no-img
نوین اطلس

تعبیر خواب دو زن داشتن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تعبیر خواب دو زن داشتن
امتیاز 3.71 ( 7 رای )
zip
مهر ۲۳, ۱۳۹۷

تعبیر خواب دو زن داشتن


رویاها و دیدن خواب هایی  با محتوای ازدواج مجدد و گرفتن همسر دوم بیشتر نشان دهنده احساس نگرانی از بی توجهی دیگران، کارآمد نبودن و دیده نشدن فرد بیننده خواب در زندگی بیداری می باشد. البته این خواب ها شکل های متفاوتی به خود می گیرند. مثلا زن زیبا یا زشت باشد، یا زنی در خواب ببیند هوو دار نی شود و شوهرش با زن دیگری است و یا زنی با نشانه های هرزگی در کنار شوهرش می باشد تعابیر متفاوتی دارد. نویت اطلس در این مطلب تعابیر این خواب ها را به همراه تعبیر خواب زن دوم گرفتن در اختیار شما می گذارد.

تعبیر خواب زن دوم گرفتن مرد

ابن سیرین در مورد  تعبیر خواب زن دوم گرفتن مرد نقل کرده است: اگــر متاهل باشید و در خواب ببینید با زن دومی دوباره ازدواج کرده اید، شرافـــت و بزرگـی به دست خواهید آورد. هم چنین به نقل از ابن سیرین اگـــر زنـــی در خواب ببــینیـد که شوهرش زن دوم گرفته اســت تعــبیـــر آن فراوان شدن خیـــر و برکت و فزونی مال و ثروت اسـت.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب خواستگاری)

تعبیر خواب زن زیبا

حضرت دانیال (ع) در مورد تعبیر خواب زن زیبا می‌فرمایند: اگر ببینی باغ، سرسبز و دارای بنا‌ها و قصر‌های متعددی است و زن زیبایی تو را به طرف خودش می کشد، در آخرت به بهشت می‌رسی و به درجه شهیدان نائل می‌شوی و حوریان در اطراف تو خواهند بود.

ابراهیم کرمانی نیز در این باره می‌گوید: اگر ببینی در راهی مشغول حرکت می‌باشی، ولی زنی زیبا پیش تو آمد و به خاطر او از مسیر خودت منحرف شدی و به طرف او رفتی، فریب دنیا را می‌خوری و دین و ایمان تو ضعیف می‌شود و راه خیر و خوبی را رها می‌کنی.

جابر مغربی در مورد تعبیر خواب زن زیبا می‌گوید: اگر ببینی زنی زیبا به تو سلام می‌کند، از کسی شاد و خوشحال می‌شوی.

تعبیر خواب هوو دار شدن

خواب هوو یکی از خواب های معمول است.اگر شما هم هوو در خواب دیده اید و دنبال تعبیر خواب هوو می گردید می توانید در این مطلب براحتی تعبیرخواب هوو را مطالعه نمایید و متوجه شوید هوو چه تعبیری دارد.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب بی وفایی معشوق)

تعبیر خواب هوو از دید مولف
تعبیر خواب هوو ، خبرهای خوش و شانس است

تعبیر خواب دیدن هوو ، علاقه همسر است

تعبیر خواب هوو از دید خالد بن علی بن محد العنبری
تعبیر خواب دیدن هوو ، ممکن است غم باشد

تعبیر خواب شوهر با زن دیگر

تعبیر خواب خیانت از دید محمد بن سیرین: اگر زنی در خواب ببینید که شوهرش زن دوم گرفته است یا با زن دیگری رابطه دارد تعبیرش این می باشد که باعث فراوان شدن خیر و برکت فزونی مال و ثروت است.

آنلی بیتون: اگر خواب ببینید شوهرتان به زنی دیگر دل بسته است، علامت آن است که شوهرتان به زودی از محیط خانواده دلسرد می‌شود و در جستجوی خوشبختی به جایی دیگر می‌رود.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب ازدواج مجدد مرد متاهل)

تعبیر خواب هرزگی زن

تعبیر خواب خیانت از دید جابر مغربی: تعبیر خواب کسی که ببیند زن او هرزگی می کند و به نزد مردمان بیگانه و مفسد باشد ، سود و نیکی است

کتاب سرزمین رویاها: اگر در خواب ببینید که زن ، نامزد و یا عشق شما شخص دیگری را درآغوش می‌ کشد تعبیر آن طولانی بودن عمر شما است. اگر یک زن در خواب ببیند که به شوهرش بی وفاست تعبیر آن این است که احتمال دارد باردار باشد.

مطالب مرتبط:

بازگرداندن عشق از دست رفته

فال تاروت عشق و احساس

تعبیر خواب زن دوم گرفتن پدر

تعبیر خواب ازدواج با معشوق

تعبیر خواب ازدواج خودم

تعبیر خواب ازدواج مجدد با همسر فعلی

تعبیر خواب ازدواج شوهر با زن دیگر

وقتی مرد فاصله میگیرد

نحوه برخورد با شوهر ایرادگیر

شروع دوباره رابطه تمام شده براساس روانشناسی عشق



موضوعات :
تعبیر خواب
برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.