no-img
نوین اطلس

زل زدن پسر به دختر نشانه چیست؟


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

زل زدن پسر به دختر نشانه چیست؟
امتیاز 4.50 ( 10 رای )
zip
آذر ۱۰, ۱۳۹۷

زل زدن پسر به دختر نشانه چیست؟


اگر شما با پسری در ارتباط هستید و دچار شک و تردید شده اید که آیا دوستتان دارد یا نه، بهتر است با زبان بدن مرد آشنا شوید. با شناخت و تفسیر زبان بدن مرد به راحتی می توانید قصد و نیت او را دانسته و از شک و تردید رها شوید. یکی از مهم ترین قسمت های بدن که خبر از عشق و اشتیاق می دهد چشم ها است. نگاه پسر به دختر انواع مختلفی دارد و یکی از آن ها زل زدن است.

اما زل زدن پسر به دختر نشانه ی چیست و چه علتی دارد؟ آیا زل زدن پسر به دختر یکی از نشانه های علاقه ی او به دختر برای ازدواج است؟ آیا پسر با این کار می خواهد به دختری ابراز علاقه کند؟ آیا این می تواند یکی از نشانه های عاشق شدن یک پسر مغرور باشد؟ نوین اطلس در این مطلب به همه ی این سوالات پاسخ می دهد.(همچنین نگاه کنید به دزدیدن نگاه نشانه چیست؟)

علت زل زدن پسر به دختر

آیا وقتی در حال دور شدن از شما است، برمی‌گردد و نگاه‌تان می‌کند و به شما زل می زند؟

آیا پیش آمده که پنهانی نگاهتان کند؟

وقتی شما متوجه نگاه او می‌شوید، ناگهان نگاهش را از شما می‌دزدد و تظاهر می‌کند که سرش شلوغ است؟

اگر پسری شما را دوست داشته باشد اما خجالتی باشد، نادیده گرفتن شما برایش دشوار است، و مدام شما را زیر نظر می‌گیرد. با این حال، او نمی‌خواهد که چندش‌‌آور یا درمانده به نظر برسد بنابراین می‌کوشد کاری کند که شما متوجه نگاه‌های او نشوید. می توان گفت زل زدن پسر به دختر یکی از نشانه های بارز علاقه است و علتش این می باشد که پسر از دختر خوشش می آید.(نگاه کنید به  نگاه چشم در چشم)

انواع نگاه پسر به دختر

نگاه به سمت بالا
در دسته بندی انواع نگاه وقتی فردی به سمت بالا نگاه می‌کند، غالبا در حال فکر کردن است. به ویژه، ممکن است در سرش تصویری خلق کرده باشد و بنابراین، این حالت چشم به خوبی نمایانگر فردی است که به شکلی مصور در حال تفکر است.

نگاه به سمت پایین
نگاه کردن به یک فرد می‌تواند عملی از روی قدرت و تسلط باشد. ولی منظور از نگاه به پایین، یعنی نگاه نکردن به فرد مقابل؛‌ که می‌تواند نشانه‌ای از تسلیم باشد (من واقعا یک تهدید نیستم؛ لطفا به من آسیب نزنید. شما آن‌قدر نورانی و با شکوه هستید که اگر نگاه‌تان کنم، نابینا خواهم شد.‌”)

زل زدن
نگاه کردن به چیزی نشان‌دهنده‌ی علاقه به آن است، خواه آن چیز یک نقاشی باشد، میز باشد یا یک آدم. وقتی به چیزی نگاه می‌کنید،‌ آن‌گاه دیگران به چشم‌های شما نگاه می‌کنند، در این صورت احساس خواهند کرد مجبور هستند به آن‌چه زل زده‌اید پی ببرند. این مهارت قابل توجهی است که قادر هستیم با دقت بسیار به آن‌چه فرد دیگر زل می‌زند پی ببریم.(نگاه کنید به طرز نگاه پسر عاشق)

خیره شدن پسر به دختر
خیره شدن به طور کلی به این صورت است که چشم‌ها از حالت عادی گشادتر می‌شوند، توجه فرد به موضوع مورد نظر عمیق‌تر می‌شود، و تعداد پلک زدن‌ها نیز کاهش می‌یابد. خیره شدن به طور کلی نشان‌دهنده‌ی علاقه‌ی ویژه به یک فرد یا یک چیز است.(نگاه کنید به عشق در زبان بدن)

تنگ کردن چشم‌ها
تنگ شدن چشم‌ها می‌تواند نشان‌دهنده‌ی ارزیابی یک موقعیت باشد؛ موقعیتی که در آن، احتمالا فرد فکر می‌کند چیزی که به وی گفته شده است حقیقت ندارد (یا دست‌کم کاملا مبتنی بر حقیقت نیست).

