no-img
نوین اطلس

بعد از خیانت همسر چه کنیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

بعد از خیانت همسر چه کنیم
امتیاز 1.00 ( 1 رای )
zip
فروردین ۲۷, ۱۳۹۸

بعد از خیانت همسر چه کنیم


در مقاله ی قبلی چگونه متوجه خیانت همسر شویم برخی از نشانه های خیانت همسر را توضیح دادم.

همچنین در مقاله ی خیانت چگونه اتفاق می افتد و چرا باید جلوی آن را گرفت تا حدودی اشاره کردم وقتی متوجه همسر خود شدید چگونه باید با آن رو به رو شوید و چه عکس العملی نشان دهید.

در این مقاله در مورد اینکه بعد از خیانت همسر چه کنیم صحبت خواهم کرد.

در مقابل خیانت همسر چگونه تصمیم بگیریم

خیانت همسر می تواند یکی از آسیب های بزرگ زندگی برای هر فردی باشد. در شرایطی که با خیانت همسر مواجه می شوید تصمیم گیری بسیار سخت خواهد بود و این کاملا طبیعی است.

در مقاله ی خیانت زن به شوهر – چگونه با خیانت زن مواجه شویم گفتم بعد از اینکه متوجه خیانت همسر خود می شوید خیلی مهم است بتوانید منطقی عمل کنید. همچنین در مورد اینکه چنین مسئله ای را با خانواده ها در میان بگذارید خیلی فکر کنید زیرا گاهی اوقات مسئله با صحبت و مشاوره به سادگی حل می شود و ممکن است خانواده ها مانع این موضوع شوند.

پس بعد از خیانت همسر چه کنیم؟

بهترین پاسخ به خیانت همسر

وقتی از خود می پرسید بعد از خیانت چه کنیم چه چیزی به ذهن خودتان می رسد؟ انتقام؟ طلاق؟ یا بخشش؟

اجازه دهید ابتدا مسئله ی طلاق را بررسی کنیم. در مقاله ی چگونه خیانت مرد به پشیمانی می رسد در مورد اینکه چرا طلاق همیشه نمی تواند راه حل خوبی برای خیانت همسر باشد صحبت کردم. احساسات منفی ناشی از طلاق مدت ها را شما را درگیر می کند و آسیبی که متحمل می شوید می تواند زندگی تان را به شدت تحت تاثیر بدی قرار دهد.

اما در مورد انتقام و بخشش می توان بیشتر فکر کرد. منظور از انتقام چیزی نیست که در ذهن شما می گذرد. انتقام از خیانت همسر یعنی او را وادار کنید به خاطر خیانتی که کرده است ابراز پشیمانی کند و از شما بخواهد او را ببخشید.

در همین زمان است که می توانید به بخشش نیز فکر کنید. انتقام به این شکل بهترین پاسخی است که می توانید به خیانت همسر بدهید. (نگاه کنید به چه زمانی خیانت به همسر را باید بخشید)

چگونه همسرم را از خیانت خود پشیمان کنم

وقتی خیانت همسرتان را تجربه می کنید فکر کردن به این که بعد از خیانت همسر چه کنیم تا از کارش پشیمان شود دست از سر شما برنمی دارد، حتی ممکن است خواب و خوراکتان را روی این مسئله بگذارید و تا وقتی راه حلی برای آن پیدا نکنید نتوانید آرام شوید.

قبل از هرچیز این را بدانید اگر بین همه ی کارهایی که می توانید انجام دهید تصمیم بگیرید او را از کارش پشیمان کنید درواقع در راه درستی قدم برداشته اید. درواقع بهترین تصمیم در مقابل خیانت همسر و بهترین پاسخ به سوال “بعد از خیانت همسر چه کنیم” همین است.

در مقاله ی انتقام از خیانت مرد به زن در مورد تکنیک هایی صحبت کردم که باعث می شوند همسرتان به شدت از خیانت به شما پشیمان شود و بعد از مدتی به سمت شما بیاید. همچنین عشقی که بعد از پشیمانی اش نسبت به شما پیدا می کند همراه با تعهدی قوی تر خواهد بود. (نگاه کنید به تبدیل خیانت همسر به عشق)

مطالب مرتبط:

دعا برای دفع زن مزاحم

راههای عاشق شدن به همسر

حفظ رابطه عاشقانه

بعد از شکست عشقی چه کنیم؟

تعبیر خواب خیانت معشوق



موضوعات :
خیانت

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.