no-img
نوین اطلس

مشاوره تلفنی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مشاوره تلفنی
zip
آبان ۱۴, ۱۳۹۷

مشاوره تلفنی


مشاوره روانشناسی تلفنی، امروزه در میان مردم گسترش بسیاری یافته است و مزایای بسیاری دارد. روش مشاوره تلفنی روانشناسی به بسیاری از مردم کمک کرده تا با صرف هزینه بسیار کم و بهتره مندی از خدمات شبانه روزی، آنلاین و حتی رایگان، تنها با استفاده از تلفن یا یک موبایل از این امکان برای رفع مشکلات روانشناختی خود استفاده کنند. مشاوره تلفنی در میان مشاوران نیز محبوبیت زیادی دارد، چرا که بسیاری از افراد که قادر به مشاوره حضوری نمی باشند، با این روش می توانند از خدمات مشاوره ای بهره مند شوند.

مشاوره روانشناسی تلفنی شبانه روزی

مشاوره تلفنی و روانشناس تلفنی یکی از مراکزی است که در شرایط اورژانسی بسیار حائز اهمیت می باشد. مشاوره ی تلفنی یکی از خدمات نوین است که به صورت شبانه روزی در اختیار مردم بوده و هر زمان احساس نیاز کردند می توانند به آن دسترسی داشته باشند.
در مرکز مشاوره تلفنی مشاوری که به عنوان مشاور تلفنی در حال پاسخگویی به شماست به تکنیک هایی جهت ارائه مشاوره تسلط دارد زیرا ممکن فردی در شرایط بسیار اورژانسی تماس بگیرد و نیاز است در آن لحظه بهترین راه حل ممکن از سمت مشاوره ارائه شود

مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان

امروزه به دلیل سبک زندگی ها و مشکلاتی که وجود دارد اغلب افراد به یک مشاور به جهت صحبت و درد دل و گرفتن راهنمایی نیاز دارند , این مشاورات می تواند حضوری و یا تلفنی باشد .

در مشاورات حضوری شما یک وقت قبلی می گیرید و پس از پرداخت حق ویزیت می توانید با مشاور و یا روانشناس درباره ی مشکلتان صحبت کنید و راه کار های لازم را از او بخواهید . در این موارد علاوه بر صرف هزینه زمان زیادی را هم در صف انتظار و رفت و آمد به مرکز مشاوره صرف می کنید که در مشاورات از نوع تلفنی به این صورت نیست .

مشاوره روانشناسی تلفنی رایگان

بسیاری از خانواده ها به راهنمایی ها یک مشاور باتجربه و متخصص نیاز دارند مشاوره رایگان خانواده در این مراکز صورت می گیرد و به همه افراد مشاوراتی تخصصی ارائه می کنند .

مشاوره تلفنی با تلفن همراه و یا تلفن ثابت امکانپذیر است , تنها کافیست شماره مشاوره تلفنی مرکز را گرفته و با کارشناسان و مشاوران مجموعه صحبت کنید و مشکل خود را با آنان در میان بگذارید .

مشاوره تلفنی با موبایل رایگان شبانه روزی

در مواردی که یک روان شناس تلفنی می تواند به شما کمک کند این است که ممکن است گاهی افراد نسبت به رفتن به مشاور مقاومت کنند و حاضر نباشند برای مسائل موجود به مشاور مراجعه کنند در این صورت مشاورین تلفنی می توانند از مقاومت فرد کاسته و او را متقاعد کنند که از یک متخصص در زمینه ی مشکل خود کمک بگیرد.

مشاوره تلفنی و مراکز مشاوره تلفنی به صورت مجزا در تمام زمینه های روانشناسی مشاوره می دهند. مثل ( خانواده ، ازدواج ، نوجوان ، شغلی ، تحصیلی ، کودک …) که در هرکدام طی دوره های مشخص مشاوره ی تلفنی شبانه روزی و ۲۴ ساعته تحت آموزش بوده اند .

هزینه مشاوره تلفنی روانشناسی

تعرفه ۴۵ دقیقه خدمات مشاوره‌ای بین ۶٨ تا ١٣٨‌هزار تومان است. نظام روانشناسی و مشاوره هزینه یک جسله ۴۵ دقیقه‌ای مشاوره را ١٣٨‌ هزار تومان اعلام کرده است. البته فعالان در این صنف معتقدند که نرخ درمان روانشناسی هم مثل اکثر قیمت‌گذاری‌های بازار آزاد، دلخواه است و هر مطبی نرخ خودش را دارد.

مطالب مرتبط:

ارتباط آنلاین و رایگان در تمام ساعات شبانه روز

مشاوره ازدواج

مشاوره طلاق آنلاین

کانال مشاوره خانواده



موضوعات :
مشاوره

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.