no-img
نوین اطلس

دعای قرآنی برای جدایی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای قرآنی برای جدایی
امتیاز 3.67 ( 12 رای )
zip
آذر ۲۴, ۱۳۹۷

دعای قرآنی برای جدایی


مطالبی که نوین اطلس در مورد دعای قرآنی برای جدایی جمع آوری کرده برگرفته از نسخه های قدیمی است و هیچ مدرکی دال بر صحبت و اعتبار آن ها وجود ندارد. لذا فقط جهت افزایش اطلاعات عمومی و آشنایی با چنین باورهای قدیمی و سنتی در مورد آن نوشته شده است. مطلبی که در ادامه می خوانید به هیچ وجه مورد تایید و یا رد نوین اطلس نیست و اعتبار آن نامشخص است.

در این مطلب از نوین اطلس با عنوان دعای قرآنی برای جدایی بایستی اشاره کنیم که گاهی اوقات رابطه ی دو نفر به هر نحوی که باشد هم برای خودشان و هم برای دیگران بسیار مشکل ساز است ( این موضوع باید حداقل توسط ۲ نفر دیگر که آن دو نفر را از نزدیک می شناسند تایید شود). در چنین شرایطی جدایی و اختلاف انداختن بین آن ها می تواند بهترین راه باشد تا هم خودشان راحت شوند و هم دیگران.

اصلا مهم نیست رابطه ی این دو نفر زن و شوهری باشد یا یک رابطه ی دوستانه و کاری، اگر این رابطه به ضرر آن ها و دیگران باشد می توان برای از چشم هم انداختن آن ها از قویترین دعاهای جدایی و تفرقه کمک گرفت. یکی از موارد بسیار رایج در این زمینه جدا شدن از خانواده ی شوهر است. زیرا در این مورد بسیاری از خانواده های شوهر مشکل ساز هستند و باعث می شوند زندگی مشترک درگیر دردسر های مختلف شود.(نگاه کنید به چگونه طلسم جدایی بنویسیم؟)

قویترین دعا برای جدایی

امام صادق (ع) فرمود: هرگاه از شر کسی خائف و بیمناکی این دعا را بخوان:

“اللهم انک لا یکفی منک احد و انت تکفی من کل احد من خلقک فاکفنی شر (نام فرد شرور آورده شود)”

“بار خدایا، هیچکس شر تو را باز نمی گرداند، و تو شر همگان را باز می گردانی خدایا شر فلانی را از من بازگردان.”

این دعا یکی از قویترین دعاها برای جدایی انداختن و تفرقه است. به کمک این دعای قرآنی برای جدایی می توانید کسی را که شما را اذیت می کند از خود دور کرده و یا بین دو نفری که باعث دردسر هستند جدایی فوری بیندازید.

دعا برای اختلاف انداختن

اگر می خواهید بین دو نفر اختلاف اندازید تا از هم جدا شوند و دیگر به یکدیگر برنگردند می توانید از دعای قرآنی برای جدایی با عنوان دعا برای اختلاف انداختن استفاده کنید. برای این منظور سوره مبارکه والعصر را ۲۱ مرتبه بر سرکه بخوانید و اسم آن دو نفر بر کاغذ بنویسید و کاغذ ها را با سرکه ای که دعا را به آن خوانده اید بشویید. این عمل را به مدت ۴۰ روز، روزی یک بار انجام دهید. اگر نتیجه را در حین ۴۰ روز دیدید آن را نشکنید و حتما تا ۴۰ روز ادامه دهید. در این صورت اختلاف بین آن ها چنان شدید خواهد شد که دیگر با هم رابطه ای نخواهند داشت.

طلسم جدایی سریع زن و شوهر

اگر رابطه ی زن و مردی به حرام شروع شده و به ازدواج کشیده باشد و این رابطه زندگی زن و مرد دیگری را خراب کرده باشد می توانید با این طلسم جدایی سریع زن و شوهر جدایی سریع و فوری ایجاد کنید. آیه ی شریفه ی زیر را روی یک قطعه مس نقش دهیدو مس را به آب زده به لباس هر دو بپاشند و کاری کنید قدری هم از آن بخورند همین اثر را دارد.

اللهم فرق بین فلان زاده فلان علی بغض و کدوره فلان زاده فلان کما فرقت بین الماء و النار فرقت بین الکفر و الایمان فرقت بین الیهود و النصاری بحق هذه الایه وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ

دعا برای از چشم انداختن دیگران

برای ایجاد جدایی بین دو نفر و از چشم هم انداختن آن ها اگر رابطه شان نامناسب و حرام است هر کس سوره کوثر را که برای دعای قرآنی برای جدایی کاربرد دارد بر خاک چهار راه ۴۱ مرتبه به اسم هر کس خواهد بخواند و بر آب ریزد و آب را بر آتش ریزد تفریق واقع شود. شرح دستور به این صورت است که باید از محل عبور یکی از آن ها مقداری خاک برداشته و سپس ۴۱ مرتبه سوره کوثر را بر روی آن خوانده و اسامی را هم ذکر کرده و سپس خاک رابر آب ریخته و آب را هم بر آتش ریزید، جدایی و دلسردی حاصل می شود و آن دو نفر برای همیشه با هم دشمن خواهند شد.(نگاه کنید به دعای سنگین برای جدایی)

دعا برای جداشدن از خانواده شوهر

اگر خانواده ی شوهر شما را اذیت می کنند می توانید به کمک این دعای قرآنی برای جدایی با عنوان دعا برای جداشدن از خانواده ی شوهر استفاده کنید:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ. عَنَتَ لَهُ الْوُجُوهُ ، وَخَشَعَتْ لَهُ الْأَصْوَاتُ ، وَ وَجَلَت مِنهُ الْقُلُوبُ ، اَسئَلُکَ أَنْ تُصَلِّیَ وتُسَلِّمَ سیدَنا مُحَمَّدٍ و آله ، وَأَنْ تَقضی حَاجَتِی فی هَلاک ( نام شخص ظالم یا مزاحم را بگوید ) یا قاهِرُ یا مُقتَدِرَ یا مُنتَقِمُ یا اللهُ یا اللهَ .

میتوانید این دعای قرآنی برای جدایی را به عنوان یک ختم در نظر بگیرید و آن را را یک هفته یا چهارده روز متوالی ادامه دهید. این عمل از مجربات است و حتما نتیجه خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

دعا برای از بین بردن علاقه

قویترین طلسم جدایی

خیانت در رابطه زناشویی

رابطه جنسی زناشویی

سحر تفریق و ربط

طلسم جدایی زن و شوهر

دعای جدایی شدید



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.