no-img
نوین اطلس

انتقام از خیانت مرد به زن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

انتقام از خیانت مرد به زن
امتیاز 1.00 ( 1 رای )
zip
فروردین ۲۷, ۱۳۹۸

انتقام از خیانت مرد به زن


در مقاله ی خیانت زن به شوهر – چگونه با خیانت زن مواجه شویم به طور کامل در مورد خیانت زن صحبت کردم و در مورد اینکه با خیانت زن چگونه باید برخورد کرد و با آن مواجه شد توضیحاتی ارائه دادم.

در این مقاله قصد دارم در مورد دلایل خیانت مرد به زن توضیح دهم. همچنین به شما نشان می دهم چگونه از خیانت مرد انتقام بگرید و در مورد تبدیل خیانت به عشق نیز صحبت خواهم کرد.

چرا مردان خیانت می کنند

 دلایل متفاوتی برای خیانت وجود دارد. در مقاله ی خیانت چگونه اتفاق می افتد و چرا باید جلوی آن را گرفت به بعضی از رایج ترین و مهم ترین این دلایل اشاره کردم و راه برخورد با آن ها را توضیح دادم.

البته خیانت مرد به زن دلایل دیگری هم دارد. یکی از دلایل خیانت مرد به زن روان رنجوری هایی مانند اعتیاد به عشق و روابط عاطفی است. (نگاه کنید به آیا خیانت مردان متاهل بیماری است)

یکی دیگر از دلایل خیانت مرد به زن احساس نا امنی در رابطه است. چنین احساسی زمانی رخ می دهد که رابطه ی عاطفی دچار مشکلاتی متعدد شود و یا مشکلات زندگی روی رابطه تاثیر منفی بگذارد. در این شرایط مرد احساس می کند باید کمی از این رابطه فاصله بگیرد و این فاصله به خیانت منجر می شود.

از دیگر دلایل خیانت مرد به زن می توان به کمبود اعتماد به نفس در مرد اشاره کرد که در دسته ی روان رنجوری ها قرار می گیرد. مردی که از کمبود اعتماد به نفس رنج می برد ممکن است این کمبود خود را با خیانت کردن به همسر خود جبران کند.

اکنون با توجه به این دلایل چگونه می توان از خیانت مرد به زن انتقام گرفت؟

لذت شیرین انتقام از خیانت

ممکن است با خود فکر کنید انتقام یعنی شما هم با فرد دیگری وارد رابطه شوید و به او نشان دهید برای شما هم فرصت خیانت کردن وجود دارد! اما لذت شیرین انتقام را با این کار نخواهید چشید.

بهترین انتقام از خیانت مرد به زن دیدن احساس پشیمانی و ندامت او است. زمانی که ببینید مرد بعد از خیانتی که کرده است از شما معذرت خواهی می کند و تمایل دارد دوباره به او برگردید و وقتی متوجه ترس او از رفتن شما برای همیشه می شوید بهترین انتقام را از او گرفته اید.

انتقام این نیست که رفتارهای اشتباه طرف مقابل را تکرار کنید؛ درواقع باید باعث شوید متوجه اشتباهش بشود و احساس پشیمانی کند. تنها در این صورت انتقام خود را از خیانت مردتان گرفته اید. (نگاه کنید به چگونه خیانت مرد به پشیمانی می رسد)

ادامه ی رابطه بعد از خیانت مرد به زن

سوال اینجاست که آیا می توان بعد از خیانت مرد به زن، زمانی که مرد ابراز پشیمانی کرد به رابطه ادامه داد؟

بله. نه تنها می توانید به رابطه ادامه دهید بلکه می توانید تعهدی پایداراتر بین خود ایجاد کنید. همانطور که در مقاله ی چه زمانی خیانت به همسر را بخشید توضیح دادم خیانت مرد به زن دلایل روانشناختی دارد که هم در مقالات قبلی و هم در این مقاله به برخی از آن ها اشاره کردم.

البته منظور من این نیست که می توان خیانت را توجیه کرد، خیانت به هیچ عنوان توجیه پذیر نیست. اما زمانی که بدانید دلایل روانشناختی فرد را به سمت خیانت کشانده اند متوجه می شوید با درمان آن ها می توانید به همسر خود کمک کنید و برای همیشه پرونده ی این مسئله را ببندید.

عشق بعد از خیانت در رابطه

ادامه ی رابطه بعد از خیانت مرد به زن زمانی ممکن است که مرد به خاطر خیانتش احساس پشیمانی کرده و معذرت خواهی کند. به کمک تکنیک ها و مهارت هایی که در مقاله ی تبدیل خیانت به عشق به طور کامل توضیح دادم بعد از خیانت مرد به زن نه تنها می توانید به رابطه ی خود ادامه دهید بلکه ارتباط قوی تری بین شما برقرار خواهد شد.

به کمک این تکنیک ها عشق بعد از خیانت مرد به زن وارد مرحله ی جدیدی می شود که همراه با تعهد و ترس از دست دادن شما خواهد بود. چنین عشقی برای رابطه ی شما بسیار مفید تر از قبل خواهد بود و احتمالا دیگر تنش هایی مثل خیانت در رابطه را تجربه نخواهید کرد.

مطالب مرتبط:

چگونه عاشق کنیم ( بر اساس روانشناسی عشق)

چگونه عشق را زنده نگه داریم

مشاوره شکست عشقی

ترمیم عشق



موضوعات :
خیانت

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.