no-img
نوین اطلس

چگونه متوجه خیانت همسر شویم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه متوجه خیانت همسر شویم
امتیاز 3.50 ( 2 رای )
zip
فروردین ۲۷, ۱۳۹۸

چگونه متوجه خیانت همسر شویم


در یکی از مقالاتم با عنوان خیانت چگونه اتفاق می افتد و چرا باید جلوی آن را گرفت در مورد خیانت همسر، دلایل آن، نحوه ی برخورد با خیانت و راهکارهایی برای جلوگیری از خیانت همسر به طور کامل توضیح دادم.

همه ی این دلایل و راهکارها مخصوص زمانی است که شما بتوانید خیانت همسر کشف کنید و باید بدانید چطور این کار را انجام دهید.

در این مقاله توضیح می دهم چگونه متوجه خیانت همسر شویم.

نشانه های خیانت همسر

اگر در مورد اینکه آیا همسرتان به شما خیانت می کند یا نه احساس نگرانی می کنید خبر خوب این است که جای درستی هستید. نشانه های زیر به همه ی ما نشان می دهد چگونه متوجه خیانت همسر شویم:

  • تغییر عادت ها

یکی از نشانه های خیانت همسر تغییر کردن عادات همیشگی است که مدت طولانی ادامه داشته و ناگهان شکل متفاوتی به خود گرفته اند. البته در مورد استثناها آگاه باشید و خیلی زود در مورد او قضاوت نکنید.

  • تغییر رمزها و پنهان کردن موبایلش از شما

در مورد این سوال که چگونه متوجه خیانت همسر شویم این مورد خیلی می تواند به ما کمک کند. اگر متوجه شدید همسرتان ناگهان همه ی پسوردهایش را عوض کرده است و تلفن همراهش را از شما پنهان می کند می توانید حدس بزنید در حال خیانت کردن به شما می باشد.

  • عدم تمایل عاطفی و جسمی به شما

یکی از بارز ترین نشانه های خیانت همسر این است که دوست ندارد در کنار شما باشد؛ نه به شما محبت می کند و نه برای برقراری رابطه ی جنسی تمایلی از خود نشان می دهد. البته فشارهای کاری یا مشکلاتی که در زندگی به وجود می آیند نیز می توانند علت این مسئله محسوب شوند. پس باید نشانه های دیگر را نیز در نظر بگیرید.

  • سفرهای مجردی بیش از حد به بهانه های مختلف

در پاسخ به این سوال که چگونه متوجه خیانت همسر شویم نمی توان از این مورد چشم پوشی کرد. اگر به تازگی همسرتان به بهانه های مختلف چندروزی را بیرون از خانه سپری می کند ممکن است در حال خیانت به شما باشد.

  • اهمیت بیش از حد به ظاهر

یکی از نشانه های خیانت همسر اهمیت بیش از حد به ظاهر موقع بیرون رفتن از خانه است. این مورد را می توانید به راحتی تشخیص دهید. اگر همسرتان همیشه قبل از بیرون رفتن از خانه مثلا در ۱۵ دقیقه حاظر می شد و اکنون ۱ ساعت برای حاظر شدنش زمان می گذارد احتمالا با فرد دیگری قرار ملاقات دارد.

در صورت اطمینان از خیانت همسر چه باید کرد

در حال حاظر اگر موجه خیانت همسر شدیم و در مورد آن اطمینان پیدا کردیم، بعد از خیانت همسر چه کنیم؟

در مقاله ی چه زمانی خیانت به همسر را باید بخشید گفتم بیشتر افرادی که خیانت می کنند مسئولیت اشتباه خود را نمی پذیرند، چهره ای حق به جانب به خود می گیرند و به خاطر خیانتشان حتی معذرت خواهی هم نمی کنند.

همچنین همیشه طلاق نمی تواند راه حل خوبی باشد زیرا بیشتر از هرکس خود شما آسیب می بینید. پس در این شرایط بعد از خیانت همسر چه کنیم؟

همسرتان از خیانت به شما پشیمان کنید

تکنیک ها و مهارت هایی بر پایه ی علم روانشناسی به شما کمک می کنند همسرتان را از خیانتی که به شما کرده است پشیمان کنید. زمانی بدانیم چگونه متوجه خیانت همسر شویم باید همه ی راهکارهای اشتباه مانند انتقام گرفتن را فراموش کرده و از این تکنیک ها کمک بگیریم. (نگاه کنید به تبدیل خیانت همسر به عشق)

پشیمانی همسرتان بهترین انتقامی است که می توانید از او بگیرید. (نگاه کنید به چگونه خیانت مرد به پشیمانی می رسد) پس از آن حتی می توانید در مورد بهبود رابطه بعد از خیانت نیز فکر کنید.

مطالب مرتبط:

دعا برای جلب توجه شخص مورد نظر

حساسیت زن نسبت به شوهر

عقب نشینی مردان در رابطه

حفظ کردن شوهر

تعبیر خواب خیانت معشوق



موضوعات :
خیانت

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.