no-img
نوین اطلس

به سمت همسریابی موقت نروید


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

به سمت همسریابی موقت نروید
zip
فروردین ۱۹, ۱۳۹۸

به سمت همسریابی موقت نروید


در مورد همسر موقت یا صیغه باید گفت که صیغه یا عقد موقت نوعی ازدواج است که برای مدتی معلوم و محدود و با مهریه ای معین زن به عقد مردی در می آید و رابطه ی بین آن ها از لحاظ شرعی حلال خواهد بود. در قران نیز در آیه ی ۲۴ سوره ی نساء در مورد صیغه صحبت شده است. البته این نکاح یا عقد موقت برای زن و مرد شرایطی دارد که مربوط به مسائل شرعی و فقهی می شود و در اینجا نمی توان در مورد آن بحث کرد.

موضوع بحث ما در این مقاله همسریابی موقت یا صیغه یابی از طریق اینترنت است. بسیاری از وبسایت های همسریابی امروزه حول محور صیغه یا عقد موقت تبلیغات کرده و کاربران مختلفی را از این طریق به سمت وبسایت های خود می کشانند.

توصیه ی ما به شما این است که به سمت همسریابی موقت نروید! در ادامه با ارائه ی توضیحاتی در مورد وبسایت های همسریابی موقت دلیل این توصیه ی خود را برای شما شرح خواهیم داد.

همسریابی موقت

همانطور که اشاره شد توصیه ی اکید ما در مورد وبسایت های همسریابی موقت این است که به سمت همسریابی موقت نروید و به دنبال صیغه در چنین وبسایت هایی نباشید. وبسایت های همسریابی موقت مجوز قانونی ندارند، شرایطشان قابل اعتماد نیست و افرادی که در این وبسایت ها ثبت نام می کنند هویت های اصلی خود را فاش نکرده و با هویت جعلی شما را به سمت خود می کشانند.

البته درباره صدور مجوز برای سایت‌های همسریابی موقت گفته شده که این امر در دستور کارگروهی متشکل از وزارت کشور، وزارت ورزش و جوانان، پلیس فتا و … است اما در حال حاضر هیچ مجوزی برای دایر کردن سایت‌های همسریابی موقت داده نشده است و اگر هر وبسایتی ادعای کسب مجوز کرد باید بدانید ادعای او کاملا کذب و دروغ بوده و هیچ اعتبار و صلاحیت  قانونی ندارد.

به گفته ی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا بیشتر وبسایت های همسریابی موقت از اطلاعاتی که در اختیارشان قرار می دهید برای اهداف تجاری و تبلیغاتی استفاده می‌ کنند که در نهایت منجر به بروز جرم و آسیب‌ های اجتماعی و فردی می‌شود. در دنیای امروزی ارتباطاتی که به سرعت به سمت مجازی شدن مانند سایت‌های همسریابی و دوست‌ یابی حرکت می‌ کنند، عموما براثر کنجکاوی، کمبود محبت، تنهایی، حسادت نسبت به اطرافیان، جذابیت این فضا و تمایل به استفاده از فناوری‌ های روز به وجود می‌ آیند و می‌ توانند زمینه ساز بروز مسائل و مشکلات اجتماعی و دیگر مسائل مرتبط شوند.

درواقع سایت های همسریابی نه برای همسریابی موقت و نه برای ازدواج دائم و تشکیل خانواده نمی توانند مناسب باشند. اعتقاد ما این است که برای یک ازدواج موفق باید به مراکز قانونی و مشاوره‌ ها مراجعه کرد و حضور سه رکن اصلی یعنی دختر و پسر، مشاور و پدر و مادر برای یک ازدواج موفق و پایدار الزامی است. نه در مورد ازدواج های دائم و نه در مورد ازدواج های موقت و صیغه نمی توان به سایت های همسریابی و همسریابی موقت به طور کامل اعتماد کرد زیرا صحت هیچ کدام از صحبت هایی را که در چنین سایت هایی می شود نمی توان به طور کامل تایید کرد. پس سعی کنید از طریق وبسایت های همسریابی به سمت همسریابی موقت نروید و این کار را از طریق مراکز قانونی و مورد اعتماد انجام دهید.

مطالب مرتبط:

جستجوی سایت همسریابی دوهمدم

چرا سایت همسریابی دو همدم وجود ندارد

روش های همسریابی از طریق اینترنت

همسریابی چیست و چرا سایت همسریابی قابل اطمینان نیست

بهترین سایت همسریابی

همسریابی رایگان

ربات همسریابی رایگان

سایت همسریابی موقت کاملا رایگان



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.