no-img
نوین اطلس

دعای سنگین برای جدایی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای سنگین برای جدایی
امتیاز 2.76 ( 21 رای )
zip
مهر ۱۵, ۱۳۹۷

دعای سنگین برای جدایی


جدایی انداختن بین دو نفر در صورتی که قصد شما شیطانی باشد و رابطه ی این دو نفر هیچ ضرری به شما نرسانند اصلا کار درستی نیست و گناهی کبیره بوده که تاوان سنگینی برای شما به همراه خواهد داشت.

اما اگر رابطه ای بین دو نفر باعث شود دیگران آسیب های این رابطه را متحمل شوند می توانید از دعاهای سوزاندنی و سنگین برای جدایی و ایجاد تنفر کمک بگیرید که نوین اطلس در این مطلب با عنوان دعای سنگین برای جدایی این دعاها را در اختیار شما می گذارد و به شما می گوید چگونه طلسم جدایی بنویسید.

همچنین اگر فکر می کنید کسی به ناحق بین شما و عشقتان، دوستتان یا خانواده تان جدایی انداخته است به شما کمک می کنیم اول اینکه بفهمید جادو شده اید و با علائم طلسم سردی آشنا شوید و بعد از آن راهکاری برای باطل کردن دعای جدایی ارائه می دهیم.

در پایان مطلب دعای سنگین برای جدایی نیز چگونگی قطع رابطه را به شکل درست برای شما توضیح خواهیم داد تا به بهترین نحو خودتان به رابطه پایان دهید زیرا ممکن است در این صورت نیازی به دعا نباشد.

دعای سوزاندنی برای جدایی

این دعای سوزاندنی برای جدایی بسیار مجرب بوده و در دسته ی دعای سنگین برای جدایی قرار داده و امتحان شده است.(همچنین نگاه کنید به دعای فوری جدایی)

از قبر کهنه خاک بردارید و به نام آن افرادی که می خواهید از هم جدا شوند سوره یس را سه مرتبه بخوانید و این خاک را گل کنید و در زیر درخت میوه دار مدفون کنید..سپس گل را بعد از یک شبانه روز بردارید و آتش بزنید.

اَعددَتُ لِکُلِ هَول لا اِلهَ اَلا اللهُ، وَ لِکُلَ هَمٍ وَ غَمٍ ما شااللهُ، وَ لِکُلَ نِعمَهٍ الحَمدُاللهُ، وَ لِکُلِ رَخاءٍ اَشکُرُاللهُ، وَ لِکُلِ اُعجُوبَهٍ سُبحانَ اللهُ، وَ لِکُلِ ذَنبٍ اَستَغفِرُاللهُ، وَ لِکُلِ مُصیبَهٍ اِنا لِله وَ اِنا الَیهِ راجِعونَ، وَ لِکُلِ ضیقٍ حَسبِیِ اللهُ ، وَ لِکُلِ قَضاءٍ وَ قَدَرٍ تَوَکَلتُ عَلی اللهُ، وَ لِکُلِ عَدُوٍ اعتَصَمَتُ بِاللهِ، وَ لِکُلِ طاعَهٍ وَ مَعصِیَهٍ، لا حول وَلا قُوَه اِلا بِاللهَ العَلیِ العَظیم

دعای ایجاد تنفر

برای ایجاد تنفر بین دو نفر این دعای ایجاد تنفر که در مجموعه دعای سنگین برای جدایی است  را در روز سه شنبه قبل از ظهر درحالی که به آفتاب نگاه می کنید، هفت بار بر نمک بخوانید و قبل و بعد از آن هفت بار یا قاهر بگویید و به خورد آن دو نفر بدهید: (نگاه کنید به طلسم جدایی زن و شوهر)

وَ لَوْ قَاتَلَکُمُ الُّذینَ کَفَرُوا لَوَلَّوا الآدْبَارَ ثُمَّ لَا یَجِدُونَ وَلِیًّا وَ لَا نَصِیرًا.

