no-img
نوین اطلس

دعای زبان بند در قرآن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای زبان بند در قرآن
امتیاز 4.27 ( 15 رای )
zip
مهر ۲۰, ۱۳۹۷

دعای زبان بند در قرآن


اگر از حرف های دشمنان و صحبت ها و زخم زبان آن ها در عذاب هستید و صدمه دیده اید دعای زبان بندی برای حل این مشکل بسیار مفید می باشد. دعاهای زبان بندی شامل طلسم هایی هستند که به بستن چشم و گوش و زبان کمک می کنند و زبان بند هایی می باشند که برای بستن زبان هر شخص حتی مادر شوهر نیز می توان از آن ها استفاده کرد.

دعاهای زبان بند شامل دعای زبان بند خوراکی، دعای صد باب زبان بند که زبان بند از راه دور بوده و دعای زبان بند برای شخص می باشند.

زبان بند طلسم

ی۱ل ط ۱ ۵ ۱ ۵ ۱ ۵ توکلوا یا خدام هذه الطلسم بعقد لسان کذا عن کذا الوحا الوحا العجل العجل اساعه اساعه

قاعده ی طلسم بالا برای بستن چشم و گوش و زبان:

این دعا را باید در چهار شنبه ساعت اول روز باید نوشت.

ساعت اول روز همیشه یک ساعت قبل از طلوع افتاب حساب می شود.

پس یک ساعت قبل از طلوع آفتاب ساعت اول روز است و آن هم به مدت یک ساعت تمام، پس شما باید در این ساعت که ساعت عطارد می شود دعایتان را بنویسید.

با کاغذ سبز و جوهر مشکی بنویسید. این دعا زبان بند قرآنی نیست اما طلسمی بسیار مجرب می باشد.

دعای زبان بند خوراکی

درصورتی که شخصی که دشمن و یا بدگو و بدخواه و حسود نسبت به شما می باشد اگر می خواهید از زخم زبان وی در امان باشید باید دعای زیر رو در ساعت موافق و سعد طالعتون با نیت پاک به خوراکی بخوانید و از آن بخورید.
با انجام این عمل زبان او بر روی شما بسته خواهد شد. مشخصات شخص رو در انتهای دعا ذکر کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم صم بکم عمی فهم لا یبصرون , ولا یؤذن لهم فیعتدون , ثم انصرفوا صرف الله قلوبهم بأنهم قوم لا یفقهون , افحسبتم انما خلقناکم عبثا وأنکم الینا لا ترجعون , وجعلنا من بین أیدیهم سدا ومن خلفهم سدا فاغشیناهم فهم لا یبصرون , یا معشر الجن والإنس ان استطعتم ان تنفذوا من أقطار السماوات والأرض فانفذوا لا تنفذون الا بسلطان وصلى الله على محمد واله الطیبین الطاهرین الکرام فلان زاییده شکم فلانه

زبان بند از راه دور

برای بستن زبان و سایر اعضای اشخاص و همکارانتان، ابتدا باید پشت سر آن ها قرار بگیرید و این دعا را بخوانید و بعد به طرف فوت کنید به سمت او ان شاالله موفق خواهید شد و با این دعای زبان بند از راه دور، زبان او بسته می شود.

بسم الله الرحمن الرحیم؛ اُسکُن وَ بِقُـدرَهِ اللهِ اُسکُن وَ بِعِـزَّهِ اللهِ اُسکُن وَ بِعَظَمَـهِ اللهِ وَ بِجَلالِ اللهِ اُسکُن وَ مُحَمَّدِ رَسُولِ اللهِ صلی الله علیه و سَلِّم اُسکُن طوم طوم طوم آمَّن آمَّن آمَّن باللهِ المَلِکِ الواحِدِ القَهَّارُ. (اهنوس ۱۰ بار)

متن دعای زبان بند برای شخص

متن دعای زیر را هر روز ۱۰۰ مرتبه به نیت شخص مورد نظر بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَرْجِعُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْقِلُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْلمونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَفقهُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَنطقُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَتکلّمُونَ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ…..زاییده شکم …..(نام شخص مورد نظر و نام مادرش)

دعای زبان بند مادر شوهر

دعای زیر یک دعای زبان بند بسیار مجرب برای بستن زبان مادر شوهر است:

در روز جمعه با طهارت و خلوت و در آرامش، پس از نماز صبح در زمان بین الطلوعین روبه قبله، پس از نام خدا و صلوات، به عدد ۱۰۰۱ مرتبه ذکر شریف «یا وَدود» به نیت محبت و علاقه مادر شوهر گفته شود و خوب است پس از تمام شدن در یک شربت عسل و زعفران دمیده شود و به مادر شوهر بدهید تا میل کنند. بقیه اهل منزل هم می توانند از این شربت میل کنند. این عمل را در چند جمعه تکرار کنید ان شاالله آثار این ذکر نمایان خواهد شد.

مطالب مرتبط:

۸ دعای زبان بند

معجزه دعای زبان بند: صم بکم عمی

دعا برای دور شدن دشمن بد طینت

زن ذلیل کردن شوهر



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.