no-img
نوین اطلس

توقعات مرد از همسرش


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

توقعات مرد از همسرش
امتیاز 4.00 ( 1 رای )
zip
مهر ۲۷, ۱۳۹۷

توقعات مرد از همسرش


قطعا یکی از اهداف زندگی مشترک و ازدواج، برآورده‌کردن نیازهای طرفین است. در این میان علاوه‌ بر نیازهای جنسی لازم است به نیازهای روحی طرف مقابل هم دقت شود. لازم به ذکر است مرد ها خیلی سریع‌تر درگیر نیازهای روحی می‌شوند که اگر خانم‌ها این نیازها را نشناسند و درصدد پاسخ به آن‌ها برنیایند، ممکن است زندگی در معرض تهدید عدم تفاهم و جدایی عاطفی و حتی طلاق قرار بگیرد.

پس خیلی خوب است قبل از وارد شدن به زندگی مشترک بدانید توقعات و انتظارات یک مرد از همسرش چیست و آن ها از رابطه چه می خواهند. درواقع باید نیازهای اساسی مردان را بشناسید تا بتوانید زندگی تان را به خوبی مدیریت کنید.

در مورد روابط زناشویی نیز که یکی از قسمت های مهم زندگی مشترک می باشد لازم است بعضی موارد مانند اینکه مردان چه نوع بوسه ای دوست دارند یا چه جملاتی دوست دارند بشنوند را بدانید.

با نوین اطلس همراه باشید تا این اطلاعات را به دست آورید.

انتظار مردها از همسرشان

یکی از انتظارات مردها از همسرشان دوست داشتن است. تمایل به خواسته‌شدن در همه آدم‌ها وجود دارد. همه افراد چه مرد و چه زن تمایل به خواسته‌شدن از سوی همسرشان را دارند. این حس در مردها بیشتر است.

تشکر و قدردانی انتظار دیگری است که مرد از شما به عنوان همسرش دارد. هرچند که همه مردها می‌دانند کارکردن و برآورده‌کردن مخارج زندگی یکی از وظایف‌شان است، اما دانستن وظیفه، یک مسئله است و نیاز به قدردانی یک مسئله دیگر. شاید کاری وظیفه خاص یک نفر باشد، اما بی‌شک قدردانی و تشکر باعث می‌شود او توان بیشتری برای کارش بگذارد و باکیفیت مطلوب‌تری به انجام کارش بپردازد.

احترام، اعتماد، تحسین و حمایت نیز از دیگر انتظارات مردها از همسرانشان در روابط زناشویی به شمار می رود.

مردان در رابطه چه می خواهند

گاهی کاملا روشن و واضح است که در دل آقایان چه می گذرد، اما گاهی هم اتفاق می افتد که آنها آنچه در دل شان دارند را پنهان می کنند. دلایل این موضوع می تواند گوناگون باشد، شاید او حوصله غر زدن های شما را ندارد یا این که از عکس العمل شما می ترسد، در هر صورت این شمایید که در این شرایط باید باهوش باشید و بدانید مردتان از این رابطه چه می خواهد.

غرغرو نباشید

آقایان از غر زدن های خانم ها بیزارند. اگر چه شما مجبورید یک کار را هزار بار به گوشش بخوانید تا انجام دهد اما این را هم بدانید که با غر زدن تنها او را بیشتر از خودتان می رانید.

زیبایی خود را باور داشته باشید

شما از نظر همسرتان زیبایید، پس چرا خودتان این حقیقت را نمی پذیرید. شاید معیار شما از زیبایی با معیار طرف مقابل تان فرق کند اما آنچه همسرتان از شما می خواهد این است که باور کنید از نظر او واقعا زیبا و جذاب هستید.

بیشتر با او تنها باشید

همان قدر که دخترها عاشق صمیمیت و تنهایی با عشق زندگی شان هستند، پسرها هم دوست دارند که زمان زیادی را با فرد مورد علاقه شان در تنهایی بگذرانند اما در گفتن چنین خواسته ای، جرات زیادی ندارند. فرقی نمی کند که در تنهایی تان فیلم ببینید یا که قهوه بنوشید، آنچه تحت هر شرایط برای او مهم است، تنهایی اش با شماست. پس زمان بیشتری را به او و تنها به او اختصاص دهید.

