلکه در زمانی کاملا مناسب و با رعایت سیاست احترام و مهربانی به همسرتان بگویید با خانواده اش در این باره صحبت کند و بگوید با اینکه می دانید تمام کارهای آن ها از روی دلسوزی و محبت شان است اما اجازه دهند خودتان برای زندگی تصمیم گیری کنید. دقت داشته باشید همسرتان این حرف ها را از جانب شخص شما نزند بلکه از طرف هر دوی شما بزند.
  • وقتی از همسرتان جلوی شما تعریف می کنند جبهه نگیرید و شما نیز فرزندشان را تحسین کنید.
  • جلوی آن ها با همسرتان بد رفتاری نکنید.
  • سیاست زنانه داشته باشید. در مقابل خانواده شوهرتان پشت سر یکی از اعضای آن ها بدگویی نکنید. مثلا با خواهر شوهرتان پشت سر جاری خود غیبت نکنید.
  • در مورد مشکلات مالی که دارید با آن ها صحبت نکنید. چرا که حمایت های مالی آن ها باعث نظر دادن و دخالت کردن در زندگی شما می شود.
  • یکی از بهترین سیاست های زنانه در برخورد با خانواده شوهر این است که جلوی شوهرتان از خانواده اش بد نگویید. همیشه از خانواده همسرتان تعریف کنید. با این کار باعث می شوید اگر روزی خانواده همسرتان از شما به شوهرتان گله کردند، به دفاع از شما بپردازد و بگوید چقدر شما آنها را دوست دارید.
  • سعی کنید همیشه با ظاهری آراسته و مرتب جلوی آنها ظاهر شوید.
  • به گونه ای رفتار نکنید که فکر کنند شما بیش از حد ولخرج هستید و دارید به پسرشان آسیب میزنید.
  • زمانیکه مهمان شما هستند با گشاده رویی از آن ها پذیرایی کنید و به تمیزی و مرتب بودن خانه خود اهمیت دهید. اکثر خانواده مردان روی تمیزی و نحوه ی انجام کارهای خانه ی عروسشان حساس هستند.

در پایان باید بگوییم اگر شما در زندگی خود با تمامی سیاست های زنانه اعم از سیاست های زنانه برخورد با همسر و سیاست های زنانه برخورد با خانواده شوهرتان آشنایی داشته باشید و بتوانید به درستی از این سیاست ها استفاده کنید، زندگی بسیار شیرینی را تجربه خواهید کرد. همچنین از بسیاری دعواهای رایج بین زوجین جلوگیری می کنید.( نگاه کنید به برخورد با خانواده همسر در دوران عقد)

اینگونه می توانید در قلب همسرتان پادشاهی کنید و او را برای همیشه به خود وابسته کنید.(نگاه کنید به سیاست های زنانه برای وابسته کردن شوهر)

مطالب مرتبط:

آشنایی با سیاست های زنانه + سیاست زنانه چیست؟

برخورد با خانواده همسر در دوران عقد

ارتباط درست با خانواده همسر

مهارت های همسرداری

آموزش سیاست شوهرداری

تعبیر خواب مادر شوهر

 



موضوعات :
سیاست رفتاری

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.