no-img
نوین اطلس

نشانه های علاقه مرد به همسرش


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

نشانه های علاقه مرد به همسرش
zip
مهر ۲۴, ۱۳۹۷

نشانه های علاقه مرد به همسرش


هر زنی برای ازدواج و آشنایی با مرد رویاهای خود انتظارات و آرزوهایی دارد. اما برای داشتن یک زندگی سعادتمندانه و ازدواج موفق یک زن به عشق و محبت به خصوصی نیاز دارد و باید نشانه های علاقه مرد به این زن که همسرش است را به وضوح ببیند.

احساسات عاشقانه ی مردان کمی پر رمز و راز است. اگر مردی زنی را بخواهد کارهای به خصوصی انجام می دهد و می توان خیلی زود این عشق را فهمید. به علاوه اگر فکر می کنید با یک مرد تنوع طلب و خیانت کار ازدواج کرده اید و او شما را دوست ندارد نشانه های عدم علاقه مرد به همسرش نیز نشانه های واضحی بوده و می توانید آن ها را نیز تشخیص دهید.

نوین اطلس در این مطلب همه ی این موارد را برای شما شرح داده و به شما نشان می دهد سهم شما در این علاقه یا عدم علاقه چیست؟ مردان چه زنانی را دوست دارند و خصوصیات زنانه ای که مورد پسند آن ها باشد چیست؟

اگر مردی زنی را بخواهد

مردی که به دنبال یک رابطه‌ی جدی با شمابوده و شما را بخواهد روراست است. این را بدانید که درمیان گذاشتن هدف‌ها و برنامه‌های آینده چیزی نیست که مردها به راحتی آن را انجام دهند. اگر این مرد علاقه‌ی جدی به شما نداشته باشد، برنامه‌هایش را پیش شما رو نمی‌کند. با درمیان گذاشتن هدف‌هایش با شما، او اجازه می‌دهد بدانید که می‌خواهد شما را وارد زندگی‌اش کند.

مردی که زنی را بخواهد آرزوهایش را با او در میان می گذارد و می خواهد بدانید چه در سر دارد. ضمنا، با این کار می‌تواند بفهمد شما دو نفر نسبت به هم در چه سطحی هستید؛ هدف‌ها و نگرش‌های‌تان چه هماهنگی‌ها یا تضادهایی با هم دارند، و در چه زمینه‌هایی با هم سازگارترید. از سویی دیگر، اگر با شما در مورد برنامه‌های آینده‌اش حرف نزند یعنی آینده‌ی مشترکی با شما نمی‌بیند.(همچنین نگاه کنید به ۱۵ جمله طلایی که زنان را شیفته شما می کند)

احساسات عاشقانه مردان

عشق و وابستگی برای مردان به معنای از دست دادن استقلال و موجودیت مردانه است، به همین دلیل از آن پرهیز می‌کنند زیرا نیاز و گرایش به یک زن به مثابه یک نقص برای آنان تلقی می‌شود. این باور در کشور های جهان سوم و در حال توسعه که از مدرنیته فاصله دارند بیشتر به چشم می‌خورد.

در گفت‌وگو میان مردها کم‌تر صحبت تعلق و وابستگی به چشم می‌خورد و غالب مردان حتی اگر به احساسی دچار باشند، به آن اعتراف نکرده و سعی می‌کنند آن را ناچیز و بی‌اهمیت جلوه دهند.

نشانه های عدم علاقه مرد به همسرش

برخی از نشانه ها می گوید که دیگر همسرتان شما را مثل قبل دوست ندارد و از عدم علاقه مرد به همسرش خبر می دهند. این نشانه ها عبارتند از :

شما را از دیدار دوستان تان منع می کند
در ابتدای رابطه، زمانی که شما شور و اشتیاق زیادی دارید، شاید ساده باشد که هر چه غیر معشوقه تان را از زندگی تان حذف کنید اما این شرایط در دراز مدت صبر شما را به سر خواهد آورد. مهم نیست که شما در چه مرحله ای از رابطه به سر می برید، دوستان تان بخش مهمی از زندگی تان هستند که هیچگاه نباید آنها را نادیده بگیرید. بنابراین اگر فردی خواست آنها را از زندگی شما بیرون کند، بهتر است که خودش از زندگی شما بیرون رود. همه ما به دوستانی احتیاج داریم تا زمانی را با آنها سپری کنیم، بنابراین زیر بار حرف زور هیچ مردی در این مورد نروید.

