no-img
نوین اطلس

زبان بدن در روابط عاشقانه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

زبان بدن در روابط عاشقانه
امتیاز 5.00 ( 2 رای )
zip
آذر ۳, ۱۳۹۷

زبان بدن در روابط عاشقانه


در این مطلب می خواهیم در مورد زبان بدن چشم عاشق صحبت کنیم. اگرچه زبان بدن چشم تنها زبانی نیست که یک عاشق با آن ارتباط برقرار می کند. از نگاه و حرکات اعضای بدن افراد عاشق می توان به زبان بدن شان پی برد و عشق را از تک تک رفتار هایشان تشخیص داد. در این مطلب نوین اطلس قصد دارد زبان بدن افراد را در رابطه ی عاشقانه به شما آموزش دهد. یکی از مهم ترین و تاثیرگذار ترین قسمت های بدن در حالت عشق زبان چشم عاشق است. چشم ها می توانند افراد عاشق را رسوا کنند. خیره شدن، دزدیدن نگاه و … هر کدام در زبان چشم افراد عاشق علت خود ش را دارد. در این مطلب همچنین با تحلیل زبان بدن به شما نشان می دهیم وابستگی یک پسر به دختر چه نشانه هایی دارد و در مقابل نیز وقتی زنی واقعا عاشق می شود چه می کند.

زبان چشم عاشق

اگر زمانی که با خواستگار یا نامزدتان به گردش می روید در اغلب اوقات چشمان نامزدتان به شما دوخته شده است، نشانه این است که او عاشق شماست و اطلاعات درونی و شخصیت پنهان شما را واکاوی می کند. اما اگر زمانی که با یک دیگر هستید چشمان او به اطراف می چرخد، این حالت می تواند نشان زبان چشم عاشق باشد که او در انتخاب خود مردد است.

البته هر نگاه به اطراف نشانه زبان چشم عاشق نیست. افرادی که در انتخاب مردد هستند سعی می کنند به دفعات مختلف از نگاه مستقیم پرهیز کنند. مردها مغزی تصویری و کاملا مبتنی بر تصاویر دارند. زمانی که یک مرد نامزدش را می بیند دوست دارد دوباره به او نگاه کند. مردمک چشم افراد عاشق بزرگ تر می شود و فرد دارای چشم های شفاف تر و درشت تری می شود که حس خیس بودن یا اشک آلود بودن به او دست می دهد.(نگاه کنید به طرز نگاه پسر عاشق)

آموزش زبان بدن

زبان بدن چیست
حتما تا به حال دقت کرده اید که یک شخص در هنگام صحبت و ارتباط با شما به صورت غیرارادی و ناخودآگاه حالات و رفتارهای بدنی خاصی از خود بروز می دهد. رفتار و حالاتی مانند حالت قرارگیری دست ها و پاها، ارتباط چشمی و … یک سری اطلاعات با خود دارند که با دانستن آن ها می توان احساسات لحظه ای شخص مقابل را به دست آورد. به همین ترتیب می خواهیم زبان چشم عاشق را به شما آموزش دهیم. برای مثال حرکات بدن یک فرد مضطرب حتی برای افرادی که چیزی از زبان بدن نمی دانند نیز قابل درک است. مثال های متعددی وجود دارند که از میان آن ها می توان به عشق و روابط عاشقانه اشاره کرد.

زبان بدن مردان
معمولا زبان بدن مردان و زنان شبیه به هم است اما قاعدتا تفاوت هایی دارد. باید توجه داشت در مواردی که جنسیت مطرح است این موضوع می تواند مورد توجه قرار گیرد اما در حالات دیگر رفتارهای بدنی مردان و زنان شبیه همدیگر است.

زبان بدن زنان
با توجه به اینکه خانم ها احساساتی تر هستند زبان بدن زنان نیز می تواند موضوعی گسترده تر از زبان بدن مردان باشد. در واقع زبان بدن در شرایطی که شخص در حالت عادی قرار دارد نمی تواند مستند باشد. اما هر قدر احساسات و حالات مختلف روحی و روانی متفاوتی با شرایط عادی فرد اتفاق بیافتد رفتارها و حالات بدنی فرد می تواند نشانه ای قابل مستند از درون آن باشد.

علت دزدیدن نگاه

شخصی که به شما علاقه دارد به همان اندازه‌ای که دوست دارد همه وقتش را به شما نگاه کند؛ یعنی زبان چشم عاشق دارد. و به همان اندازه هم دوست دارد زمانی که شما متوجه نگاه کردنش می‌شوید بلافاصله نگاهش را منحرف کند. این به خاطر این است که آن شخص می‌خواهد تظاهر کند که چندان هم از شما خوشش نمی‌آید و این کار را تنها به خاطر حفظ غرورش انجام می‌دهد. در نتیجه علت دزدیدن نگاه در بیشتر موارد علاقه ی فرد به شما است.(نگاه کنید به روانشناسی رابطه عاشقانه)

نشانه های وابستگی پسر به دختر

پسری که به شما علاقه مند است و نسبت به شما وابستگی دارد، وقتی چشم در چشم شما می شود او کمی سرش را به سمت راست یا چپ کج می کندکج کردن سر یک حرکت کاملا ناخودآگاه در مردان است که وقتی نسبت به زنی احساس نزدیکی می کنند از خود نشان می دهند. این حرکت و ژست را زمانی مردها نشان می دهند که به زنی علاقه مند شده اند ولی خودشان این شجاعت را ندارند که جلو بروند و علاقه شان را ابراز کنند و از او خواستگاری کنند. در واقع این مورد از حرکات مرد عاشق می باشد.

