no-img
نوین اطلس

شعر غمگین جدایی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

شعر غمگین جدایی
امتیاز 3.50 ( 2 رای )
zip
مهر ۱۷, ۱۳۹۷

شعر غمگین جدایی


غم از احساسات پاک انسان سرچشمه می‌گیرد و وقتی با عشق شاعرانه در هم آمیخته شود، زیبا ترین اشعار غمگین عاشقانه را به جهان تقدیم می کند. در این مطلب نوین اطلس شعرهای عمگین جدایی و سوزناک را در وصف یار و دلتنگی او برای شما گردآوری کرده است.

همچنین کوشش بر این بوده است که به شما نشان دهیم چگونه با غم حاصل از جدایی کنار بیایید و با شکست عشقی خود مقابله کنید. موضوع افسردگی بعد از جدایی را نیز که یکی از معضلات ناشی از شکست عشقی خواهد بود در این مطلب بررسی خواهیم کرد.

چگونه با غم جدایی کنار بیایم

آیا از کسی که دوستش داشتید جدا شده اید؟

در این شرایط چگونه با غم حاصل از جدایی کنار بیایید؟

نقش اعتماد به نفس در تحمل درد جدایی عشق

اکثر مردم پس از جدایی به دنبال یک دلیل منطقی برای آنچه که اتفاق افتاده است می روند. متاسفانه نتایج این جستجو باعث می شود که به مورد اشتباهی در خود رسیده و اعتماد به نفسشان آسیب ببیند.

در بسیاری از موارد دلیل اصلی درد های پس از جدایی در کمبود اعتماد به نفس خلاصه می شود. در واقع اگر کاملا نسبت به خود اطمینان داشته باشید، رها شدن توسط دیگران نمی تواند احساسات ناخوشایندی را در شما به وجود آورد و از دردهای پس از جدایی در مدت زمان اندکی تسکین پیدا خواهید کرد.

یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث می شود در تسکین دردهای پس از جدایی ناتوان باشید این است که تصور می کنید علت رها شدنتان کمبود ها و وجود عیب و نقص هایی در شما است. اگر می خواهید با غم حاصل از جدایی کنار بیایید این تصورات غلط را کنار بگذارید و اجازه ندهید شعرهای غمگین جدایی باورهای شما را به شکل ناردستی کنترل کنند.

چگونه با شکست عشقی مقابله کنیم؟

مقابله با شکست عشقی آنقدرها هم که فکر می کنید کار خارق العاده و انجم ناپذیری نیست. کافی است از کارهای اشتباه خود دست بکشید:

اگر بعد از شکست عشقی جستجو برای او ، رفتن به مکان های خاطره انگیزتان و گوش دادن به ترانه های غم انگیز را متوقف کنید دیدن او در دانشگاه یا محل کار هیچ مشکلی برای شما به وجود نمی آورد.

رو به رو شدن با عشق قبلی تان حتی می تواند تا حدودی به درمان افسردگی شکست عشقی کمک کند. هر چقدر بیشتر با دیدن او ضمیر ناخودآگاه خود را متقاعد کنید که رابطه تان تمام شده است پذیرفتن حقیقت برای شما آسان تر خواهد بود و می توانید با شکست عشقی مقابله کنید. برعکس این موضوع نیز صادق است؛ اگر هربار به هنگام رویارویی با او رویای بازگشت به رابطه تان را در ذهن خود پرورش دهید هیچ وقت نمی توانید شکست عشقی را پذیرفته و از آن عبور کنید.

اشعار غمگین و سوزناک

اشعار غمگین و سوزناکی که پیش رو دارید مربوط به اشعار عاشقانه زیبا و دلنشینی می باشد که در وصف دلتنگی برای معشوق سروده شده اند. این شعرهای عاشقانه و رمانتیک می توانند حس دلتنگی را به خوبی به نمایش بگذارند و لبریز از احساسات پاک و زیبا می باشند که خواننده را مجذوب خوب می نمایند:

غمگینم و این ربطی به خیابان ولی عصر ندارد

که درختانش سالهاست مرا از یاد برده‌اند

غمگینم و این ربطی به تو ندارد

که پسر همسایه‌ام نبودی

تا هر صبح پنجره را باز کنم

بی آنکه جواب سلامت را بدهم

با بنفشه‌ای در گیسوانم

کاش به زنی که عاشق است

می‌آموختند چگونه انتقام بگیرد

غمگینم که عشق این‌همه مهربان است

شعر دلتنگی یار

شعر دلتنگی را می توان از جمله شعر های عاشقانه زیبا و دلنشین دانست که افراد با سلایق مختلف تمایل زیادی به آشنایی و مطالعه اینگونه اشعار دارند. شعرهای عاشقانه سروده شده در رابطه با دلتنگی حاوی متن های با احساس و زیبایی می باشند که حس دلتنگ بودن را به خوبی بیان می کنند.

دلتنگم…
مثل خیلی از روزهای زندگانی ام.
این روزها هیچ کس شریک غم و دلتنگی آدمها نیست؛
تنها همدم تنهایی ها و بی کسی هایم، یک قلم و چند ورق کاغذ تا نخورده است.
اگر روزی کاغذهایم تمام شوند چه کنم؟!!!

افسردگی بعد از جدایی

افسردگی پیامی از طرف ذهن شماست، پیامی که به شما می گوید نمی توانید بعد از جدایی از عشق خود به آرامش برسید.

اگر آرزو داشته باشید ثروتمند شوید اما به طور ناگهانی همه ی پول خود را از دست بدهید قطعا افسرده خواهید شد. برای یک رابطه ی عاطفی هم به همین صورت است. اگر به رابطه ی عاشقانه دل ببندید و متوجه شوید که رابطه تان بی هدف و بی سرانجام خواهد بود دچار افسردگی می شوید.

اگر کسی که پول خود را از دست داده است بتواند راه دیگری برای کسب درآمد بیشتر پیدا کرده و در آن پیشرفت کند افسردگی او از بین رفته و احساس بهتری پیدا می کند. این مسئله منطقی به نظر می آید، اما چرا درمورد قطع رابطه ی عاطفی این اتفاق نمی افتد؟

جواب روشن است، معمولا افراد نمی توانند از گرایش به سمت عشقشان دست برداشته و پایان رابطه را بپذیرند.

چگونه بعد از جدایی به آرامش برسیم
پذیرش جدایی زمانی اتفاق می افتد که امید به طور کامل از بین برود، به همین دلیل است که مردم معمولا با مرگ عزیزانشان کنار می آیند اما پذیرش جدایی برایشان دشوار به نظر می رسد. اگر حتی به اندازه ی ۱درصد به بازگشت رابطه امید داشته باشید افسردگی همشه همراه شما بوده و نمی توانید جدایی را تحمل کنید.

اگر امید به بازگشت را کاملا از بین ببرید خیلی زود جدایی را قبول کرده و به آرامش خواهید رسید. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: درمان افسردگی شکست عشقی)

مطالب مرتبط:

درمان افسردگی بعد از طلاق

جدایی عاشقانه

مقابله با جدایی

بعد از شکست عشقی چه کنیم؟

عکس نوشته جدایی

جدایی از عشق

عشقم ازدواج کرد



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.