no-img
نوین اطلس

شخصیت شناسی با کف دست


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

شخصیت شناسی با کف دست
امتیاز 2.50 ( 2 رای )
zip
آبان ۲۷, ۱۳۹۷

شخصیت شناسی با کف دست


یکی از انواع طالع بینی، کف بینی است که ریشه های آن به ستاره شناسی باز می گردد و هدف از کف بینی، شخصیت شناسی و بیان راز و رمزهای آن است. همانطور که حتما شما هم می دانید در کف دست یک سری خطوط وجود دارد که به خط ازدواج، خط فرزند، خط ثروت، خط عمر و … معروف هستند و اطلاعاتی در زمینه شخصیت شناسی به فرد می دهند. کف بینی طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد و می تواند اطلاعات خوبی در زمینه شخصیت شناسی و آینده ی شما در اختیارتان بگذارد. در این مطلب با عنوان شخصیت شناسی با کف دست، نوین اطلس در مورد خطوط کف دست و علامت های آن مانند علامت ستاره و ارتباط آن ها با شخصیت صحبت خواهیم کرد.

خط ازدواج در کف دست

در شخصیت شناسی با کف دست خط ازدواج خط کوچکی است که به صورت افقی زیر انگشت کوچک دست شما دیده می شود، خطی که درست بالای خط قلب قرار گرفته است.

خط ازدواج صاف و بلند

این خط نشانه زندگی مشترک طولانی مدت با عشق فراوان و فراموش نشدنی است. شما فردی هستید که سعی می کنید زندگی خانوادگی پر شور و شادی داشته باشید.

خط ازدواج کوتاه

اگر خط ازدواج شما کوتاه و کوچک است طبق شخصیت شناسی با کف دست، پس خیلی دیر عاشق می شوید. به طور کلی شخصیت شما نشان می دهد به سمت دوری از جنس مخالف حرکتی کنید به همین دلیل دیر ازدواج خواهید کرد.

خط کوتاهی که روی خط ازدواج قرار دارد

خط کوتاه بالای خط ازدواج کف دستتان لجبازی های را که در طول زندگی مشترک از شما سر می زند نشان می دهد. چنین شخصیتی ممکن است به راحتی رابطه ی عاشقانه شما را دچار آسیب می کند.

افرادی که خط ازدواج ندارند

افرادی که خط ازدواج ندارند هرگز ازدواج نمی کنند و این مورد نشانه ای از بی میلی آن ها به عشق و زندگی مشترک است.

خط فرزند در کف دست

در شخصیت شناسی با کف دست، خطوط فرزندان خطوط رو به بالایی در زیر انگشت کوچک و بالای خط ازدواج هستند. در کف بینی چینی این خطوط تعداد فرزندانی که ممکن است فرد داشته باشد و وضعیت کودکان را نشان می‌دهند.

خطوط فرزندان باید از پایین به بالا خوانده شوند و تعداد خط‌ها تعداد فرزندانی که فرد ممکن است داشته باشد را نشان می‌دهد. خطوط عمیق نشانه تولد پسر و خطوط باریک و سطحی نشانه تولد دختر است. اگر خطوط خیلی کوتاه، سطحی و مقطع باشند، نشانه سقط یا از دست دادن فرزند به دلایل دیگر است.(همچنین نگاه کنید به شخصیت شناسی با اسم)

علامت ستاره در کف دست

ستون ها و ستاره ها یک ویژگی اساسی برای تمام خطوط دارند. این نیز به خط زندگی مربوط می شود. در این مورد، عوامل خارجی را مشخص می کنند. انرژی حیاتی دیگر انرژی فرد را تحت تأثیر قرار می دهد و آن را مقابله می کند. این باعث مشکلات می شود. بنابراین در شخصیت شناسی با کف دست، ستاره ها، بر روی خط زندگی، نشانه های منفی هستند. عوامل خارجی با ریتم طبیعی زندگی مواجه می شوند. تحت عوامل خارجی، مردم، دشمنان و غیره می توانند عمل کنند. به عنوان یک قاعده، ستاره دارای مقدار منفی بیشتری است.

خط عمر در کف دست

خط زندگی یا خط حیات، خطی خمیده است که بر دور پایه انگشت شست چرخیده و در روی یک رگ خونی قرار گرفته است که با قلب ، شکم و دیگر دستگاههای حیاتی ارتباط دارد .
از روی خط زندگی میتوان میزان طول عمر فرد ، همچنین وضعیت سلامتی یا بیماری او را در دوره های مختلف زندگی مشخص کرد.

اگر خط زندگی صاف و بدون شکستگی و واضح و عمیق باشد نشانگر سلامتی و طول عمر فرد است و در صورتیکه اگر کمرنگ و سطحی و توأم با شکستگی باشد دلالت بر ضعف مزاج فرد میکند .
اگر این خط به شکل زنجیری باشد و پیچ و خم های ریز داشته باشد نشانگر ضعف و عدم سلامتی فرد است.

کف بینی خط ثروت

خط ثروت خط کوچکی است که به صورت عمودی زیر انگشت کوچک دست دیده می شود.

اگر خط ثروت کف دست شما یک خط واضح و صاف و مستقیم باشد نشانه خوبیست معنی این خط نشان می دهد که شما فردی باهوش و موفق در سرمایه گذاری هستید و با این خصوصیات زندگی مالی موفقی خواهید داشت.

خط ثروت موج دار و ناصاف به معنای ناپایداری ثروت و شانس در زندگی شماست افرادی که خط ثروت کف دستشان همانند شکل خطی کج و شکسته است در زندگی مالی و شغلی خود مشکلات فراوانی خواهند داشت. اگر شما قصد ثروتمند شدن و افزایش دارایی خود را دارید پس نیاز به تلاش بیشتری خواهید داشت.

 

مطالب مرتبط:

زبان بدن، همه چیز در مورد دست دادن

تست شخصیت شناسی از طریق نوع دست

شناخت شخصیت دیگران

خط شناسی یا تحلیل دستخط

شخصیت شناسی با رنگ چشم



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.