شما را با دیگران مقایسه می کند
مقایسه کردن در هر شرایطی یکی از بدترین رفتارها است. به عنوان مثال اگر مادر مرد زندگی تان مدام دست پخت شما را با مادرش مقایسه می کند یا این که ظاهر دختران دیگر را برای شما مثال می زند، بهتر است که از همان ابتدا جلو این رفتارها را بگیرید. شما برای خودتان شخصیتی منحصر بفرد دارید که هیچ گاه نباید با مقایسه تحقیر شود.

با احساسات تان بازی می کند
شما باید کنار مردی که انتخاب می کنید، احساس آرامش داشته باشید. اما اگر طرف مقابل تان مدام با احساسات شما بازی کند، بدین معنی است که هیچگاه طعم آرامش را در رابطه نخواهید چشید. رفتارهای مختلفی می تواند احساسات شما را خدشه دار کند، به عنوان مثال او اعتماد به نفس را از شما می گیرد، شما را تحقیر یا تمسخر می کند، مدام روی شما عیب می گذارد و… این رفتارها به مرور زمان شما را افسرده کرده و امید به زندگی را از شما می گیرد. بنابراین هر چه سریع تر به رابطه تان با چنین فردی خاتمه دهید و دنبال مردی باشید که برای شخصیت تان ارزشی والا قائل است.

خصوصیات زنانه مورد علاقه مردان

حتما شنیده اید که مردها هر قدر هم امروزی باشند باز وقت ازدواج که می رسد سراغ زنی می روند که اصطلاحا «زن زندگی» باشد. خب، حالا این زن زندگی چه کسی است و چه ویژگی هایی دارد؟ خصوصیات زنانه مورد علاقه مردان چیست؟

من را به رسمیت بشناس
در دوره و زمانه فعلی که جایگاه مردها نسبت به وضعیت سنتی تغییر کرده، مردها دنبال زنی هستند که اگرچه امروزی و توانمند است اما وقتی در کنار آنها قرار می گیرد، به قدرتمند بودن مردها اعتراف کند.

مردها همان قدر که از زنان وابسته گریزان هستند، از زنان زیادی مستقل که با قدرتمندی شان روی مردانگی مردها سایه می اندازند، فرار می کنند. بنابراین باید باهوش باشید و بتوانید با وجود توانایی های بسیاری که دارید، وقتی در کنار همسرتان قرار می گیرید به احساس قدرت و غرور مرد احترام بگذارید.

اسطوره مهربانی
مردها قبل از هر چیز به این نگاه می کنند که زن زندگی شان چقدر مهربان است. برگ برنده در دست زنی است که لقب مهربان ترین را بگیرد. زن مظهر محبت و نرمی است و این چیزی است که مردها از قدیم تا امروز به عنوان اولین شرط انتخاب همسر در نظر داشته اند. یک رابطه کامل رابطه ای است که در آن هم محبت کنید و هم محبت ببینید. هم دوست داشته باشید و هم مورد دوست داشتن قرار بگیرید. بنابراین هر قدر در یک رابطه، به لحاظ عاطفی بیشتر مایه بگذارید، رابطه قوی تر می شود.

ازدواج با مرد تنوع طلب

اولین اقدام مناسب بعد از ازدواج با مرد تنوع طلب برای شما این است که شوهرتان را متقاعد کنید نزد مشاور یا روانشناس بالینی برود. اگر بپذیرد شاید بتواند این رفتارهای پرخطر را که برمبنای ناآرامی روحی و تنوع طلبی جنسی از وی سر می زند، کنترل کند. در غیر این صورت باید در روابط زناشویی بسیار با احتیاط عمل کنید، زیرا همان طور که خود می دانید در معرض بیماری های عفونی خطرناکی مثل ایدز قرار دارید. بهتر است در همین مرحله هم آزمایشات لازم را انجام دهید.
۲- بهتر است بدون اینکه پای اقوام و فامیل به میان بیاید پدر و مادر خودتان و همسرتان را به طور سربسته در جریان مسائل تان قرار بدهید. شاید بتوانند اقدام موثری در جهت بهبود زندگی شما انجام دهند.

درصورتی که برای ادامه ی زندگی مشترک به توافق رسیدید، بهتر است این کار همراه با گذاشتن شروطی مبنی بر مراجعه به روان شناس و رفع ناهنجاری ها از طرف شوهرتان باشد که ضامن عدم تکرار مشکلات فعلی در زندگی آینده تان باشد.

مطالب مرتبط:

مردی که زنی را نخواهد

عشق مردان چگونه است

نشانه های بی میلی مرد به زن

خصوصیات زنانه مورد علاقه مردان

راز و رمزهای دلتنگ کردن مردان



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.