نشانه های علاقه پسر به دختر برای ازدواج

مردان موجوداتی هستند که به سختی می‌توانید ذهنشان را بخوانید و اینکه بفهمید مرد زندگی‌تان کی برای برداشتن قدم بزرگ بعدی آمادگی دارد، بسیار دشوار است. درست حدس زدید، منظورمان از قدم بزرگ بعدی چیزی نیست جز ازدواج. وقتی توانستید از طریق زبان بدن مانند چشم ها و نگاه کردن مرد متوجه علاقه او نسبت به خود شوید وقتش رسیده بدانید آیا این پسر شما را برای ازدواج می خواهد یا نه. نشانه های زیر علاقه ی پسر به دختر برای ازدواج و حرکات مرد عاشق را مشخص می کنند:

۱: امور مالی
مردی که برای ازدواج آمادگی دارد، به شما پیشنهاد خواهد کرد که یک حساب بانکی مشترک با هم باز کنید. برای خرید ماشین یا خانه حتماً با شما مشورت خواهد کرد. یا می‌بینید که نگران پس‌اندازش است و دلیل آن را هم به شما نمی‌گوید. اینها نشانه‌های بزرگی هستند که نشان می‌دهد مرد زندگی‌تان برای فراتر از رابطه‌ای که الان دارید آمادگی دارد. اگر برنامه‌ای در ذهن خود برای سپری کردن باقی عمرش در کنار شما نداشت، زیر بار چنین تعهداتی نمی‌رفت.

۲: بچه‌ها
بااینکه شاید هنوز برای بچه‌دار شدن آماده نباشد اما ممکن است موضوع آن را به میان آورد. ممکن است درمورد بچه‌دار شدن خودش و شما شوخی کند یا درمورد اینکه بچه‌هایتان چه شکلی خواهند شد یا چطور بزرگشان خواهید کرد. اگر می‌بینید که درمورد بچه‌دار شدن با شما حرف می‌زند، چه شوخی و چه جدی، پس مطمئناً برنامه دارد که این اتفاق روزی بیفتد. بچه تعهد بسیار بزرگی است و معمولاً کسی درمورد آن بیهوده حرف نمی‌زند. حتماً آماده شروع زندگی طولانی مدت و تشکیل خانواده کنار شماست.

۳: شما همانی هستید که می‌خواهد
ممکن است از مردی که آماده ازدواج است بشنوید که، «تو همانی هستی که همیشه می‌خواستم». چرا؟ طرف شما به هیچ عنوان به کس دیگری برای ازدواج فکر نمی‌کند. شما مهمترین فرد در زندگی او هستید و اصلاً دلش نمی‌خواهد این وضعیت تغییر کند.

ابراز علاقه غیر مستقیم پسر به دختر

یکی از راه های ابراز علاقه ی غیر مستقیم پسر به دختر نگاه  کردن و زل زدن است زیرا نگاه مرد عاشق دروغ نمی گوید.

فقط با نگاه کردن به چشم‌های طرف مقابل است که می‌توانید از احساس درونی او باخبر شوید. برخلاف سایر اعضای بدن که ما همیشه روی آن‌ها کنترل لازم داریم، چشم‌هایمان فرق دارند و کنترل کاملی از از آن‌ها نداریم. وقتی زن یا مردی هیجان داشته باشد یا حسی قوی در دلش باشد، مردمک چشمانش بزرگتر می‌شود. پس اگر وقتی با طرفتان حرف می‌زنید، دیدید که مردمک چشمانش بزرگ شده است یعنی دوستتان دارد.

همچنین موقع حرف زدن می‌توانید از طرز نگاه کردن او بفهمید که چقدر به شما توجه دارد. اگر ارتباط چشمی خود را به طور مداوم با شما حفظ می‌کند، می‌توانید احساس قلبی‌اش را از چشم‌هایش بخوانید.

نشانه های عاشق شدن یک پسر مغرور

مردان به خصوص مردان مغرور برای این‌که نیرومندتر بــه نظر برسند، اغلب با عقب دادن شانه های‌شان، باز کردن قفسه‌ی سینه‌شان و بالاتر گرفتن چانه‌شان، ژست بــهتری بــه خود می‌گیرند. این طرز ایستادن همچنین برتری آن‌ها را نشان می‌دهد. اگر او همیشه هنگام سر رسیدن شما در بــهترین حالت خود ظاهر می‌شود، این احتمال وجود دارد که چیزهایی در قلبش‌ نسبت بــه شما احساس میکند.

فکر می کنید چرا؟ زیرا استفاده از حالت بدنی خوب بــه دیگران نشان می‌دهد که شخص سالم و خوش فکر است و اندام متناسبی دارد. پسر مغرور ممکن است وقتی عاشق شما می شود نگاهتان نکند و مستقیم به شما زل نزند، در عوض سعی می کند در بهترین شکل خود ظاهر شود و در این صورت می توانید این حرکت او را یکی از نشانه های عاشق شدن در نظر بگیرید.(نگاه کنید به تماس چشمی با پسر)

مطالب مرتبط:

آموزش رایگان زبان انگلیسی – تضمینی

تاثیر نگاه در عشق

روانشناسی شناخت پسران

نحوه برخورد با همکلاسی پسر

مراحل عاشق شدن در پسران

رفتار صحیح با دوست پسر



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.