باطل کردن دعای جدایی

برای باطل کردن طلسم جدایی بهترین کار این است که اول حتما یک دستکش کلفت ازین دستکش های ظرفشویی که سوراخ نباشد را دست کنید و بدون اینکه آن را باز کنید ٧مرتبه ایت الکرسی را بر آن بخوانید و در آخر بگویید:

اللهم ابطِل هذه الاحرف فی حقّ فلان بن فلان

و به جای فلان بن فلانه اسم خودتان و مادرتان را بگویید البته اگر خانم بودید بجای بن بنت بگویید

پس از خواندن بر همه ادعیه فوت کنید و آن را به آب روان بسپارید و هنگام انداختن به آب هم این کلمات را خوانده و به چهار طرف خود فوت کنید:

یا حفیظ و یا حافظ یا وکیل و یا متین

بعد از آن هم حتما حرز ابودجانه را بنویسید و باخودتان حمل کنید و به آن محل بچسبانید و اگر هنگام انجام اینکارها قران کوچک کامل با شما باشد بهتر است

چگونه بفهمیم جادو شدیم

اگه این چند موردی که ذکر میکنم, شما هم یک یا چند خصوصیات زیر را دارا هستید بدونید که شما هم سحر و یا جادو شدید و حتما این کسانی که سحر و جادو میشن یک یا چند خصوصیات زیر در آنها ظاهر میشه:

۱-شبها خواب بد میبینند(یا کابوس میبینند).

۲-شبها موقع خواب,در یا دیوار منزل,مخصوصا سقف منزل صدا میده.(بیخود و بیدلیل)

۳-شبها هنگام خواب همش احساس میکنید که کسی به شما خیره شده و شما همش به این طرف و آن طرف نگاه میکنید.

۴-همیشه دست به هر کاری میزنید یا نمیتوانید به پایان برسانید و یا اگه تمام میکنید موفقیت آمیز نیست و بیخود و بی جهت نیمه کاره کار رو رها میکنید و رمق ندارید ادامه دهید.

۵-بی جهت با اطرافیان درگیر میشوید و وقتی آشوب بپا کردید خودتان از کردار خود خیلی پشیمان میشوید.(حتی گریه هم میکنید)

۶-فکرهای خیلی پلید و شهوت آمیز همیشه به ذهنتان خطور میکند(گاهی علاقه مند میشوید تا با همجنس خود همبستر شوید و یا گاهی احساس میکنید زنا کنید و….) که متاسفانه این بدترین سحر و جادوییست که میتواند گریبان گیر طرف شود. چون به مرور قدرت و اراده و توان و آبروی انسان سحر زده را میگیرد و به پستی و نابودی می کشاند.

۷-احساس میکند هیچ حس و احساسی نسبت به همسر خود ندارد و نسبت به خوانواده اش به مرور بی علاقه و بیتعصب میشود.

۸- گاه گاه بدن سحر شده داغ میشه و از گرمای درون عرق میکندو بی تاب میشه. (که این خصوصیات بیشتر شبها به وجود می آید)

۹-گاهی در بدن خود احساس خارش میکند ولی نمیداند این خارش کدام قسمت بدن اوست و به خاطر همین تمام بدنش را مرتب میخواراند.

۱۰-خواب زیاد, اگر در روز بین ۱۱ تا ۱۳ ساعت خواب هستید بدانید که سحر یا جادو شده اید. (البته این مورد ۱۰۰% به خاطر سحر نمیتونه باشه.این اشاره ای که کردم برای شخص سحر شده هم میتونه باشه)

چگونگی قطع یک رابطه

در این مطلب با عنوان دعای سنگین برای جدایی باید به این نکته هم بپردازیم که بعد از این که تصمیم گرفتید رابطه را قطع کنید، حالا موقع آن است که تصمیم خود را به وی اطلاع دهید. در این زمینه، توجه به نکات زیر به شما کمک می‌کند تا بهتر بتوانید از وی جدا شوید:

کوتاه، مختصر و روشن تصمیم خود را با وی در میان بگذارید: سعی نکنید سخنرانی کنید، تاریخچه مشکلات و مسائل قبلی و صدمه‌هایی را که خوردید مطرح کنید، بلکه فقط توضیح دهید که به چه علتی تمایل به قطع رابطه دارید.

