no-img
نوین اطلس

روانشناسی مردان خیانتکار


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

روانشناسی مردان خیانتکار
zip
فروردین ۲۷, ۱۳۹۸

روانشناسی مردان خیانتکار


در مقاله ی آیا خیانت مردان متاهل بیماری است گفتم خیانت مرد به زن دلایلی روانشناختی دارد که از آن ها به عنوان روان رنجوری یاد می کنیم. یکی از این روانجوری ها اعتیاد عاطفی است.

در این مقاله قصد دارم به طور کامل در مورد روانشناسی مردان خیانتکار صحبت کرده و همه ی دلایل روانشناختی خیانت مردان را به طور کامل توضیح دهم. با شناخت این دلایل می توانید به سادگی جلوی خیانت مردان را بگیرید. (نگاه کنید به خیانت چگونه اتفاق می افتد و چرا باید جلوی آن را گرفت)

روانشناسی در مورد خیانت مردان چه می گوید

روانشناسی مردان خیانتکار نشان می دهد یکی از مهم ترین دلایل خیانت مرد به زن محافظت از ازدواجشان است!

بیشتر مردم معتقدند همه ی مردانی که خیانت می کنند از ازدواج خود راضی نیستند و سعی دارند با خیانت کردن این احساس ناراضایتی را در خود کمتر کنند. اما این مسئله همیشه دلیل خیانت مردان نیست.

تحقیقاتی در مورد روانشناسی مردان خیانتکار در دانشگاه ریوآل انجام شده است که نشان می دهد ۵۶% از موارد خیانت مرد به زن توسط مردانی انجام می شود که کاملا از ازدواج و زندگی مشترک خود راضی هستند و می خواهند از ازدواجشان محافظت کنند.

مردان با چالش های حل مشکلات زندگی رو به رو هستند و مسئولیتی که در قبال همسر و فرزندانشان دارند فشار عصبی زیادی به آن ها وارد می کند. در این شرایط مردان به دنبال راهکاری برای کم شدن این فشارها هستند تا همسر و فرزندانشان تحت تاثیر منفی قرار نگیرند و در بیشتر مواقع خیانت کردن را به عنوان یک راهکار انتخاب می کنند.

طبق روانشناسی مردان خیانتکار، خیانت مرد به زن در چنین مواقعی به این دلیل است که مرد نمی خواهد با مسائل و مشکلات زندگی همسرش را ناراحت کند و انرژی منفی خود را جای دیگری تخلیه خواهد کرد.

اعتماد به نفس بیش از حد و خیانت مردان

یکی از دلایل خیانت مردان اعتماد به نفس بیش از حد آن ها در مورد رابطه است. این اعتماد به نفس بیش از حد زمانی به وجود می آید که مرد از اینکه شما همیشه در کنارش هستید و تحت هیچ شرایطی او را ترک نمی کنید، اطمینان پیدا می کند.

هر رابطه ای وقتی به این مرحله برسد نشانه های خیانت را می توان در آن دید. هیچ مردی نباید اطمینان داشته باشد شما نمی توانید از او جدا شوید و تحت هر شرایطی در کنار او می مانید. روانشناسی مردان خیانتکار نشان داده است برای جلوگیری از خیانت مردها باید ترس از دست دادن شما را تجربه کنند.

انتقام یا بخشش؟

فکر می کنید بهترین پاسخ به خیانت مرد به زن چیست؟ انتقام؟ بخشش؟

اگر راهکاری وجود داشته باشد که هم بتوانید به بهترین شکل انتقام بگیرید و هم او را ببخشید چه؟ (نگاه کنید به انتقام از خیانت مرد به زن)

بله چنین راهکاری وجود دارد. تکنیک ها و مهارت هایی هستند که  با یادگیری آن ها می توانید همسر خود را از خیانتی که کرده است پشیمان کنید و او را دوباره به سمت خود بکشانید.

ممکن است بپرسید چرا باید خیانت را ببخشیم؟ (نگاه کنید به چه زمانی خیانت به همسر را باید بخشید)

سوال من این است که چرا نباید خیانت را ببخشید؟ بار دیگر دلایل خیانت مردتان را بررسی کنید. من نمی گویم خیانت قابل توجیه است، اما روانشناسی مردان خیانتکار ثابت کرده است زمانی که مرد از خیانت خود پشیمان شود دیگر به شما خیانت نخواهد کرد.

درواقع می توانید از این خیانت برای ایجاد تعهدی قوی استفاده کنید و همسرتان را برای همیشه در کنار خود نگه دارید. (نگاه کنید به نبدیل خیانت همسر به عشق)

مطالب مرتبط:

بی میلی مرد به زن

دعا برای سر به راه شدن شوهر

دلایل خیانت مردان

شوهرم چشم چران است چه کنم

تعبیر خواب خیانت معشوق



موضوعات :
خیانت

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.