no-img
نوین اطلس

جستجوی سایت همسریابی دوهمدم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

جستجوی سایت همسریابی دوهمدم
zip
فروردین ۱۷, ۱۳۹۸

جستجوی سایت همسریابی دوهمدم


اگر در جستجوی سایت همسریابی دوهمدم هستید ابتدا باید قوانین استفاده از وبسایت های همسریابی را به خوبی بدانید. با جستجوی سایت همسریابی دوهمدم، وبسایت هایی برای شما نمایش داده می شود که در واقع یک مجموعه ی مجایزی بوده و هدف آن ها ازدواج بر اساس معیارهای شرع و قوانین جمهوری اسلامی و با توجه ویژه به فرهنگ اسلامی می باشد. این وبسایت ها به افرادی که مجرد هستند و می خواهند ازدواج کنند و برای خود خانواده ای تشکیل بدهند کمک می کند با عضویت در سایت و شرحی از خصوصیات خود با فردی که معیارهایشان را داشته باشد آشنا شوند یا دیگران آن ها را برای ازدواچ پیدا کنند.

اهداف جستجوی سایت همسریابی دوهمدم

جستجوی سایت همسریابی دوهمدم اهداف متعددی دارد که علاوه بر هدف اصلی یعنی ازدواج و تشکیل خانواده می تواند در زمینه ی موفقیت در ازدواج و تشکیل یک زندگی مشترک سالم نیز به افراد کمک کند. برخی از این اهداف عبارتند از:

  • اشاعه و ترویج فرهنگ ازدواج و تشکیل خانواده
  • آسان کردن روند ازدواج برای افراد مجرد، به خصوص افرادی که سن بالا دارند یا یک بار ازدواج ناموفق را تجربه کرده و طلاق گرفته اند
  • انتشار احکام ازدواج برای بالا بردن سطح آگاهی افراد مجرد
  • توضیحاتی در مورد معیارهای منطقی ازدواج برای کنار گذاشتن انتظارات غیرواقع بینانه
  • آگاهی دادن در مورد مزیت های روحی و جسمی ازدواج
  • ارائه ی راه حل هایی برای حل مشکلات زناشویی
  • توضیحاتی در مورد بهداشت خانواده برای رشد و تعالی زوجین و همه ی اعضای خانواده

قوانین جستجوی سایت همسریابی دوهمدم

وبسایت های همسریابی نیز مانند هر وبسایت دیگر در هر زمینه ی دیگری قوانین مخصوص به خود را برای استفاده از آن ها دارند. هر فردی که می خواهد در این وبسایت ها عضویت داشته باشد باید این قوانین را بشناسد و از آن ها پیروی کند. یکی از اصلی ترین و مهم ترین قوانین جستجوی سایت همسریابی دوهمدم این است که شما به سن قانونی رسیده باشید. سن قانونی در ایران هم اکنون هم برای دختر و هم برای پسر ۱۸ سال است. یعنی شما تا زمانی که ۱۸ سال نداشته باشید نمی توانید در این وبسایت ها عضویت داشته باشید.

از دیگر فوانین جستجوی سایت همسریابی دوهمدم عدم درخواست هایی غیر از درخواست ازدواج شرعی و قانونی است. این وبسایت ها تنها برای ازدواج طبق قوانین شرع و قانون بوده و اگر به دنبال چیزی غیر از این هستید در وبسایت های همسریابی جایی نخواهید داشت. (درخواست های متفرقه می تواند درخواست دوستی، استخدام، تبلیغات و چنین مواردی باشد که در این وبسات های جایز نیست).

شما تنها با پذیرفتن قوانین جستجوی سایت همسریابی دوهمدم می توانید در چنین سایت هایی عضویت داشته باشید و اگر قوانین را زیر پا بگذارید کاربری تان مسدود خواهد شد. همچنین قوانین سایت ممکن است هرازگاهی دستخوش تغییراتی شود که می توانید از طریق بخش اطلاع رسانی ها از قوانین جدید آگاه شوید.

استفاده از سایت همسریابی

پس از جستجوی سایت همسریابی دوهمدم و عضویت در سایت می توانید از خدمات آن بهره ببرید.

پس از تشکیل نمایه (پروفایل) می توانید در میان کاربران سایت (جنس مخالف) جستجو نمایید.
پس از انتخاب فرد مورد نظر به او درخواست آشنایی ارسال کنید تا ایشان نیز پس از مطالعه پروفایل شما، تمایل یا عدم تمایل خود را اعلام نماید.
در صورتی که دو نفر مایل به آشنایی بیشتر باشند می توانند اقدام به ارسال پیام شخصی کنند. ارسال پیام شخصی از امکانات اعضای سایت است.
در صوتی که هریک از طرفین گزارش دهد طرف مقابل قوانین سایت را زیر پا گذاشته است مدیر سایت اختیار پروفایل او را مسدود یا برای بررسی بیشتر به حالت تعلیق درآورد.

حریم شخصی

اطلاعات شخصی شما مانند ایمیل و شماره تماس به هیچ عنوان از طریق وبسایت به دیگران نمایش داده نمی شود. اگر مایل باشید اطلاعات خود را در اختیار کسی بگذارید باید از طریق پیام شخصی و با اختیار خودتان این کار را انجام دهید. در جستجوی سایت همسریابی دوهمدم به این نکته توجه داشته باشید که اگر مقامات قضایی اطلاعات شما را درخواست کنند این اطلاعات در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.

مطالب مرتبط:

چرا سایت همسریابی دو همدم وجود ندارد

به سمت همسریابی موقت نروید

روش های همسریابی از طریق اینترنت

بهترین سایت همسریابی

همسریابی رایگان

ربات همسریابی رایگان

سایت همسریابی موقت کاملا رایگان

همسریابی رایگان بدون ثبت نام

سایت ازدواج

همسریابی ازدواج



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.