هیجانی نشوید: اگر کوتاه و مختصر صحبت کنید، هیجانی(احساسی) نخواهید شد. اشک، گریه، عصبانیت، ترحم و… نه‌تنها کمکی به قضیه نمی‌کند، بلکه شما را در موضع ضعف قرار می‌دهد. فقط جدی باشید و احساس خود را بیان کنید.

سعی کنید رفتار غیرکلامی شما با آنچه می‌گویید متناسب باشد: مراقب باشید حالت بدن شما هم نشان‌دهنده جدی بودن شما باشد. به همین دلیل، لبخند نزنید، بلکه فقط جدی صحبت کنید.

به برخوردهای طرف‌ مقابل اعتنا نکنید: معمولاً، افرادی که قصد سوءاستفاده عاطفی دارند وقتی با جدیت طرف مقابل برای قطع‌ رابطه روبه‌رو می‌شوند، رفتارهای مختلفی از خود نشان می‌دهند، در برخی موارد، بیان متقابل مشکل، طرد، اتهام، خشم و در برخی دیگر، متوسل به وعده‌ و وعید و معذرت‌خواهی می‌شوند. بسیاری از اوقات، قول می‌دهند که وضعیت صدمه‌زننده، سوءتفاهمی بیش نبوده است و طرف مقابل اشتباه متوجه شده‌است و گاهی اوقات نیز قول می‌دهند که همه‌چیز درست خواهد‌ شد. شما تصمیم خود را گرفته‌اید و مهم است که براساس تصمیم خود عمل کنید.

اگر نمی‌توانید تصمیم خود را به وی بگویید، از نامه یا تلفن استفاده کنید: نحوه برخورد با طرف مقابل را تمرین کنید اما اگر به دلیل صدمه‌هایی که متحمل شده‌اید، قادر نیستید حضوری در مورد تصمیم خود صحبت کنید، می‌توانید از تلفن استفاده کنید و اگر تماس تلفنی نیز برای شما سخت است، می‌توانید از یک ایمیل استفاده کنید. مهم این است که شما بتوانید تصمیم خود را به وی اطلاع دهید.

تماس‌هایتان را قطع کنید: پس از بیان تصمیم‌تان به طرف مقابل، هر نوع ارتباطی را با وی قطع کنید. مالی، مشورتی، حمایتی و…. گاهی مواقع، ضروری است که ارتباط با تعدادی از دوستان خود را نیز قطع کنید.

به تماس‌های طرف مقابل جواب ندهید: از آنجا که در این نوع روابط، سابقه اقدام به قطع‌های مکرر رابطه وجود داشته است و همچنین، از این نظر که طرف سوءاستفاده‌گر، ادامه رابطه را حق خود می‌داند ممکن است به تصمیم شما اعتنایی نکند و همچنان در پی ادامه رابطه باشد. به همین دلیل، علاوه بر این که تصمیم خود را به اطلاع وی رساندید، مهم است که در تصمیم خود پا برجا باشید و به تماس‌های مکرر وی جواب ندهید. ارسال پیامک یکی از شایع‌ترین و مستمرترین اقداماتی است که آنان انجام می‌دهند؛ با جدیت به تماس‌ها و پیامک‌ها جواب ندهید و حتی در مواردی خوب است که خط تلفن خود را واگذار کنید.

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید می توانید مقاله زیر را درباره موضوع جذب عشق از دست رفته مطالعه کنید:

how to make my ex feel attracted to me again

مطالب مرتبط:

دعای حذف رقیب

دعای سوزاندنی برای جدایی

پایان یک رابطه عاطفی

نارضایتی از ازدواج

با همسر رفیق باز چگونه برخورد کنیم

دعای جدایی شدید

طلسم جدایی قوی یهودی



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.