no-img
نوین اطلس

نشانه های مرد هوس باز


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

نشانه های مرد هوس باز
امتیاز 2.67 ( 3 رای )
zip
مهر ۲۴, ۱۳۹۷

نشانه های مرد هوس باز


وقتی عشق در روابط زناشویی رنگ و بوی خود را از دست می دهد، شاهد نارضایتی ها از زندگی مشترک و به دنبال آن هوس بازی مردان و زنان خواهیم بود. در این مطلب نوین اطلس قصد دارد هوس بازی مردان و نشانه های آن را مورد بحث و بررسی قرار دهد تا با تشخیص عشق از هوس بتوانید این دو را از هم تفکیک کنید.

قبل از اینکه بدانید دلایل هوس بازی مردان متاهل چیست و باید با چنین مردانی چه کنیم باید بدانید هوس چیست و چگونه باعث خیانت مرد به زن می شود. همچنین به شما نشان می دهیم با چه راههایی خیانت مرد را می توانید اثبات کنید و با این خیانت چه گناهی دامن گیر شما خواهد شد.

هوس چیست

هوس و یا گرایش جنسی یک امر طبیعی می باشد، اما اگر این عنصر در یک رابطه نقشی بیشتر از حد معمول پیدا کند بسیار محرب خواهد بود. عشق سه ضلع دارد: هوس، صمیمیت و تعهد.

هوس نسبت به دیگر ضلع های عشق یعنی صمیمیت و تعهد، بیشتر تحت تاثیر عوامل هورمونی و فیزیولوژیک قرار دارد. بررسی و شناخت هورمون های جنسی یکی از مهمترین جنبه های عشق درمانی می باشد و همین هورمون ها هوس را به وجود می آورند.

هوس بازی مردان متاهل

واژه خیانت واژه ای کاملا آشناست و آن را بارها شنیده‌اید، بارها شنیده‌اید که مردی به خاطر هوس بازی به زنش خیانت کرد و دور از چشم او با زنی دیگر ار تباط برقرار کرده است و با خود گفته‌اید چرا این‌گونه شد؟ مگر زن او چه چیزی کم داشت؟

مردان معمولا به دو دلیل تنوع طلبی و مسائل جنسی دست به این کار می زنند. در نتیجه اگر همسرشان شناخت کاملی نسبت به نیازهای او داشته باشد و به آن نیازها نیز توجه کند در آن صورت این اتفاقات به ندرت پیش خواهد آمد و کمتر می توان هوس بازی را در مردان مشاهده کرد.

آنچه که مشخص است خیانت مردان به زنان یکی از راه‌های قطع ارتباط میان همسران است و زمانی که مردی مرتکب خیانت می شود دیگر همسرش به او اطمینان ندارد، به دست آوردن مجدد این اطمینان کار بسیار دشواری خواهد بود و چه بسا حتی دیگر این اطمینان به وجود نخواهد آمد.

با مردان هوس باز چه کنیم

اگر شما در اجتماع خود با رفتار های دور انتظار مردان هوس باز مواجه هستید باید سعی کنید محیط و افراد پیرامون خود را شناخته و به نشانه های مرد هوسباز آگاه باشید و رفتار حساسیت بر انگیز از خود بروز ندهید برای این کار :

۱. محل و محیط کار خود را طوری انتخاب کنید که کمتر با خضور مردان تلازم داشته باشد..

۲. اگر ناگزیر به انجام کاری در محیطی مردانه و نا مناسب هستید سعی کنید این کار را توسط دیگران انجام دهید و از حضور در آنجا خود داری کنید.

۳. اگر ناچار به حضور مستقیم و بدون واسطه در چنین مکان هایی هستید(بیمارستان ، مطب دکتر و …)، حتما به همراه محارم خود مخصوصا محارم مرد در آن محل حاضر شوید و از حضور تنها و انفرادی در آن محل خودداری کنید.

۴. در روابط کاری و صحبت کردن شغلی با مردان نامحرم به مقدار ضرورت اکتفا کنید و از تماس ها و صحبت هایی که موجب طمع مردان بیگانه شود بپرهیزید.

راههای اثبات خیانت مرد

یکی از راههای اثبات خیانت مردان این است که ببینید آیا همسرتان نسبت به شما بی توجه است و رفتارش با شما سرد است؟ اگر رفتار همسرتان با شما تغییر کرده، به شما کمتر محبت می کند و با سرد شدن رابطه عاشقانه خود مواجه هستید و به خاطر چیزهای کوچک و احمقانه به شما پرخاش می کند، احتمال خیانت وجود دارد.یک راه دیگر برای تشخیص خیانت این است که از همسرتان سئوال کنید که چرا رفتارش تغییر کرده است اگر شانه هایش را بالا انداخت، ناراحت شد و حالت تدافعی به خود گرفت، چنین کارهایی ممکن است اثبات کند خیانتی در کار باشد اما این نتیجه گیری همیشه درست نیست زیرا تغییر رفتار او ممکن است دلیل دیگری داشته باشد. اما به هرحال نشان دهنده آن است که مشکلی در رابطه شما وجود دارد.

اگر شکتان آنقدر زیاد است که برای دعوا کردن آماده اید و تقریبا مطمئن هستید که همسرتان خیانت می کند، مستقیما از او سوال کنید که آیا خیانت می کند؟ توجه داشته باشید که این سئوال به احتمال زیاد آغاز یک مشاجره خواهد بود. معمولا همسرانی که خیانت می کنند در پاسخ به این سوال عکس العملهای غیر طبیعی و غیر معمولی از خود نشان می دهند، آنها ممکن است عصبی شوند، ناراحت و مضطرب شوند و داد بزنند و یا اینکه از جواب دادن به سوال شما طفره بروند و درباره چیز دیگری صحبت کنند. اما اگر همسرتان سعی کرد احساس شما را درک کند و بفهمد که چرا چنین سوالی می کنید و علت نگرانی شما را جویا شد، احتمالا جای نگرانی نیست و شک شما بی مورد است.

گناه خیانت مرد به زن

در نگاه مذاهب مختلف، «خیانت» فعلی حرام قلمداد شده و ارتکاب آن از سوی هر فردی (زوج و زوجه) با گناه و کیفر و جزای سنگین همراه است. از بعد تاریخی نیز حتی در قدیمی‌ترین قوانین بشری مثل قانون حمورابی برای کسانی که مرتکب جرائم خانوادگی شوند مجازات سختی پیش‌بینی شده بوده است.

مثلا زنی که به شوهرش خیانت می‌کرد یا مردی که به زنش خیانت می‌کرد به مجازات حبس، تبعید و شلاق محکوم می‌شد که این موارد بسته به نوع جرم و کیفیت آن تقسیم‌بندی‌های متفاوتی داشته است. این مجازات در مواردی منجر به صدور حکم مرگ برای مجرم می‌شده است اما تمام شواهد و بررسی‌ها نشان از قبیح دانستن فعل خیانت در تاریخ زندگی بشر دارد و در ادوار مختلف تاریخ شکل و نوع و مجازات آن تفاوت هایی داشته است.

مطالب مرتبط:

تاثیر نگاه در عشق

راه های شناخت مردان قبل از ازدواج

تشخیص عشق از هوس

چرا مردها تنوع طلبند؟

دلایل خیانت مردان

شوهرم چشم چران است چه کنم

دعا برای سر به راه شدن شوهر



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.