no-img
نوین اطلس

استخدام رشته مدیریت اجرایی و فناوری اطلاعات در اصفهان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

استخدام رشته مدیریت اجرایی و فناوری اطلاعات در اصفهان
zip
آبان ۱۳, ۱۳۹۷

استخدام رشته مدیریت اجرایی و فناوری اطلاعات در اصفهان


مرکز پژوهشی و خدماتی نوین بینش واقع در شهر اصفهان جهت تکمیل کادر تخصصی خود از متقاضیان واجد شرایط بصورت تمام وقت با حقوق و مزایای عالی دعوت به همکاری می نماید. تخصص ها و مهارت هایی که متقضیان جهت همکاری با این مرکز نیاز دارند در ادامه توضیح داده می شود. پس از مطالعه تخصص های شغلی مورد نیاز، در صورت دارا بودن شرایط رزومه کاری و تحصیلی خود را به شماره ای که در پایان این مطلب نوشته شده است از طریق واتس آپ یا تلگرام ارسال کنید:

قبل از مطالعه شرایط زیر باید به این نکته اشاره کنم که تسلط به زبان انگلیسی که شامل درک مطلب و ترجمه است اولین و مهمترین نیاز این مرکز در استخدام است.

مهارت های مورد نیاز جهت استخدام در رشته مدیریت اجرایی /EMBA در اصفهان

قبل از اینکه در مورد رشته هایی صحبت کنم که مناسب استخدام هستند قصد دارم در مورد مهمترین تخصص هایی توضیح دهم که برای مدیریت نیاز دارید.

حتی اگر سواد تئوری و عملی مهارت های زیر را داشته باشید دیگر مهم نیست در چه رشته ای فارق التحصیل شده اید و یا اصلا تحصیلات آکادمی دارید یا خیر.

به عبارت دیگر مواردی که در ادامه به آن اشاره می کنم بخشی مهم از مهارت هایی است که یک مدیر واجد شرایط به آن نیاز پیدا خواهد کرد.

آشنایی با مدیریت وردپرس و طراحی سایت

آشنایی با قوانین حقوقی مرتبط با شرکت ها در ایران -مجوزها، بیمه و مالیات.

مسلط به سئو و تحلیل آماری

مسلط به زبان انگلیسی

تخصص در زمینه ی نگارش و ویراستاری

تخصص در تجارت الکترونیک

تخصص در مدیریت منابع انسانی

تخصص در زمینه مدیریت بازاریابی و هدف گذاری

حداقل دو سال سابقه کار مدیریتی و اجرایی

استخدام از بین واجدین شرایط در رشته مدیریت در اصفهان

همانطور که پیشتر اشاره کردم، مهارت های ذکر شده مهمترین شرط فعالیت با شرکت نوین بینش است. اما افرادی که در کنار این مهارت ها، تحصیلات فوق را نیز داشته باشند از اولویت بیشتری برخوردار خواهند بود:

استخدام آی تی – فناوری اطلاعات یا MBA

اگر به دنبال استخدام در رشته مدیریت یا فناوری اطلاعات هستید و در این زمینه تحصیل کرده اید به احتمال زیاد بهترین گزینه برای همکاری با ما هستید. یکی از تخصص هایی که شما برای اداره شرکت به آن نیاز دارید فناوری اطلاعات است. شما باید با اصول طراحی سایت، تجارت الکترونیک، سئو یا بهینه سازی برای موتور های جست و جو گر آشنا باشید.

مدیریتی که تخصص در آی تی دارد می داند چگونه اطلاعات مربوط به بازدید کننده ها را از طریق سایت های آمارگیر تحلیل کرده و بر اساس آن بهترین استراتژی را برای تولید محصول، تبلیغات و افزایش بازدید کننده ها در سایت پیاده سازی کند. به عبارت دیگر شما باید مسلط به تحلیل آماری باشید.

