no-img
نوین اطلس

شوهرم چشم چران است چه کنم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

شوهرم چشم چران است چه کنم
امتیاز 3.00 ( 1 رای )
zip
مهر ۳۰, ۱۳۹۷

شوهرم چشم چران است چه کنم


طبیعی است که هر مردی به زنی نگاه کند اما وقتی این نگاه به چشم چرانی تبدیل شود، مخصوصا اگر این مرد شوهر شما باشد، دیگر قابل تحمل نیست. همسر مردانی که چشم چرانی می کنند باید بدانند چگونه این چشم چرانی را تشخیص دهند، بدانند چرا مردان چشم چرانی میکنند و راه درمان آن چیست؟

نوین اطلس علاوه بر توضیح این موارد و پاسخ دادن به سوالات شما دعاهایی برای رفع چشم چرانی شوهر و خیانت نکردن او به زن نیز ارائه می دهد.

تشخیص مرد چشم چران

در حالت کلی نگاه به خانم ها خوب نیست اما گاهی طرف کنجکاو هست برای یک سری موارد، شاید که هر نوع کنجکاویی درست نیست. برای مثال طرف وارد شهری غریبه می شود. مردها گاهی کنجکاو هستند ببینند خانم ها بی حجابند یا بد حجاب. آرایش دارند ندارد. به این مرد نمی توان گفت چشم چران.

اما مردی که همیشه زن ها را نگاه می کند یک مرد چشم چران است. مردی که چشم چران است نگاهش طولانی هست معمولا…و از طریق چشماش هم تا حدودی معلومه که نوعی زل زدن توی نگاهش هست. ضمنا مردهای چشم چران به غیر از چهره به جاه های دیگر خانم ها نگاه می کنند. مردهای چشم چران نگاهشان تنها به صورت نیست بلکه به دیگر اعضای بر جسته بدن هست. با این موارد می توانید مردان چشم چران را تشخیص دهید.

چرا مردان چشم چرانی میکنند

در صورتی که رفتاری از ایشان نمی بینید که دلیل بر چشم چران بودن ایشان باشد به شما پیشنهاد می کنیم اصلا دنبال این علایم نگردید. چرا که هم خودتان را آزار می دهید و هم باعث تلخی و سردی روابط زناشویی تان می شوید. در نگاه دینی اصل بر پاک بودن و سالم بودن افراد است مگر این که خلاف آن ثابت شود و برای همین هم ما از تجسس در رفتار هم منع شده ایم.

اما به طور خلاصه به علل و عواملی که ممکن است باعث این بیماری شوند اشاره می کنم:

۱. محرومیت جنسی:

ویلهم اشتگل محرومیت های جنسی را عامل این بیماری دانسته و می گویند : محرومیت های جنسی باعث می شود که (لی بیدو) در اعصاب چشم متمرکز شود، با این تمرکز، بستگی عصب چشم با اعصاب جنسی توسعه یافته و شخص از چشم چرانی لذت می برد و با دیدن اندام جنس مخالف تحریک می شود.
با توجه به این که یکی از وظایف اصلی طرفین ارضاء نیازهای جنسی طرف مقابل است به هر میزان که به نیاز و درخواست ایشان بیشتر جواب مثبت بدهید و مهارت و هنر لازم برای رفع این نیاز را به کار بگیرید احتمال انجام یا ادامه این رفتار ناشایست را کاهش می دهید.

۲. خود نمایی زنان:

بیشترین عامل بروز این بیماری (یا مشکل رفتاری) در مردان، حس خودنمایی در زنان است. مردان به طور طبیعی نسبت به زیبایی و اندام جنس مخالف حساس اند و زنان بدپوشش یا بی حجاب (و یا حتی به ظاهر محجبه)، آگاهانه یا ناآگاهانه، با خودنمایی در عرصه جامعه این گرایش مردان را تحریک می نمایند.

