no-img
نوین اطلس

وابستگی مرد به مادرش


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

وابستگی مرد به مادرش
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
مهر ۲۷, ۱۳۹۷

وابستگی مرد به مادرش


چیزی که همیشه به مردان نسبت می دهند تدبیر، استقلال و قدرت مردانگی آن ها می باشد. این که بتواند درست فکر کند و درست تصمیم بگیرد و حمایتگر خوبی برای همسرش باشد. اما خیلی از مردها این طور نیستند. برای بسیاری از مردها، تنها زن زندگی و تنها موضوع مهم زندگی مادرشان است. آنها هرچقدر هم که بزرگ شوند باز پسر خوب مامان هستند که نه نمی گویند و بدون اجازه مادرشان آب نمی خورند. این ها از خصوصیات مردانی است که به اصطلاح به آن ها مردان بچه ننه می گویند.

اما علت وابستگی این مردان به مادرشان چیست؟ چرا شوهرتان همه چیز را از زندگی خصوصی شما به مادرش میگوید و همیشه و همه جا فقط از خانواده اش حمایت می کند؟ آیا دعا می تواند به دل کندن شوهر از مادرش کمک کند؟

نوین اطلس در این مطلب به همه ی این سوالات پاسخ خواهد داد.

خصوصیات مردان بچه ننه

از خصوصیات مردان بچه ننه این است که نزدیکی او با مادرش گاهی آنقدر پیش می‌رود که شما کاملا احساس می‌کنید نفر دوم رابطه هستید و اولویت در همه چیز با مادر است. هیچ کس در یک رابطه عاطفی و مشترک چنین چیزی را دوست ندارد. چنین چیزی عملا تعریف رابطه مشترک یا عاشقانه را بهم می‌ریزد. نیازهای مادرش در اولویت است و حرف و نظرش از همه مهم‌تر است این سوال را پیش می‌آورد که “پس من در این رابطه چه کار می‌کنم؟”

‏گاهی هم پیش می‌آید که مادر پدرش حرف نامربوط و نادرستی بزند که شما را به شدت ناراحت کند. اما همسر شما این را نمی‌فهمد چون او والدش را دوست دارد و تحت هر شرایطی از او دفاع می‌کند. چنین وضعیتی شما را در موضع بی دفاعی قرار می‌دهد. احساس می‌کنید تنها هستید و حمایتی ندارید.‏

علت وابستگی مردان به مادرشان

بعضی اوقات شریک زندگی‌تان به این دلیل به مادرش وابسته است که مادر همواره از احساس تنهایی شکایت می‌کند به ویژه اگر او واقعا تنها زندگی کند همواره این انتظار را دارد که پسرش مراقب و متوجه او باشد. او با شکایت از تنهایی و بی کسی سعی می‌کند تمام توجه و تمرکز فرزندش را به خود جلب بکند و این از یک مراقبت معمول و مرسوم به وابستگی شدید تبدیل می‌شود طوری که به همین دلیل زندگی و برنامه‌های شما تحت تاثیر آن قرار می‌گیرد.‏

شوهرم همه چیز را به مادرش میگوید

اگر همسرتان به مادرش وابستگی زیادی دارد و از آن دسته شوهرانی است که همه چیز را به مادرش می گوید، بهتر است ارتباط خوب و نزدیکی با مادرشوهرتان برقرار کنید. ممکن است گاهی نیاز داشته باشید که از طریق او روی همسرتان تاثیر بگذارید. از طرف دیگر زمانی که همسرتان ببیند با گارد بسته با مادرش برخورد نمی کنید، با آرامش بیشتری به سمت شما کشیده می شود و از اینکه شما هم مادرش را دوست دارید، احساس رضایت می کند.

حمایت شوهر از خانواده اش

حمایت شوهر از خانواده اش به این شکل است که وقتی خانواده اش بی دلیل و منطق از شما انتقاد می کنند یا مسبب ناراحتی تان می شوند، از شما دفاع نمی کند و حتی جلوی دیگران، فورا حرف های مادرش را تکرار می کند و انتظار دارد که حق را به او بدهید؟

شما به حمایت همسرتان حتی در کوچک ترین لحظات زندگی نیاز دارید. گاهی ممکن است حق با شما نباشد و او هم سرزنش تان کند اما نیاز دارید که در مقابل دیگران انگشت اتهام را به سمت شما نگیرد.

دعا برای دل کندن شوهر از مادرش

برای دل کندن شوهر از مادرش این دعا را هرشب به شام او بخوانید تا از آن بخورد و به مدت دو هفته ادامه دهید. بسیار مجرب است و حتما نتیجه خواهد داد:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ. عَنَتَ لَهُ الْوُجُوهُ ، وَخَشَعَتْ لَهُ الْأَصْوَاتُ ، وَ وَجَلَت مِنهُ الْقُلُوبُ ، اَسئَلُکَ أَنْ تُصَلِّیَ وتُسَلِّمَ سیدَنا مُحَمَّدٍ و آله ، وَأَنْ تَقضی حَاجَتِی فی هَلاک ( نام شخص ظالم یا مزاحم را بگوید ) یا قاهِرُ یا مُقتَدِرَ یا مُنتَقِمُ یا اللهُ یا اللهَ .

مطالب مرتبط:

دعا برای از بین بردن وابستگی

به دست آوردن کلید قلب مرد

دعای جدایی و نفرت بین دو نفر

ارتباط درست با خانواده همسر

روش برخورد با شوهر بی مسئولیت



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.