no-img
نوین اطلس

تله پاتی برای ازدواج


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تله پاتی برای ازدواج
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
آذر ۲۵, ۱۳۹۷

تله پاتی برای ازدواج


قبل از اینکه در مورد تله پاتی برای ازدواج صحبت کنیم، باید توضیح دهیم که تله پاتی پدیده‌ای روانی است که در آن بین ذهن‌ ها ارتباط برقرار می‌شود. چنین ارتباط روانی شامل افکار، ایده‌ها، احساسات، حس ها و حتی تصاویر ذهنی می‌شوند. تله پاتی برای ازدواج به شما برای ازدواج و جذب عشق کمک خواهد کرد. شما می توانید از راه دور، با عکس و به صورت پیشرفته و تضمینی تله پاتی عشقی برقرار کنید. نوین اطلس اطلاعات کاملی در زمینه تله پاتی برای ازدواج به شما ارائه خواهد داد، پس با ما همراه باشید.

تله پاتی عشقی از راه دور

در شرایط خلا و آرامش بسیار عمیق، این احساس به فرد دست می‌دهد که به همه‌کس و همه‌ جا به خصوص عشق خود حتی از راه خیلی دور در حال ارتباط است. بنابراین، اگر دو نفر از طریقی مانند خود هیپنوتیزم در آرامش عمیق قرار بگیرند، احتمال یا امکان ارتباط روحی یا فکری برای آنان بیشتر می‌شود و مخصوصا اگر عشقی بینشان باشد می توانند به راحتی با یکدیگر تله پاتی عشقی از راه دور داشته باشند که در مسیر تله پاتی برای ازدواج قرار می گیرد.

تله پاتی با عکس

تله پاتی با عکس که به تله پاتی برای ازدواج کمک می کند به این شکل است که باید یک عکس رنگی در مقابل خود قرار دهید و روی آن تمرکز کنید. حال تصور کنید که لوله ای نقره‌ای ذهن شما را به ذهن او متصل می کند. این لوله کانالی خواهد بود که ذهن‌تان از طریقش با ذهن او ارتباط برقرار می کند. تجسم کنید که لوله پر از انرژی است. باور داشته باشید که لوله خیلی مؤثر است و کار را به خوبی انجام می دهد. لطفا توجه داشته باشید که در تله پاتی با عکس، تجسم لوله یک قانون حتمی نیست؛ فقط یک کمک خیلی مؤثر است که به شما کمک می کند تمرکز کرده و یک جهت تعریف شده به افکارتان بدهید. به جای لوله می توانید تصور کنید که پشت تلفن با دوست تان حرف می زنید.

تله پاتی پیشرفته

نکات کلی یک تله پاتی پیشرفته:

کوتاه باشد.

در تله پاتی پیشرفته و در راستای تله پاتی برای ازدواج آزمایشات را کوتاه نگه دارید. ۱۵ دقیقه باید کافی باشد. این کار از خستگی جلوگیری می کند. وقتی خیلی پر انرژی هستید قدرت تله پاتی شما در بیشترین حالت است.

صبور باشید

یکی از بهترین فاکتورها در این قضیه صبر است. اگر آن ابتدا خیلی موفق نبودید ناامید نشوید. هر آزمایش ذهنی‌ای از جمله تله پاتی برای ازدواج قبل از نتیجه گرفتن به کمی تمرین احتیاج دارد. وقتی چند روز امتحان کردید شاهد موفقیت خود خواهید بود.

از شک وتردید ها آگاه باشید

هدف شک وتردیدها در زندگی یک چیز است؛ منحرف کردن افرادی که باور دارند از مسیر اصلی. از افرادی که درونتان شک و تردید ایجاد می کنند دور باشید چرا که روحیه‌تان را تضعیف می کنند. نتایج به شما اثبات می‌کنند که تله پاتی برای ازدواج جواب می‌دهد. این افراد به شما کمک نخواهند کرد. به اشتراک گذاشتن نتایج‌تان با آنها فقط ناامیدتان کرده و مانع دستاوردتان می‌شود. سعی کنید نتایچ تان را تنها باکسانی که مثل خودتان فکر می‌کنند، مثبت و انگیزه دهنده هستند به اشتراک بگذارید.

تله پاتی جذب عشق

چه کسانی قادر به انتقال و جذب عشق از طریق تله پاتی هستند؟
در مورد تله پاتی جذب عشق و تله پاتی برای ازدواج، شما و هر کس دیگری قادر هستید. استفاده از ذهن برای برقراری ارتباط، کاملا طبیعی است. اما ما باید برای استفاده از حواس پنج گانه به منظور اشتراک گذاری افکار و اطلاعات، متمرکز شویم.

اگر به توانایی هایتان اطمینان دارید، می توانید تله پاتی عشقی را امتحان و هر پیامی را منتقل کنید

چگونه می توانیم تمرین تله پاتی عشقی داشته باشیم؟
مهمترین چیزی که باید درباره تله پاتی عشقی بدانید این است که ایمان داشته باشید که گیرنده، پیامتان را دریافت می کند.

تله پاتی تضمینی

اگر می خواهیم تله پاتی تضمینی داشته باشیم همان طور که در ارتباط عادی روزمره با دیگران سعی می کنیم با توجه به میزان سن /تحصیلات /طبقه اجتماعی و قدرت درک آنها از زبان و منطق خاصی پیروی کنیم به هنگام بر قراری ارتباط تله پاتی با دیگران هم بایستی به این عا مل مهم تو جه کنیم بنابراین اگر بخواهیم با کودکی ارتباط بر قرار کنیم بایستی از تصاویر و سمبلهایی استفاده کنیم که بیشتر مطابق ادراک و روحیات او باشد.

مطالب مرتبط:

تله پاتی عشق

تله پاتی با عکس

تله پاتی عشقی

تله پاتی با معشوق



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.