درمان چشم چرانی مردان

هیچ زنی دوست ندارد همسرش چشم چرانی کند در حالی که مردها به بقیه زن ها نگاه می کنند و این کاملاً طبیعی است البته در حد و حدود طبیعی. ولی خیلی از خانم ها وقتی می بینند که عشق زندگی شان چشمش را به دختری جوان تر از خودشان که لباسی تنگ تن نموده و کلی آرایش کرده است دوخته، ناراحت و حتی عصبانی می شوند. برای شما پیش آمده است؟ برای درمان چشم چرانی مردان نکات زیر را رعایت کنید:

۱. آن وضعیت را همانطور که هست ببینید.

یکی از اصلی ترین دلایل ناراحتی خانم ها وقتی طرفشان چشم چرانی می کند، احساس عدم امنیت است و واقعاً به طور بی هدفی انرژی تان را تلف می کند. مطمئناً زمان هایی بوده که از این کار همسرتان خونتان به جوش آمده ولی واقعیت بیولوژیک این وضعیت می گوید این کار او هیچ معنا و مفهومی ندارد. این فقط یک میل گذرا است که در ذهن مرد اتفاق می افتد و اصلاً به این معنی نیست که او با آن غریبه وارد رابطه نزدیک خواهد شد.

۲. حسادت اصلاً زیبا نیست.

در چشم چرانی کردن بعضی از مردها واردتر از بقیه هستند. ولی در هر حال اکثر آنها این کار را می کنند. مسئله اینجاست که شما باید از درون احساس ارزشمندی کنید و اجازه ندهید غول حسادت از قفس خود آزاد شود. با مقایسه کردن خودتان با زنان دیگر فقط باعث می شوید اعتمادبه نفستان روز به روز کمتر و کمتر شود.

۳. ترستان را به اعتماد تبدیل کنید.

فقط به خاطر داشته باشید که در چنین موقعیتی به هیچ عنوان زمان آن نیست که ذات رابطه تان را زیر سوال ببرید یا درمورد جذابیت خودتان از او سوال کنید. ترس همیشه ترس بیشتری ایجاد می کند و به همین دلیل مطمئن شوید که در مورد این مسائل وقتی در شرایط آرام و به دور از ناراحتی و عصبانیت هستید با طرفتان صحبت کنید. از اینها گذشته، همه چیز به اعتمادبه نفس شما بستگی دارد، اگر از خودتان راضی باشید، نباید نگاه کردن طرفتان به زن های دیگر باعث ناراحتی تان شود.

دعا برای رفع چشم چرانی شوهر

برای رفع چشم چرانی شوهر با قرآن انس داشته باشید. آیت الکرسس و چهار قل را زیاد بخوانید. براس دفع بلاها و زیاد شدن آرامش تان صدقه بدهید و دعا کنید. دعاهای مفاتیح الجنان برای رسیدن به خواسته است برخی عمومی است و برخی مخصوص مشکل. مثلا وقتی شما دعا می خوانید برای رفع نگرانی و غم ها شامل هر مشکلی می شود. البته خداوند دست ما را در دعا باز گذاشته است و می توانیم به زبان خود خیلی راحت و خودمانی با خداوند و ائمه گفتگو کنیم و درخواست خود را بخواهیم.

دعای خیانت نکردن شوهر به زن

زنی  که نمی خواهد شوهرش همسر دوم اختیار کرده و به او خیانت کند و به نحوی می خواهد که زندگیش به اذن و اراده پروردگار از دوام و استحکام بهتر برخوردار باشد، و مهر و محبت شوهرش هم نسبت به او بیشتر شود، اگر آیه شریفه ذیل را با گلاب و زعفران در سه برگه نوشته، اولی را به مطلوب بنوشاند. برگه دوم را زیر یا داخل بالش مطلوب بگذارد و برگه سوم را با خود به همراه داشته باشد ان شاء الله به اذن باری تعالی به خواست خود خواهد رسید.

آیه شریفه این است:

(لا یحل لک النساء من بعد والا ان تبدل بهن من ازواج ولو اعجبک حسنهن الا زوجتک).

توجه شود:

اسم خودش و مادرش را هم در ورقه بنویسد و شرایط عمومی نوشتن دعا را رعایت کند.

مطالب مرتبط:

شوهرم از زنان دیگر تعریف میکند

نشانه های مرد هوس باز

چرا مردها تنوع طلبند؟

دلایل خیانت مردان



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.