تلاش نکنید او را تغییر دهید

یادتان باشد زمانی که رابطه تان را با همسرتان آغاز کردید، او همان فردی بوده که اکنون می بیند پس دلیلی ندارد که او را تغییر دهید زیرا شما او را همانگونه که بوده پذیرفته اید. با اصرار برای تغییر دادن شخصیت او، شما تنها او را عصبانی تر می کنید. پس به جای اصرار بیهوده، تنها برای برآوردن نیازهای خودتان، سعی کنید او را بیشتر بشناسید و او را همان گونه که هست بپذیرید.

نیازهای اساسی مردان

اسمشان بد در رفته ، مردان را می گویم ، بخاطر صدای مردانه و ظاهرشان گمان می کنیم سر سخت تر از آن هستند که نیاز روحی داشته باشند. دلمان قرص است که مردمان مرد است و بیدی نیست که با این بادها بلرزد. اما به ظاهرشان نباید نگاه کرد. آنها همانطور که تکیه گاه چهاردیواری خانه مان هستند ، اگر از نظر عاطفی و روحی تامین نباشند ، می توانند خیلی شکننده شوند و این یعنی خانه ی ما آسیب می بیند.

بسیاری از ما خانم ها نمی دانیم نیازهای روحی همسرمان چیست .شاید این مطلب کمی باشد برای شناخت بهتر همسرتان…

مردان در زندگی شان چند نیاز اساسی دارند مانند:

اولین نیاز اساسی و نهفته مردان احترام است

یکی از مهم‌ترین مسائلی که ذهن آقایان را درگیر می‌کند، میزان احترامی است که از همسر خود انتظار دارند. آن‌ها شاید این مسئله را هرگز به زبان نیاورند، اما بی‌شک یکی از دلایل پرخاشگری‌ها و ناسازگاری‌های آن‌ها، عدم دست‌یابی به احترامی است که از همسر خود توقع دارند.اگر به آن‌چه می‌گوییم صددرصد ایمان ندارید، از همسرتان بپرسید. احترام گذاشتن به همسر چیز ماورایی و سختی نیست.

دومین نیاز اساسی و نهفته مردان تشویق است

مردها عاشق این هستند که همسرشان آن‌ها را تحسین کند. اما فرق بین تشویق واقعی و تعریف و تمجید بی‌خودی را خوب درک می‌کنند. به‌جای تعریف‌های متملقانه در برابر اقوام و آشنایان که ظاهری کاملاً مصنوعی دارد، در خلوت خود به همسرتان بگویید که او بی‌نظیر است و از کارهایی که انجام می‌دهد مثال بزنید و بگویید: فلان کار را عالی به اتمام رساندی یا تو در انجام آن کار بی‌نظیری.

سومین نیاز اساسی و نهفته مردان زیبایی و ظاهر همسرشان است

بخشی از زندگی مردها، همسرشان است. شاید این اعتراف را از هیچ مردی نشنیده باشید که بگوید: زیبایی و ظاهر تو برایم مهم است چون دوستت دارم! اما واقعیت این است که مردها به دلیل علاقه‌ای که به همسرشان دارند، توقع دارند او را همیشه آراسته و مرتب ببینند. آن‌ها از این‌که همسرشان برای خودش وقت می‌گذارد و تلاش می‌کند تا زیبا به نظر برسد لذت می‌برند. کمی آرایش ساده و مرتب کردن موها شما را تا حد زیادی جذاب می‌کند.

چهارمین نیاز اساس و نهفته مردان: بلند صحبت نکنید

فریاد زدن خوب نیست. کارهای مذموم مانند فریاد زدن و بلند صحبت کردن نه برای زن‌ها خوشایند است و نه برای مردها. وقتی‌که پیش همسرتان هستید، ملایم صحبت کنید. تن صدایتان را طوری تنظیم کنید که همسرتان از صحبت‌کردن شما آرامش بگیرد. از کلمات وزین و عبارات محبت‌آمیز استفاده کنید. گاهی با صدای کودکانه با همسرتان صحبت کنید.

مردان چه نوع بوسه ای را دوست دارند

ثابت شده‌است چیزهایی زیادی وجود دارد که از طریق این نوع زبان لب‌ها بیاموزید، البته اگر توجه کنید. بیایید به انواع بوسه و معنای مستتر در آنها یا به عبارتی معنی بوسه های مختلف نگاهی بکنیم. این بوسه ها انواع بوسه هایی هستند که مردان دوست دارند.

۱. معنی بوسه گونه
این نشانه‌ی محبت است که می‌تواند علامت هر چیزی از همراهی دوستانه گرفته تا علاقه‌ی عاشقانه باشد. بوسه‌ای بر گونه در پایان قرار عاشقانه علامت کشش است و نشان می‌دهد فرد از مصاحبت شما لذت برده‌است. یک خانم معمولا با متمایل کردن صورتش به شما پذیرندگی خود را به این نوع بوسه نشان می‌دهد.