متقاضی که به عنوان مدیر استخدام می شود باید با تجارت الکترونیک یا دیجیتال مارکتینگ ( digital marketing and  E-business) آشنا باشد.

پیدا کردن کلیدواژه های مرتبط و پر بازدید از مهمترین اهداف شما است و همچنین باید با اصول نگارش و تولید محتوا بر اساس کلیدواژه های مرتبط آشنا باشید.

برای مثال مطلبی که در حال حاظر مطالعه می کنید بر اساس همین داده های آماری و کلیدواژه های مرتبط نوشته شده است. یعنی قرار دادن کلیدواژه های مناسب و میزان و نحوه پراکندگی آن ( بر اساس اهداف مرکز) در محتوایی که ایجاد می شود.

استخدام مدیریت منابع انسانی 

اگر قصد دارید در سمت مدیریت مرکز استخدام شوید باید با مهارت های مدیریت منابع انسانی آشنا باشید.

چرا که همه مسئولیت هایی که شما بر عهده دارید توسط یک تیم پژوهشی انجام داده می شود پس باید بدانید چگونه تیم خود را مدیریت کرده و به اهداف سازمان دست پیدا کنید.

استخدام در رشته مدیریت توسعه و نوآوری

از دیگر مهارت هایی که برای استخدام در این مرکز به آن نیاز دارید خلاقیت و  نوآوری است.

باید بتوانید به توسعه و پیشرفت مرکز سرعت ببخشید و با خلاقیت و نوآوری بهترین روش را برای بازاریابی و برطرف کردن نیازهای مشتری پیدا کنید. آشنایی با این موارد می تواند به شما کمک بسیاری کند: تئوریهای اقتصاد و سیر تحول تکنولوژی، تکنولوژی و توسعه، تئوریهای نوآوری مدلها، فرایند ها و سیاستها، نظام ملی نوآوری- نوآوری و رشد، نوآوری و تغییرات تکنولوژی

استخدام مدیریت اجرایی گرایش مدیریت بازاریابی و صادرات

یکی دیگر از گرایش های بسیار مفید در رشته مدیریت اجرایی که برای فعالیت ما بسیار سودمند است گرایش مدیریت بازاریابی و صادرات است.

در ادامه به مهمترین مهارت هایی که در این زمینه نیاز دارید اشاره خواهیم کرد:

  • تحلیل رفتاری و مدیریت منابع انسانی
  • مدیریت مالی و اقتصاد
  • بازاریابی
  • سیستمهای اطلاعات مدیریت
  • مهارتهای عمومی مدیریت
  • مدیریت استراتژیک بازاریاب
  • تحقیقات بازاریابی
  • ارتباطات بازاریابی

استخدام مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی

مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی نیز مثل رشته مدیریت اجرایی که در موضوع قبلی به آن اشاره کردیم از جمله رشته هایی است که فارق التحصیلان آن انتخابی خوبی برای فعالیت در حوزه مدیریت کسب و کار نوین بینش هستند. تخصص هایی که فاروق التحصیلان این رشته به آن نیاز دارند شامل موارد زیر است:
  • مدیریت منابع انسانی پیشرفته
  • تئوریهای مدیریت پیشرفته
  • مدیریت استراتژیک پیشرفته
  • بازارشناسی و مسائل بازاریابی
  • بازاریابی صنعتی
  • رفتار مصرف کننده

حقوق و مزایا

فردی که برای استخدام به دنبال آن هستیم باید مهارت ها و تخصص های ویژه ای داشته باشد، پس طبیعی است که حقوق خوبی را برای او در نظر بگیریم.

در صورتی که علاقه به فعالیت با ما دارید و به این مهارت ها ( به خصوص مهارت هایی که در اول مطلب به آن اشاره شد) مسلط هستید روزمه خود را از طریق تلگرام یا واتس آپ به شماره زیر ارسال کنید.

۰۹۱۳۱۰۱۸۵۷۶

شاهین زند



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.