no-img
نوین اطلس

عشق در زبان بدن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

عشق در زبان بدن
امتیاز 3.50 ( 2 رای )
zip
آذر ۱۱, ۱۳۹۷

عشق در زبان بدن


تقریبا همیشه، بی‌نهایت آسان است که بفهمید یک مرد شما را دوست دارد. در روابط عاشقانه زبان بدن می تواند کمک زیادی به شما داشته باشد. از رفتار مردان عاشق، زبان چشم آن ها و حسادتشان به شما و در کل از روی عشق در زبان بدن می توانید به راحتی عشق آن ها را نسبت به خود متوجه شوید. با کمک زبان بدن به راحتی می توانید بفهمید خواستگارتان از شما خوشش آمده است. درواقع می توان گفت زبان بدن مردان در مسئله ی عشق بسیار واضح و روشن است و اصلا کار سختی نیست به کمک آن از دل یک مرد با خبر شوید. نوین اطلس در این مطلب زبان بدن مردان را در عشق برای شما شرح می دهد.

زبان بدن در روابط عاشقانه

یکی از قوانین عشق در زبان بدن در روابط عاشقانه نگاه است. وقتی طرف مقابل به شما برای مدت زمان طولانی تر از آنچه انتظار دارید به شما می نگرد، یعنی از شما خوشش آمده است. اگر این کار را هر چند دقیقه یک بار تکرار کند، شک نکنید که حتما حس خوبی نسبت به شما پیدا کرده است و آن را با استفاده از زبان بدن به شما نشان می دهد.

وقتی در طول مکالمه، طرف مقابل سعی می کند بدن خودش را به سمت شما بچرخاند، یعنی به شما علاقه مند شده است. حتی اگر او پاهایش را روی هم انداخته باشد هم، جهت پاهایش را به سمت شما انتخاب خواهد کرد.

وقتی یک زن از مردی خوشش بیاید، به صورت ناخودآگاه بدن خود در حالی که کمرش صاف و کشیده است را به سمت مرد موردعلاقه اش خم خواهد کرد.

وقتی مردی شما را دوست دارد، سعی می کنند خود را بزرگ تر و قوی تر نشان دهند. مثلا دست هایشان را به کمر می زنند. یا هنگام مکالمه، یک دست را در جیب شلوار گذاشته و دست دیگری را به دیوار تکیه می دهند تا یک فضای شخصی برای طرف مقابل ساخته و او را احاطه کنند . این از نشانه های عشق در زبان بدن و ویژگی های مرد عاشق می باشد.

زبان چشم مردان عاشق

عشق در زبان بدن مردان عاشق به این صورت است که هنگامی فرد با شخص مورد علاقه اش در حال صحبت باشد، مردمک چشمش باز می شود. این پدیده زمانی بهتر ظاهر می شود که در محیط روشن قرار داشته باشید؛ وگرنه قرار گرفتن در محیط تاریک به طور طبیعی موجب اتساع مردمک می شود.(نگاه کنید بهزبان چشم عاشق)

پلک زدن بیش از حد یکی از نشانه های زبان چشم مردان عاشق است
بر اساس روانشناسی نگاه مردان به زنان، وقتی مردی شما را دوست دارد، هنگام مواجهه با شما کمی سریعتر از حالت معمول پلک می زند و این یکی از موارد زبان بدن در وضعیت اشتیاق می باشد.

رفتار مرد عاشق

انجام این کار‌ها و رفتارها از سوی یک مرد نشان دهنده صمیمت و عشق واقعی او به شما است و عشق در زبان بدن را نمایان می کند:

_ مرد عاشق هنگامی که از هم جدا می‌شوید با فرستادن پیام از رسیدن سالم شما به خانه مطمئن می‌شود، به ویژه اگر در شرایط آب و هوایی نامناسب از هم جدا شده باشید.

_ شما را به همین حالتی که هستید دوست دارد و نمی‌خواهد شما نقش فرد دیگری را بازی کنید، او شما را با دیگران مقایسه نمی‌کند و برای او بهترین هستید. مثل کسی که دچار عشق با اولین نگاه شده است بدون توجه به چیز دیگری.

_ برای بدست آوردن عشق و علاقه او لازم نیست لوازم گران قیمت، البسه، جواهرات و ماشین خریداری کنید تا به او نزدیک شوید و مورد تایید و تحسین او قرار بگیرید.

_ وقتی مردی شما را دوست دارد زمانی که در محل کارتان هستید برایتان گل می‌فرستد تا عشق و علاقه خود را به شما نشان دهد و به رقبای عشقی احتمالی نشان دهد که پیوند عاطفی عمیقی بین شما و او وجود دارد و درحال برنامه ریزی برای ازدواج و تشکیل خانواده هستید.