برای افزودن معنای بیش‌تر به این نمایش محبت، دستان‌تان را دور گردن یا روی شانه‌های فرد قرار دهید.

۲. معنی بوسه‌ پیشانی
این می‌تواند کاری باشد که یک دوست در زمان‌های پریشانی برای آرام کردن شما انجام می‌دهد، اما اگر فردی که شما را به شیوه‌های نزدیک‌تر بوسیده‌است، بر پیشانی‌تان بوسه می‌زند، بهتر است فرض کنید که جذابیت شما برای او دارد به سطحی عمیق‌تر می‌رسد.

بوسه بر پیشانی به علاوه‌ی بوسه‌ی دهان یعنی احساساتی قوی درباره‌ی یک رابطه‌ی عاشقانه در این فرد در حال شکل‌گیری است. این عمل ویژه نشان می‌دهد بوسه‌دهنده حس می‌کند باید از شما حفاظت کند و عمیقا به شما اهمیت می‌دهد.

۳. معنی بوسه نرمه‌ی گوش
بوسیدن نرمه‌ی گوش یک ژست جنسی است. گوش عضوی بسیار مهم در بدن است که مخصوص شریک عشقی نزدیک است. عموما دوستان نرمه‌ی گوش یک‌دیگر را نمی‌بوسند، بنابراین اگر کسی که گمان می‌کنید به شما علاقه دارد، چنین بوسه‌ای نثارتان کرد، با خیال راحت تصور کنید شدیدا مجذوب شما است.

جملاتی که مردان دوست دارند بشنوند

اگر تازه نامزد کرده اید یا اگر مدتی است که ازدواج کرده اید، بدانید که مواردی وجود دارد که هیچگاه تغییر نمی کند مثل احساس نیاز به تقدیر و تشکر یا احساس نیاز به داشتن رابطه خصوصی. و این فقط مختص آقایان نیست بلکه خانم ها را نیز شامل می شود. در ادامه به چند مورد از جملاتی که مردان دوست دارند بشوند و به آن ها اعتماد به نفس می دهد اشاره می کنیم:

۱. عالی به نظر می رسی

مردها درست مثل خانم ها احساس ناامنی می کنند. اگر آقایان این ضعفشان را نشان دهند یا نه، اما گاهی اوقات تعجب می کنند اگر شکمشان بزرگ شده باشد و از کمربندشان جلوتر زده باشد یا موارد دیگر. پس گاهی اوقات باید از آنها تعریف و تمجید کرد.

۲. من عاشق هیکل تو هستم

ما با گفتن این جمله نمی خواهیم دروغ بگوییم.این جمله را بدون اینکه بخندید یا شرمنده شوید بگویید. مردها نسبت به بدنشان حساس هستند و همچنین آنها دوست دارند بدانند بدنشان شما را مجذوب می کند

۳. خانمی درحال نگاه کردن شماست

بله، این جمله به اعتماد به نفس او کمک می کند. اما با گفتن این جمله به او نشان می دهید که شما فقط زن هایی که به او خیره شده اند را نگاه می کنید و از اینکه به او بگویید ابایی ندارید. با گفتن این جمله به او می فهمانید که به او مطمئن هستید و از این بابت که او توسط دختر دیگری گمراه نمی شود خیالتان راحت است.

۴. حق با شماست

ما همه دوست داریم که حق با ما باشد که مردها هم از این مقوله مستثنی نیستند. شما می دانید چه مواقعی؟ گاهی اوقات. وقتی که حق با اوست بهتر است به او بگویید مخصوصا اگر با هم بحث کرده اید. مطمئنا فکر می کنید که با گفتن این جمله همسرتان فکر می کند که شما ترسیده اید یا در بحث کم آورده اید اما این جمله باعث می شود که بحثتان تمام شود. با شنیدن این جمله، به همسرتان احساس خوبی دست می دهد و به او ثابت می شود که شما فردی منطقی هستید و اشتباهتان را پذیرفته اید و این به هموار کردن مخالفت های بعدی تان کمک می کند.

مطالب مرتبط:

عامل جذب مردان

آنچه مردان در روابط زناشویی دوست دارند

مردان چه نوع بوسه ای دوست دارند

چگونه مردان را بهتر بشناسیم

نکات خانه داری

پنهان کاری در ازدواج



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.