no-img
نوین اطلس

تعبیر خواب عقد کنان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تعبیر خواب عقد کنان
امتیاز 4.00 ( 6 رای )
zip
مهر ۲۳, ۱۳۹۷

تعبیر خواب عقد کنان


عقد کنان و خواند صیغه ی محرمیت دائم در خواب معنی و تعبیر متفاتی با صیغه شدن موقت در خواب دارد که نوین اطلس در این مطلب هر دو مورد را بررسی خواهد کرد. همچنین اگر در خواب موضوعاتی مربوط به عقد کنان را مانند سفره ی عقد یا زن عاقد ببینید نیز تعبیر های مختلفی دارد که آن ها را نیز شرح خواهیم داد. یکی دیگر از خواب های مربوط به عقد کنان دیدن یا رفتن به مراسم نامزدی دیگران می باشد که تعبیر آن را نیز در این مطلب توضیح داده ایم.

تعبیر خواب خواندن صیغه محرمیت

مطیعی تهرانی دیدن مراسماتی مانند عقد، عروسی و صیغه خواندن را در خواب به هیچ وجه خوب نمی‌داند. به گفته وی و تمامی معبرین مراسمات و جشن‌هایی این چنینی به عزا تعبیر شده و عروس و صیغه شدن و محرم شدن را بلا و مصیبت می‌دانند.

در جایی مطیعی تهرانی بیان می‌کند اگر کسی در خواب ببیند که داماد شده و نداند عروس کیست و چه نامیده می‌شود پایان عمرش نزدیک است و اگر دختری در خواب نداند که به صیغه چه کسی در آمده است مرگ او نیز نزدیک است.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب ازدواج مجدد با همسر فعلی)

تعبیر خواب صیغه موقت شدن

جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی با دختری ازدواج موقت کردی یعنی او صیغه ی موقت تو شده است و با او همبستر شدی و دختری و دوشیزگی او را از بین بردی، یـعـنـی در آن سال با زن یا کنیزی ازدواج می‌کنی و خیر و نیکی می‌بینی.

تعبیر سفره عقد در خواب

دیدن سفره عقد در خواب نشانه نعمت گسترده شده است. اگر کسی ببیند که سفره ای پر از خوردنی های ماکول و نوشیدنی های گوارا دارد، خوبی و نیکویی به او می رسد. خوردنی ها و آشامیدنی های بد طعم و بد مزه دلیل غم و اندوه و خوردن سیر و پیاز تعبیر خوبی ندارد. اگر سفره عقد از نان پر بود، نعمت فراوانی است که به بیننده خواب می رسد.

اگر سفره خالی بود، نشانه اندوه است. اگر سفره ای کثیف ببینید که بر آن غذاهای نیکو نهاده اند، از راه غیر صحیح سود می برید و چنانچه سفره تمیز و درخشنده باشد و غذایی کثیف بر آن نهاده باشند تعبیر خلاف آن است. چنانچه سفره را بتکانید مالی را هدر می دهید حتی اگر چیزی در آن سفره نباشد.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب انگشتر)

تعبیر خواب عاقد زن

مطیعی تهرانی حضوری فردی با مشخصات عاقد در مراسم صیغه خواندن را نشانه بلا و مصیبت می‌داند و این گونه بیان می‌کند که اگر در خواب ببینید که عاقد زنی را برای شما یا اگر زن باشید شما را برای مردی عقد می‌کند بجاست که نگران حوادث آینده باشید.

تعبیر خواب مراسم نامزدی دیگران

خواب نامزدی یکی از خواب های معمول است. اگر شما هم نامزدی در خواب دیده اید و دنبال تعبیر خواب نامزدی می گردید می توانید در این مطلب براحتی تعبیرخواب نامزدی را مطالعه نمایید و متوجه شوید نامزدی چه تعبیری دارد.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب حلقه ازدواج)

تعبیر خواب نامزدی از دید کتاب سرزمین رویاها

تعبیر خواب دوستان نامزد می کنند، خواسته های شما برآورده می شود تعبیر خواب بستگان نامزد می کنند، مشاجرات فامیلی است. تعبیر خواب نامزدی دخترتان، یک سوتفاهم بعد از یک مشاجره برطرف می شود . تعبیر خواب نامزدی پسرتان، یک نارضایتی و ناهماهنگی فکری برطرف می شود . تعبیر خواب نامزدی یک شخص دیگر، روحیه شما بسیار قوی و پایدار خواهد بود . تعبیر خواب شخص زیبا و سلامتی نامزد می کند، دسیسه است.

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید می توانید مقاله زیر را درباره موضوع جذب عشق از دست رفته مطالعه کنید:

how to make my ex feel attracted to me again

مطالب مرتبط:

۲۰ سیاست زنانه در دوران عقد

تعبیر خواب ازدواج خودم

تعبیر خواب عروسی رفتن

تعبیر خواب ازدواج با معشوق

پشیمانی از ازدواج در دوران عقد

تعبیر خواب ازدواج با مرد متاهل

فال تاروت عشق و احساس

جلسات آشنایی قبل از ازدواج

تعبیر خواب آماده شدن برای عروسی

تعبیر خواب لباس عروس برای دختر مجرد



موضوعات :
تعبیر خواب
برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.