no-img
نوین اطلس

دعای سرد شدن دو نفر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای سرد شدن دو نفر
امتیاز 4.50 ( 2 رای )
zip
مهر ۱۶, ۱۳۹۷

دعای سرد شدن دو نفر


وابستگی و دلبستگی بیش از حد وضعیت شناختی افراد را به هم ریخته و فرد وابسته فقط و فقط نقاط مثبت طرف مقابل را می بیند و وسوسه های خود را نمی تواند کنترل کند. گاهی اوقات وابستگی بیش از حد باعث می شود رابطه ی بین  دو نفر باعث از هم پاشیدن زندگید و نفر شود که در این صورت باید بینشان سردی و جدایی به وجود آورد. گاهی اوقات این رابطه آنقدر تاثیرات بد و منفی خواهد داشت که لازم است بینشان دشمنی ایجاد کرد تا دیگر هیچ وقت به این رابطه ادامه ندهند. استفاده و بهره مندی از دعا در این شرایط به شما توصیه می شود.

همچنین نوین اطلس در این مطلب طلسم طلاق را معرفی می کند. این طلسم در شرایطی که چنین روابطی میان زن و شوهر باشد بسیار تاثیرگذار خواهد بود و به کمک شما می آید. در آخر نیز راه های تشخیص طلسم شدن و تاثیر جادو بر انسان را توضیح می دهیم.

دعای سردی و جدایی

برای سردی و جدایی بین دو نفر باید با ایمان خالص آیه زیر را در ظرفی با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسید و با آب و عسل آن را به آب بشویید و در جایی که آن دو نفر بیشتر از آن عبور می کنند یا می نشینند بپاشید. خیلی زود بینشان سردی و جدایی به وجود خواهد آمد.

بخشی از آیه ۳۳ سوره نور :

وَلَا تُکْرِهُوا فَتَیَاتِکُمْ عَلَى الْبِغَاء إِنْ أَرَدْنَ تَحَصُّنًا لِّتَبْتَغُوا عَرَضَ الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَمَن یُکْرِههُّنَّ فَإِنَّ اللَّهَ مِن بَعْدِ إِکْرَاهِهِنَّ غَفُورٌ رَّحِیمٌ

دعا برای ایجاد دشمنی بین دو نفر

اگرمی خواهید بین دو نفر دشمنی ایجاد کنید ابتدا باید توجه داشته باشید که این دشمنی باید تنها در شرایطی ایجاد شود که رابطه ی بین این دو نفر برای آن دو و برای شما خطرناک است. در غیر این صورت این عمل حرام خواهد بود.

اما در صورتی که بخواهید در امر حلال دشمنی ایجاد کنید می توانید سوره ی یس را بر خردل بخوانید و این خردل را به خاک آغشته کنید و در جایی قرار دهید که این دو نفر در آن مکان بیشتر قرار می گذارند و در کنار هم قرار می گیرند.

طلسم طلاق

طلسم طلاق به این شکل است که اول باید حمام رفته و بدن را طاهر نمود دوم اینکه روز چهارشنبه بر پشتبام رفته و یک تسبیح که از موم عروس ساخته شده و با آن هزار نوبت این اسم را تکرار می کنی و سپس تسبیح را در گوشه ای از بام آویزان میکنید. اسم مذبور==> یا مستنکیثا می باشد.

همچنین این دعا را شب های جمعه بعد از نیمه شب ۳۰ مرتبه بخوانید:

(( فان تولوافقل حسبی الله لا اله الا هو علیه توکلت و هو رب العرش العظیم)) ( سوره توبه آیه آخر ) و بعد از هر مرتبه بخوانید(( اللهم یا رب حسبی الله علی ( فلان بن فلانه اسم او و مادرش) اعطف قلبه و ذلله لی))

راه های تشخیص طلسم شدن

علائم سحر چیست؟ چگونه می توان گفت که فردی سحر شده یا نه؟ علائم زیر نشان می دهد که فردی سحر شده یا نه. پس به دقت علائم زیر را دنبال کرده و نتیجه گیری می کنیم:

۱- بی نظمی در ساعت خواب.
۲- خواب های بی معنی و بی ربط یا کابوس.
۳- گرفتگی عضلات شانه، کتف، کمر، گردن، باسن و یا پهلوها زمان بیدار شدن.
۴- عدم تمایل به برخاستن از بستر.
۵- اسحال و دلپیچه بی دلیل از ۱ ساعت بعد از بیداری تا ساعت ۱۱ ظهر.
۶- افسردگی.
۷- سردرد بی دلیل.
۸- مصرف زیاد نمک یا شکر.
۹- عطش زیاد به مایعات.
۱۰- ضعف بینایی.
۱۱- ریزش موی سر.
۱۲- هیجان زدگی ناگهانی.
۱۳- خوشحالی بی دلیل.
۱۴- ناراحتی بی دلیل.
۱۵- عصبانیت شدید غیر لازم و بی دلیل.

تاثیر جادو بر انسان

شاید بتوان گفت که زمینه اثرگذاری بعضاً در وجود خود ما است. اگر ما بپذیریم که این قبیل امور در قالب شیطانی اتفاق می‌افتد و شیطان قدرت نفوذ ندارد، حداقل اثر تام نمی‌تواند بگذارد، هر چند ممکن است به صورت محدود بتواند اثر بگذارد، اما اثر جدی و قابل توجهی نمی‌تواند بگذارد، می‌توان نتیجه گرفت که بخشی از این اثرپذیری‌ها به خاطر این است که یک زمینه‌ای توسط خود فرد فراهم می‌­شود. یکی از این زمینه‌ها همین مراجعه به دعانویس‌ها و رمال‌ها است.

اینها به مراجعان خود دستوراتی می‌دهند و آن‌ها نیز به آن عمل می‌کنند و ممکن است حتی یک اثر مقطعی و جزیی هم ببینند، ولی به مراتب بیش از آنچه را که به دست آورده‌اند، باید هزینه بپردازند، منظور هزینه‌های غیر مادی است، خیلی از اوقات این افراد خودشان را گرفتار می‌کنند، به صورت تجربی می‌بینیم افرادی که عمدتاً گرفتار چنین مشکلاتی هستند، یک جوری کار خودشان می‌لنگد؛ یعنی خودشان یک کاری کردند، مثلاً خواستند سر در بیاورند که طلسم و سحر چیست، چون سراغ استاد اهلش نرفتند، -اساتید فن بسیار اندک هستند- بلکه سراغ آدم‌های شیاد رفتند، یا از کانال شیطانی به توانایی‌های رسیدند، اینگونه گرفتار شده‌اند، اینکه انسان با دست خود یک روزنه‌ای را در وجود خودش باز کند تا شیطان بر او مسلط شود، نتیجه‌‌ای غیر از این نمی‌تواند باشد.

مطالب مرتبط:

چه زمانی خیانت به همسر را باید بخشید

آمار خیانت زن ۹۸

بهبود رابطه بعد از خیانت زن

خیانت زن به شوهر – چگونه با خیانت زن مواجه شویم

سرد شدن عشق

طلسم جدایی زن و شوهر

علایم طلسم سردی

دعا برای ایجاد دشمنی بین دو نفر



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.