_ به شما انگیزه و اعتماد بنفس می‌دهد تا در کارهای خود موفق باشید، به حرف‌ها و مشکلات کاری شما گوش می‌کند و سعی می‌کند با راهنمایی‌های صحیح و دلسوزانه به شما برای رسیدن به موفقیت‌های بالاتر کمک کند. (نگاه کنید به نشانه های عاشق شدن در زبان بدن)

حسادت مردان عاشق

بر اساس روانشناسی مرد عاشق اغلب مردان حسود و عاشق، تمایل به ایجاد ارتباط بیش از حد دارند و به محض مشاهده کوچک‌ترین نگرانی بر افروخته می‌شوند و بی‌اندازه خود را متعهد می‌دانند. به نحوی که عشق در زبان بدن آن ها مشخص می شود. توجه داشته باشید که منظور از ایجاد ارتباط بیش از اندازه، رابطه جنسی نیست، این ارتباط برای مردان و زنان معنای متفاوتی دارد و تنها عشق است که منجر به تعهد می‌شود و نه رابطه جنسی. اگر به نظر می‌رسد که همسر شما بیش از حد نگران شماست و هر جا که می‌روید مراقب‌تان است، دو حالت دارد: یا خیلی حسود است و یا اعتماد به نفس پایینی دارد و نگران است که شخص دیگری نظر شما را به خود جلب کند.

چطور بفهمیم خواستگار از ما خوشش آمده

اگر نشانه های زیر را در خواستگار خود دیدید می توانید متوجه شوید او از شما خوشش آمده است چرا که وقتی مردی شما را دوست دارد اینگونه رفتار می کند:

۱- تلاش برای از بین بردن فاصله ها
همه انسان ها یک دیوار نامرئی ویژه ای اطراف خود کشیده اند که نقش محافظ را برایشان ایفا می کند. وقتی کسی به شما علاقه مند شده باشد، همه تلاش خود را به کار می گیرد تا این دیوار را در هم شکسته و خودش را به شما نزدیک نماید.

این کار می تواند با کارهای ساده ای همانند برقراری تماس چشمی، قرار دادن دست روی دست شما، نشستن در کنارتان یا نزدیک کردن صندلی به صندلی تان نمود پیدا کند. اگر شما هم ا زحرکات وی استقبال کنید، خیلی سریع یک رابطه عاطفی بین دو نفر شکل خواهد گرفت.

۲- پلک زدن های پی در پی
بر اساس روانشناسی نگاه مردان به زنان وقتی هنگام صحبت با فرد مورد نظر متوجه شدید که با سرعت زیاد پلک می زند، باید بدانید که وی واقعا از شما خوشش آمده و این مورد از نشانه های عشق در زبان بدن می باشد. دلیل این کنش این است که نگاه های طولانی که با هیجان همراه هستند موجب خشک شدن چشم و در نتیجه پلک زدن های زیاد می شود. در نتیجه پلک زدن از نگاه های عاشقانه مردان است.

همچنین ممکن است این افراد خیلی بی قرار به نظر برسند و یک لحظه در جای خود آرام نگیرند. قرمز شدن صورت و کج شدن به سمت شما هنگامی که در حال صحبت هستید از نشانه های افرادی است که به شما علاقه دارند. آنها عموما برای انجام این فعالیت های خود عذرخواهی هم می کنند.

۳- زیاد حرف زدن و اذیت کردن شما
مردها وقتی به زنی علاقه مند می شوند سعی می کنند تا هر چه بیشتر در مورد خود و کارهایشان با وی حرف بزنند که از حرکات مرد عاشق است. به این خاطر که مردها شرایط جلب توجه کردن و تحت تاثیر قرار دادن زنان را دارند و سعی می کنند به هر طریقی که شده بهترین های خود را ارائه دهند. البته منظور این نیست که این افراد شنونده های بدی هستند، بلکه تنها هدفشان از زیاد حرف زدن این است که توجه زن موردعلاقه خود را جلب کنند.

هر دو جنس مرد و زن گاهی از اذیت کردن طرف مقابل خود به عنوان سلاحی برای دلبری استفاده می کنند. پسرها و دخترها از همان سنین ابتدایی با دنبال هم کردن، کشیدن موی یکدیگر و جیغ و دعوا با یکدیگر ارتباط برقرار می کرده اند. این مساله همچنان در بزرگسالی آنها هم ادامه دارد. به این صورت که یا همدیگر را سوژه کرده و مورد تمسخر قرار می دهند یا دلیلی برای آزار هم پیدا می کنند تا به نحوی عشق در زبان بدن را نشان دهند.

این یکی از بارزترین نشانه های علاقه بین مرد و زن به شمار می رود.

۴- توجه کردن به کوچک ترین تغییرات ظاهری
بر اساس روانشناسی نگاه مردان به زنان وقتی کسی کوچک ترین تغییراتی را در چهره، مدل مو، رنگ مو، لباس یا به طور کلی در ظاهر شما متوجه شد و آن را به زبان آورد، شک نکنید که به شما علاقه مند شده و عشق در زبان بدن او نمایان می گردد. انسان ها وقتی از کسی خوششان بیاید به ریزترین جزئیات مربوط به وی هم حساس شده و توجه می کنند. از همین موضوع هم برای آغاز نمودن مکالمه بهره می گیرند.(نگاه کنید به نگاه چشم در چشم)

مطالب مرتبط:

عشق مردان چگونه است

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق

۱۰ نکته جذب کراش

تاثیر نگاه در عشق

چگونه متوجه عشق دیگران شویم

چگونه تشخیص دهیم یک رابطه جدی است

دزدیدن نگاه نشانه چیست

علت بی توجهی پسر به دختر

زل زدن پسر به دختر

تعبیر خواب صورت



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.