no-img
نوین اطلس

تماس چشمی با دختر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تماس چشمی با دختر
امتیاز 5.00 ( 2 رای )
zip
آذر ۱۰, ۱۳۹۷

تماس چشمی با دختر


از سال ها پیش هم مشخص شده است که دو دقیقه ارتباط چشمی در یک گفتگوی دوستانه با یک دختر می‌تواند احساس محبت و شور قابل توجهی را ایجاد کند. راز ارتباط با دختر و اصلی ترین فن آن برقراری ارتباط چشمی عاشقانه است. نوین اطلس این مطلب را تا حد زیادی به آموزش ارتباط چشمی با دخترها و زنان احتصاص داده است و به شما کمک می کنیم با دخترها در دانشگاه و هر محیط دیگری ارتباط برقرار کنید. اگر می خواهید بدانید چگونه با یک دختر صحبت کرده و او را مجذوب خود کنید این مطلب را تا آخر بخوانید.

فن ارتباط با دختر

فن ارتباط با دختر این است که نگاه او را به خود جلب کنید:

منظورم این نیست که به چشم‌های او زل بزنید. به دور و بر و دوردست‌ها نگاه کنید و وقتی به اندازه کافی زمان سپری شد، دوباره به او نگاه کنید. در همه این مدت سعی کنید لبخند به لب داشته باشید. اگر او را از قبل می‌شناسید می‌توانید جلو رفته و به راحتی سلام کنید.

در غیر این صورت بهتر است کمی صبر کنید تا کنجکاوی او نیز نسبت به شما تحریک شود و سپس جلو بروید و سلام کنید و با اعتماد به نفس بالا خود را معرفی کنید. البته نه اینکه زمانی زیادی را برای سلام کردن، صبر کنید، نه! اینگونه او فکر می کند شما او را نادیده گرفته‌اید و حس بدی نسبت به شما پیدا می‌کند و اگر بعد از آن نیز بخواهید حتی سلام کنید و نظر او را نسبت به خودتان تغییر دهید ممکن است با شکست مواجه شوید.

ارتباط چشمی عاشقانه

وقتی سعی می کنید کسی را مجذوب خود کنید و علاقه خود را نیز به آنها نشان دهید، می توانید با چشمانتان حرف بزنید و گوش دهید. وقتی کسی که دوستش دارید صحبت می کند، از کل صورت به عنوان نقطه کانونی استفاده کنید.

به چشمانشان نگاه کرده و یک ارتباط چشمی عاشقانه برقرار کنید، به آنچه می گویند گوش دهید، در مواقع مناسب لبخند بزنید، در مواقع مناسب ابروهایتان را بالا ببرید، و…اگر احساس کردید که به آنها خیره شده اید، نگاهتان را به سمت نقاط دیگر صورتشان مثل لب ها، گونه ها، بینی معطوف کرده و دوباره به سمت چشم ها برگردانید.

لبخند زدن موقع گوش دادن به کسی راهی بسیار عالی برای نشان دادن علاقه تان به صحبت های آنان است. البته مراقب باشید وقتی حرف های غمگین به شما می زنند به آنها لبخند جواب ندهید. باید هم با چشمانتان و هم با گوش هایتان به حرف های طرف مقابل گوش دهید.

اموزش ارتباط چشمی

برای ارتباط چشمی موثر تا جای ممکن سعی کنید آرامش داشته باشید. ما باید در مورد هر کاری فکر کنیم تا به آن کار آگاه تر شویم. ما گاهی کار ها را بدون فکر انجام می دهیم. این گونه احساس ترس بیشتری می کنیم و این پریشانی همه چیز را خراب می کند.(نگاه کنید به زبان چشم عاشق)

معمولا تماس چشمی در برخی موقعیت ها سخت تر می شود. آن هم زمانی است که با فردی غریبه صحبت می کنید. گاهی این فرد جایگاه ویژه ای دارد. بنابراین کار بسیار سخت تر می شود.

متاسفانه این افراد همان هایی هستند که ما باید اعتماد به نفس مان را به آن ها نشان دهیم. یا تمام توجه آن مخاطب یا مخاطبان را نیاز داریم. داشتن تماس چشمی یکی از آن عوامل نشان دهنده ی اعتماد به نفس است.اگر می خواهید با یک دختر زیبا ارتباط داشته باشید کمی تمرین تنفس کنید و تا ضربان قلب تان کاهش یابد و اجازه دهید اکسیژن شما را به آرامش برساند. کمی تنفس عمیق و کامل تا حد زیادی شما را آرام می کند.

چگونه با یک دختر صحبت کنیم

هنگام صحبت کردن با دختر در کنار ارتباط چشمی، لبخند کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد. لبخند نشان می دهد که شما از صحبت کردن با او لذت برده و در کنار او احساس راحت بودن می کنید، و همین موضوع باعث می شود تا او به صحبت کردن ادامه بدهد. سعی کنید حالت صورت تان عادی بوده و فقط گوشه لب هایتان به شکل لبخند کمی بالاتر باشد، و سپس در شرایط مناسب، لبخند خود را کامل کرده و یا بخندید. لازم نیست یکسره لبخند بزنید، اما لبخند زدن در لحظات کلیدی اول صحبت باعث می شود دختر مقابل شما حس خوبی پیدا کند. اگر چیز بامزه ای گفت هم باید بخندید.

لبخند زدن باعث می شود تا دختر مقابل شما احساس راحتی کرده و این برداشت را داشته باشد که شما از صحبت های او خوشتان می آید. در تمام مدت لبخند نزنید، زیرا ممکن است عصبی یا تحت فشار به نظر برسید.

ارتباط با دختر در دانشگاه

قبل از آن که به دختر مورد علاقه تان در دانشگاه پیشنهادی بدهید و با او ارتباط برقرار کنید بهتر است جوابش را در قبال پیشنهادتان بدانید.یعنی مطمئن شوید جواب دلخواهتان را به شما می دهد.باید بدانید با کسی دوست نیست.شرایط دوستی با پسری را دارد؟ و مواردی دیگر که سعی کردیم به بهترین شکل دسته بندی کنیم.

قبل از پیشنهاد به او بفهمانید که دوسش دارید. اعتماد به نفس داشته باشید، هر باری که اون رو می بینید خودتون رو بهش نشون بدید.نگاهش کنید و بگذارید بفهمد که متوجه اش هستید (البته نه طوری که ناراحت بشود). معمولا دختر ها وقتی یه پسر رو در روز چند بار میبیند، در مورد اون پسر فکر میکنند.( بهتر است در این مواقع در نهایت شیک پوشی بر سر ببرید و یک پسر با شخصیت باشید و متفکر باشید).

مطالب مرتبط:

نشانه های بی علاقگی دختر به پسر

زبان بدن در خواستگاری

راز جذب دختر

عشق در اولین نگاه

نگاه چشم در چشم



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.