no-img
نوین اطلس

دعای جدایی شدید


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای جدایی شدید
امتیاز 3.53 ( 30 رای )
zip
آذر ۲۴, ۱۳۹۷

دعای جدایی شدید


قبل از هرچیز خیلی مهم است که بدانید دلسردی و جدایی انداختن بین دو نفر تنها در امری حلال است که رابطه ی آن ها باعث شده زندگی و سلامتی خود و دیگران به خطر بیفتد و درواقع رابطه ی مشکل سازی برای خود و دیگران دارند. در چنین شرایطی می توانید به کمک دعای جدایی شدید و دعاها و طلسم های قرآنی بین این دو نفر جدایی شدید به وجود آورید و حتی از راه دور کاری کنید بین آن ها یک دلسردی قوی به وجود آید و خیلی فوری از یکدیگر جدا شوند.(نگاه کنید به دعای جدایی و نفرت بین دو نفر)

این دعاهای قرآنی انواع مختلفی دارند بعضی از آن ها خوراکی، برخی سوزاندنی و … می باشند. نوین اطلس در این مطلب با عنوان دعای جدایی شدید برخی از این دعاهای قرآنی را در اختیار شما می گذارد. همچنین به کمک یک طلسم قوی برای طلاق که در این مطلب معرفی می شود می توانید رابطه ی مشکل ساز یک زن و شوهر را پایان دهید یا حتی اگر رابطه ی خودتان آزار دهنده است همسرتان طلاق را نمی پذیرد این طلسم به شما کمک خواهد کرد.(نگاه کنید به طلسم جدایی قوی یهودی)

دعای دلسردی قوی

دعای دلسردی قوی برای مواردی است که می خواهید جدایی شدید و دلسردی قوی بین دو نفر حاصل شود برای این امر بایستی ۳۰۱ دانه گندم را تهیه کرده و سوره فیل را بر هر دانه گندم یک مرتبه به اسم آن ها بخوانید یعنی هر سوره را که به گندم خواندی بگو جدا کردم فلانی را که زاییده فلانه است ( اسم شخص و مادرش را بگوید ) از فلانی زاییده فلانه ( اسم نفر دیگر به همراه مادرش را نام ببرد ) وقتی سوره ها تمام شد آن ها را به مرغی که زرد رنگ است بدهید تا از آن بخورد و صبر کنید تمامی آن ها خورده شود. دعای دلسردی قوی که در مجموعه دعای جدایی شدید است، باعث جدایی بین دو نفر خواهد شد.(همچنین نگاه کنید به علائم طلسم سردی)

طلسم جدایی از راه دور

یک دعای جدایی شدید و قوی که از راه دور نیز کار می کند طلسم جدایی از راه دور است که باید آیه شریفه ۹ سوره یس را هفت مرتبه بر هفت قطعه سنگ نمک به ترتیب بخوانید و در هر نوبت اسم دو نفری را که می خواهید از هم جدا شوند یا مادر آن ها را نام ببرید و بدمد بر سنگ سپس در آتش اندازید. بی‌شک بین آن‌ها جدایی حاصل خواهد شد. آیه به شرح زیر است:

وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُون

طلسم طلاق قوی

اگر می خواهید به جدایی زن و شوهری دست پیدا کنید، از یکدیگر سرد شوند و از هم طلاق بگیرند از زیر قدم هر دو خاک بردارید و هفت مرتبه سوره اذا زلزله ( زلزال ) را بر آن خاک بخوانید و در آب جاری بریزید و جمله ی زیر را ۵۰۰ مرتبه تکرار کنید:

جدا کردم و سرد کردم دل فلان بن فلان را از دل فلان بن فلان

این طلسم طلاق بسیار قوی است و فقط در امر حلال ( اگر زن یا شوهر بسیار بد است و موجب عذاب می باشد) استفاده کنید.(همچنین نگاه کنید به قویترین طلسم جدایی)

دعای فوری جدایی

دعای جدایی شدید زیر یک دعای بسیار سریع و فوری بوده و به کمک آن می توانید در کمترین زمان بین اشخاص مورد نظر خود جدایی اندازید. اگر این دو نفر در نزدیکی شما باشند و به آن ها دسترسی داشته باشید این دعای فوری جدایی کار خواهد کرد.

به جهت بغض و سردی ۷ مرتبه این آیه را بر شیرینی بخوانید و به هر دو طرف یا یک طرف بده تا بخورند از هم سرد و جدا شوند:

وَأَلْقَیْنَا بَیْنَهُمُ الْعَدَاوَهَ وَالْبَغْضَاءَ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ کُلَّمَا أَوْقَدُوا نَارًا لِلْحَرْبِ أَطْفَأَهَا اللَّهُ وَیَسْعَوْنَ فِی الْأَرْضِ فَسَادًا وَاللَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُفْسِدِینَ

دعای سوزاندنی برای جدایی

اگر مردی با زنی به حرام علاقه پیدا کند و عاشق آن زن شود و خواهی که میان ایشان جدایی افتد و مرد سرد شود و از آن زن اسمی نبرد و نخواهد روی آن زن را ببیند این نسخه را نوشته و به نیت جدایی شان آن را بسوزانید. دعاهای سوزاندنی دعاهایی هستند که بسیار مجرب بوده و خیلی زود تاثیرشان را می بینید.

اللهم فرقت بین فلان زاده فلان علی بغض و کدوره فلان زاده فلان کما فرقت بین الماء و النار فرقت بین الکفر و الایمان فرقت بین الیهود و النصاری بحق هذه الایه وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید می توانید مقاله زیر را در رابطه با موضوع ایجاد دلتنگی در معشوق به زبان انگلیسی مطالعه کنید:

how to make your ex miss you during no contact

مطالب مرتبط:

آموزش رایگان زبان انگلیسی – تضمینی

most powerful dua for love back

دعای قرآنی برای جدایی

دعای سنگین برای جدایی

طلسم جدایی زن و شوهر

چگونه طلسم جدایی بنویسیم

چه رابطه هایی را باید تمام کرد



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.