no-img
نوین اطلس

تعبیر خواب ازدواج شوهر با زن دیگر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تعبیر خواب ازدواج شوهر با زن دیگر
امتیاز 4.50 ( 12 رای )
zip
مهر ۲۲, ۱۳۹۷

تعبیر خواب ازدواج شوهر با زن دیگر


رویاهایی با محتوای خیانت شوهر به زن یا ازدواج شوهر با زن دیگر شما نگران می کند که باید لاغرتر، ثروتمند تر، باهوش تر یا در هزاران مورد دیگر بهتر از دیگران باشید تا این اتفاقات نیفتد؟

اجازه دهید در این مطلب از نوین اطلس خواب زن دوم گرفتن مرد متاهل، داماد شدن شوهر و چنین رویاهایی را تعبیر کنیم تا متوجه پاسخ سوال بالا شوید.

همچنین تعبیر خواب هوو از دید ابن سیرین و زن دوم گرفتن پدر را نیز بررسی خواهیم کرد.

تعبیر خواب زن دوم گرفتن مرد متاهل

به تعبیر ابن سیرین:

اگر متاهل هستی و در خواب ببینی با زنی ازدواج کرده‌ای و زن دوم گرفته ای، شرافت و بزرگی به دست می‌آوری. اگر زنی در خواب ببینید که شوهرش زن دوم گرفته است تعبیر آن فراوان شدن خیر و برکت فزونی مال و ثروت است. اگر چنین خوابی ببینید سیل عظیمی از امنیت و آرامش خاطر و صلح و دوستی به زندگی شما می آید و به صورت کلی خواب خوب و پربرکتی است.(نگاه کنید به تعبیر خواب بی وفایی معشوق)

تعبیر خواب هوو ابن سیرین

خواب هوو یکی از خواب های معمول است. اگر شما هم هوو در خواب دیده اید و دنبال تعبیر خواب هوو می گردید می توانید در این مطلب به راحتی تعبیر خواب هوو را مطالعه نمایید و متوجه شوید هوو چه تعبیری دارد. این تعبیر از ابن سیرین است که از معتبر ترین تعبیرها می باشد.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب ازدواج مجدد مرد متاهل)

ابن سیرین می گوید: دیدن هوو در خواب، ممکن است نشانه غم و غصه باشد.

تعبیر خواب خیانت شوهر به زن

اگر زنی در خواب ببینید که شوهرش مجددا تجدید فراش کرده و به او خیانت کرده است جای هیچ نگرانی نیست در حقیقت در هیچ کتاب و یا منبعی نیاورده شده که عین حقیقت خوابی که شما دیده اید در زندگی تان اتفاق خواهد افتاد.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب ازدواج مجدد با همسر فعلی)

ابن سیرین را درباره زن دوم گرفتن می گوید: اگر زنی در خواب ببینید که شوهرش زن دوم گرفته است تعبیر آن فراوان شدن خیر و برکت فزونی مال و ثروت آمدن موجی از آسایش و آرامش به منزل و در نهایت صورت کلی خواب خوب و پربرکت می باشد.

تعبیر خواب داماد شدن شوهر

تعبیر خواب داماد شدن شوهر از دیدگاه ابن سیرین:

فردی سوال پرسیده بود: با سلام خواب دیدم که شوهر من در خوابم داماد شده است و خود من از چنین موضوعی اطلاع کامل دارم شب پنجشنبه بود که چند تا از فامیل های خودم اومدن و به من گفتن امشب در فلان هتل عروسی شوهر تو با یه مرد دیگس تو هم بیا وقتی چنین خبری را شنیدم بشدت ناراحت شدم و شروع به گریه کردن کردم و من به عروسی شوهر خودم رفتم و دیدم لباس های مشکی و زیبایی را (کت و شلوار با کراوات) پوشیده بود و در کنار زنش ایستاده بود و قیافه زنش را اصلا نشناختم چه تعبیری داره ؟(نگاه کنید به تعبیر خواب خیانت معشوق)

داماد شدن شوهر فقط می تواند نشانه ی از دست رفتن برکت مال و پدید امدن مشکلات و گرفتاری های روحی یا مالی باشد.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب رفتن معشوق)

تعبیر خواب زن دوم گرفتن پدر

اگر کسی خواب ببینید که پدرش زن دوم گرفته است و رخت دامادی بر تن دارد احتمالا فردی از نزدیکان وی در سن جوانی فوت می شود. گفته شده است دیدن پدر مرده ای که داماد شده و قصد حجله رفتن دارد خبر از مرگ زودرس می دهد خبر از اتفاقی تلخ و ناگوار گواهی بر روی دادن حادثه و یا کار زشت می باشد.

مطالب مرتبط:

فال تاروت عشق و احساس

تعبیر خواب زن متاهلی که عروس شده است

تعبیر خواب ازدواج با مرد متاهل

تعبیر خواب زن دوم گرفتن پدر

تعبیر خواب ازدواج خودم

تعبیر خواب موش

تعبیر خواب ازدواج با معشوق

مردان چگونه زنانی را دوست دارند

راه های مقابله با خیانت مردان

شروع دوباره رابطه تمام شده براساس روانشناسی عشق



موضوعات :
تعبیر خواب

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.