no-img
نوین اطلس

تله پاتی عشقی از راه دور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تله پاتی عشقی از راه دور
امتیاز 3.20 ( 5 رای )
zip
آذر ۲۵, ۱۳۹۷

تله پاتی عشقی از راه دور


تله پاتی عشقی از راه دور یک تجربه جالب است و با اینکه سرگرم‌کننده و هیجان انگیز می باشد و می توانید از راه دور و حتی به کمک یک عکس ارتباط عشقی با معشوق برقرار کنید اما به قدری زمان و صبر احتیاج دارد. هرگز در ابتدای تله پاتی عشقی از راه دور انتظار موفقیت بیش از حد نداشته باشید. اما خبرخوب این است که تله پاتی را می توان به آسانی یاد گرفت و آموزش تله پاتی راحت است و میتوان استفاده کرد. به همین منظور در این مطلب تله پاتی عشقی از راه دور، در مورد انواع تله پاتی و فواید آن صحبت کرده و به طور مختصر آن را آموزش می دهیم. همچنین در مورد آموزش هیپنوتیزم با چشم نیز که به طور مستقیم با این موضوع در ارتباط است صحبت خواهیم کرد.

انواع تله پاتی

ا‌‌‌نواع تله پاتی از یک دیدگاه بدون در نظر گرفتن تله پاتی عشقی از راه دور به سه دسته تقسیم می شود:

۱- تله پاتی بزرگ، یا تله پاتی غیر عمد و یا خود بخود.

۲- تله پاتی کوچک یا تله پاتی عمدی یا ایجاد شده.

۳- انواع طبقه بندی نشده تله ‌پاتی.

تله پاتی بزرگ
‌‌‌این نوع تله پاتی یک وسیله ارتباطی کامل است ولی انسان نمی تواند به وسیله اراده آن را ایجاد و یا به نحو دلخواه آنرا هدایت کند، بلکه به صورت غیر مترقبه و خودجوش ظاهر می شود.

تله پاتی کوچک
‌‌‌تله پاتی کوچک بر اساس اشراق و الهام صورت نمی گیرد بلکه بر اساس اراده و برنامه ریزی، می توان در شرایط و زمان دلخواه آن ‌را بوجود آورد. این نوع از تله پاتی ضعیف و ناقص است.

فواید تله پاتی

تله پاتی اصل و روش شناخته‌ شده‌ای است که نه تنها در بسیاری از تبلیغات تجاری، بلکه از طرف دولت‌ها و ایدئولوژیست‌ها نیز بسیار زیاد مورد استفاده قرار گرفته و می‌گیرد. اکثر آن ها برای تأثیرگذاری و دستکاری تفکر افراد جامعه به نفع خویش از این روش استفاده می‌کنند و در این زمینه ها می تواند فواید زیادی داشته باشد. حتی می توانید از تله پاتی برای ازدواج هم استفاده کنید.

آموزش تله پاتی

اول از همه، بسیار مهم است که هم فرستنده و هم گیرنده هر دو باور دارا باشند که تله پاتی عشقی از راه دور ممکن است. حتی اگر ۱۰۰ درصد هم باور ندارند اما باید ذهنی باز دارا باشند. در حقیقت بهترین حالت این است که نه تنها شرکت کنندگان باور دارا باشند، بلکه عمیقا تمایل دارا باشند که همچین چیزی اتفاق بیفتد. اگر شک داشته یا ذهن بسته داشته باشید، احتمالا نتایج خوبی عایدتان نخواهد شد.

آرامش فیزیکی

در روند آموزش تله پاتی عشقی از راه دور مهم است بدانید تله پاتی زمانی بسیار مؤثر بوده که هم گیرنده و هم فرستنده از لحاظ فیزیکی ریلکس باشند. درسلامتی بودن هم باعث می شود که بهتر بتوانید تمرکز کنید. سعی کنید وقتی حالتان خوب نیست این تمرین را انجام ندهید. با هر متدی که دوست دارید خودتان را ریلکس کنید. می توانید چند نفس عمیق هم بکشید.

تله پاتی با عکس معشوق

یک از راه های تله پاتی عشقی از راه دور در واقع تله پاتی با عکس معشوق است. قبل از شروع تله پاتی با عکس معشوق، مهم است که تمرکز خوبی داشته باشید. آنها اساس موفقیت شما خواهند بود. با چشمانی بسته تصویری واضح از دریافت کننده را تصور کنید. تصور کنید که او قدری آن طرف تر از شماست. او را رنگی و درست تصور کنید. احساس کنید که او واقعا آنجاست. اگر بخواهید می توانید به عکس رنگی‌ای از او قبل از انجام آزمایش هم نگاه کنید. این به شما کمک می کند که به درستی او را تجسم کنید.

آموزش هیپنوتیزم با چشم

شما برای انجام موفقیت آمیز تله هیپنوتیزم ۵ مرحله زیر را که از مراحل آموزش هیپنوتیزم با چشم است باید انجام دهید:

مرحله ۱:

در مورد کاری که می خواهید انجام شود تصمیم گیری نمایید.

تلقینات را در چند کلمه مرتب نمایید.

و باز هم فکر کنید که آیا اینکار برای طرف مقابل مفید است؟

سپس به مرحله بعد آموزش هیپنوتیزم با چشم بروید.

مرحله ۲:

در محل راحتی نشسته و چشمها را ببندید. بدن خود را ریلکس نمایید.

ریلکس، ریلکس، کاملا ریلکس.

حال شما باید تنفس آلفا را انجام دهید.

عمل دم را انجام داده و در ذهن از ۱ تا ۵ بشمرید.

نفس را نگه داشته و در ذهن از ۱ تا ۵ بشمرید.

عمل بازدم را انجام داده و در ذهن از ۱ تا ۵ بشمرید.

این کار را ۱۰ الی ۱۵ دفعه انجام دهید.

ذهن خود را ریلکس نمایید. حال شما در حالت آلفا هستید.

نکته: این مرحله از آموزش هیپنوتیزم با چشم باید حداقل ۵ دقیقه طول بکشد.

مرحله ۳:

چهره گیرنده را تصور نمایید. او را به روشنی در ذهن خود تجسم کنید. اگرتصویر واضح نشد نگران نباشید. تا حدی که می توانید تلاش نمایید.

مرحله ۴:

حال به صورت ذهنی با تصویر صحبت کنید. تلقینات را القا نمایید. این کار رابرای ۱۰ دقیقه انجام دهید.(اینکار فقط در مراحل ابتدایی انجام می شود. پساز اینکه در این کار خبره شدید نیازی به این همه زمان نمی باشد).

مرحله ۵: این مرحله پایانی است. فقط چشمان خود را گشوده و منتظر نتیجه باشید.

مطالب مرتبط:

تله پاتی عشق

تله پاتی با عکس

تله پاتی عشقی

تله پاتی با معشوق



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.