no-img
نوین اطلس

سکوت مرد عاشق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

سکوت مرد عاشق
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
مهر ۲۴, ۱۳۹۷

سکوت مرد عاشق


از خصوصیات یک مرد عاشق این است که هیچگاه از هیچ تلاشی دریغ نکرده و حرفی نمی زند که نتواند به آن عمل کند. سکوت مرد عاشق نشانه ی این است که او نمی خواهد حرفی بزند که بعدا شرمنده ی شما شود. مردها معمولا حرفی می­زنند تا دختری که در زندگی­شان وجود دارد را حفظ کنند.

البته سکوت مرد عاشق می تواند نشانه های دیگری نیز داشته باشد و پسرها به دلیل های مختلفی سکوت می کنند. در این مطلب با مشخصات پسر عاشق آشنا می شوید. نوین اطلس به شما نشان می دهد نگاه عاشقانه چه نگاهی است و گریه مردان به خصوص مرد عاشق نشانه چیست تا بتوانید به طور کلی یک پسر عاشق را به خوبی بشناسید.

سکوت نشانه چیست

مردان گاهی احتیاج دارند که روی مسائل مورد علاقه خود در سکوت تامل کنند زیرا فرآیند تفکر درونی در آنها به گونه ای است که تا به نتیجه مطلوب دست نیافته اند با اطرافیان و حتی همسر خود صحبت نمی کنند. سکوت آن ها نشانه ی تفکر و تامل روی مسئله ای بوده که فکرشان را درگیر کرده است. سکوت مرد عاشق نیز نشانه ی تفکر روی این احساسات جدید می باشد.

دلیل سکوت پسرها

گاهی سکوت برای مردان و پسرها لازم است و در این شرایط خانم ها نباید این عمل را دلیلی بر بی توجهی همسرشان نسبت به خود بدانند. باید در نظر داشت که این رفتار تا حدی در میان مردان طبیعی است و نباید آن را دلیلی بر بی توجهی و یا بی محبتی مردان نسبت به خود دانست. مردان معمولا با سکوت و کناره گیری تصمیمات منطقی می گیرند و برنامه ریزی هایی بر اساس این تصمیمات انجام می دهند.(همچنین نگاه کنید به سکوت در یک رابطه به چه معناست)

مشخصات پسر عاشق

پسری که عاشق می شود، باید به عشق خود اعتراف کند، غیر از این است؟ مسلما نه! اما این کار برای برخی ها دشوارترین کار ممکن است. اگر شریک زندگی شما هم یکی از این آدمهاست، ناراحت نشوید زیرا که این دسته از آدمها دوست داشتن شان را به گونه دیگری نشان می دهند. اگر می خواهید با نشانه ها و مشخصاتی که حاکی از عشق طرف مقابل تان به شماست آشنا شوید، با ما همراه باشید.

۱. او همه تلاشش را می کند تا روز بد شما را تبدیل به یکی از بهترین روزها کند.

۲. او حتی کوچک ترین کارهایی را که شما انجام داده اید و حرف هایی را که زده اید هم به یاد دارد.

مردی با این نشانه ها عاشق شماست

۳. او دوست دارد که از تمام جزییات زندگی شما سر در بیاورد، حتی چیزهایی که اهمیت زیادی هم ندارند.

۴. او مدام با شما در تماس است.

۵. هنگام تصمیم گیری، شما و موقعیت تان را نیز در نظر می گیرد.

۶. آهنگ مورد علاقه اش را با شما به اشتراک می گذارد.

۷. شما بیش از هر فرد دیگری برای او اهمیت دارید.

۸. او از شما سوال می پرسد تا بهتر شما را بشناسد.

۹. دوست دارد که دستان شما را در دست هایش بگیرد.

۱۰. با شما مانند یک پرنس رفتار می کند.

نگاه عاشقانه چه نگاهی است؟

تفاوت نگاه جنسی و نگاه عاشقانه را بدانید

نگاه جنسی کاملا با نگاه عاشقانه تفاوت دارد و افراد باهوش می توانند این نگاه ها را در طرف مقابل خود درک کنند و آن را متوجه شوند.

نگاه میتواند عشق را از کشش جنسی متمایز کند!
محققان دانشگاه شیکاگو می‌گویند حرکات چشم نشان می‌دهد که به چه کسی به چشم شریک و معشوق آینده نگاه می‌کنید و چه کسی بعنوان شریک جنسی، نظرتان را گرفته است.استفانی کاسیوپو، استاد روانشناسی دانشگاه شیکاگو می‌گوید: «با اینکه در حال حاضر از نظر علمی درباره عشق در نگاه اول و اینکه افراد چگونه عاشق می‌شوند

خیلی کم می‌دانیم، اما این تحقیق سرنخ هایی را به دست می‌دهد که، نگاه می‌تواند عشق را از کشش جنسی متمایز کند.»

طبق مقاله‌ای که در ساینس دیلی منتشر شده است مغز خیلی سریع به احساسات عاشقانه عکس‌العمل نشان می‌دهد و تنها ۲/۰ ثانیه طول می‌کشد تا یک فرد عاشق شود. عاشق شدن احساسی بسیار پیچیده است و ۱۲ نقطه از مغز در روند بروز این احساس با ترشح هورمون‌های مختلف از جمله دوپامین، اکسیتوسین و آدرنالین دخالت دارند

براساس نوع عاشق شدن ما یکی از این مناطق نقش پررنگ‌تری ایفا می‌کند. به این معنی که فعالیت مغز وقتی مادری به فرزندش عشق می‌ورزد یا وقتی زن به همسرش یکسان نیست. این کشف جدید می‌تواند به متخصصان کمک کند تا برای افرادی که دچار مشکلات احساسی هستند درمان‌های تازه‌ای بیابند.

گریه مردان نشانه چیست

وقتی مردی انرژی مردانه خود را خوب رشد دهد، می‌تواند بدون ترس و خجالت و یا تهدید برای از دست دادن مردانگی خود، انرژی زنانه خود را نیز ابراز کند. چنین مردی می‌تواند پیش روی میلیون‌ها مرد و زن به گریه بیفتد و اشک بریزد و با تمام این حرف‌ها باز جذاب‌ترین مرد جمع باشد. اما وقتی مردانگی مردی خوب رشد نکرده و قوی نباشد، سعی خواهد کرد که بخش زنانه خود را پنهان کند (کارهایی مثل گریه کردن، حساس بودن، مراقبت کردن، …) زیرا چنین مردی هنوز از مردانگی خود هم مطمئن نیست. به همین دلیل سعی خواهد کرد چهره بسیار خشن‌تری از خود نشان دهد. گریه ی مردان در بیشتر موارد نشانه ی ضعف ست.

مطالب مرتبط:

علت فاصله گرفتن مرد از زن

خصوصیات مردان احساساتی

نشانه های دلتنگی مردان

مردان مغرور در عشق

به چالش کشیدن مردان

عقب نشینی مردان در رابطه



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.