در واقع او با کج کردن سر، خود را آسیب پذیر نشان می دهد تا خود را در دسترس نشان دهد شاید جالب تر به نظر برسد. اگر همکار یا همکلاسی تان هنگام صحبت و درحالی که ارتباط چشمی برقرار کرده گردنش را کج کند، این نشانه ای است که احتمالا به زودی از شما خواستگاری خواهدکرد. در واقع با خواندن زبان بدن افراد می توانید به افکار آن ها پی ببرید.

وقتی زنی عاشق میشود

اگر شما از لحاظ احساسی جذب زنی شده باشید، بسیار کنجکاو خواهید بود تا احساس او را نیز نسبت به خودتان بدانید و دانستن زبان چشم عاشق در این زمینه به شما کمک خواهد کرد اما فقط زبان چشم عاشق نیست که می تواند نشانه عاشق شدن باشد. وقتی زنی عاشق میشود دیگر زبان بدن او نیز به حالت های زیر تغییر می کند:(نگاه کنید به استفاده از زبان بدن)

۱- لبخندها

اگر دیدید دختری لبخند حاکی از خجالت می‌زند و بعد بلافاصله بعد از این که شما سریع متوجه نگاه گذرایش شدید نگاهش را به پایین انداخت، می‌توانید با اطمینان تصدیق کنید که آن دختر مجذوب شما شده است. وقتی یک دختر هنگام صحبت با شما لبخند می‌زند، وقتی چیز خنده‌داری می‌گویید یا با او شوخی می‌کنید می‌خندد، وقتی آنچه که می‌گویید چندان هم خنده دار نیست باز هم می‌خندد، همه اینها معنای خوبی دارد. اگر فرد مذکور واقعاً عاشق شما باشد، خنده های او به سرعت محو نخواهد شد.

۲- بازی با موها

زنی که با دست موهایش را به پشت سر می‌اندازد تلوحیا می‌گوید: «به من نگاه کنید، من احساس اطمینان، شادمانی و سلامتی می‌کنم». این حرکت نشان دادن گردن از نظر بیولوژیکی باعث ترشح هورمونها در زنان می‌شود و به آنها حس خوبی می‌دهد. به همین علت این کار به صورت ناخودآگاه انجام داده خواهد شد. همچنین وقتی یک زن حرکات ملایمی مثل کشیدن انگشتهایش به آرامی داخل یک رشته مو یا بدون فکر پیچیدن این رشته مو به دور انگشتانش انجام می‌دهد، این‌ها نشانه‌ای هستند مبنی بر این که او به شما علاقمند است.(نگاه کنید به سیاست های دخترانه در جذب پسران)

۳- لب‌ها

وقتی صحبت از یادگیری درک زبان بدن زنان عاشق می‌شود، این یکی از مرتبط‌‌‌‌ ترین‌ موارد است. اگر زنی لب‌هایش را هر چند دقیقه یک بار خیس کند، یا این کار را از روی عادت انجام می‌دهد و یا این که مشتاق است که نظر شما را نسبت به لب‌هایش جلب کند. اگر زنی لب‌هایش را می‌جود ممکن است گاهی ناشی از استرس فرد باشد و یا اینکه به طور غیرمستقیم و ناخودآگاه قصد جلب توجه شما را دارد.(همچنین نگاه کنید به کلماتی که باعث جذاب تر شدن رابطه می شوند)

۴- لمس اشیاء
عقیده بر این است که آدم‌ها معمولا احساسات و عواطف درونی‌شان را به اشیاء خارجی انتقال می‌دهند. بنابراین، با نوازش کردن پایه‌ی یک لیوان، یک دختر از زبان بدنش استفاده می‌کند برای این که تلویحا بگوید “مرا نوازش کن”. البته این علامت‌ها نباید با آن نشانه‌های حاکی از آشفتگی اشتباه گرفته شوند که نشان می‌دهند آن دختر حواسش جای دیگری است، در هنگام آشفتگی حرکات متلاطم و تند خواهد بود.

مطالب مرتبط:

نشانه های عاشق شدن در زبان بدن

تاثیر نگاه در عشق

نگاه عاشقانه مردان

ابراز علاقه به پسر از دیدگاه روانشناسی

نگاه چشم در چشم

تاثیر عشق بر مغز

عشق در زبان بدن

زبان بدن در حالت دروغ



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.