no-img
نوین اطلس

دوسم نداره ولی خیلی میخوامش


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دوسم نداره ولی خیلی میخوامش
امتیاز 4.00 ( 2 رای )
zip
مهر ۱۴, ۱۳۹۷

دوسم نداره ولی خیلی میخوامش


ممکن است هرکدام از ما فردی را که با همه ی معیارهای ضمیر ناخودآگاهمان مطابقت دارد ملاقات کرده و عاشق او شویم اما دیدار با او و نشان دادن این علاقه برایمان دشوار باشد. گاهی به این نتیجه می رسیم طرف مقابل اصلا ما را دوست ندارد و هیچ علاقه ای به رابطه با ما نشان نمی دهد. اینجاست که این سوال را از خود می پرسیم:”دوستم نداره، ولی خیلی میخوامش، حالا باید چیکار کنم؟”

البته این مورد در دخترها بیشتر دیده می شود که مدام از خود می پرسند:”چرا هیچ پسری منو دوست نداره” یا “دوستش دارم اما نمی داند و من هم نمی دانم باید چه کار کنم”. اگر به چنین احساساتی دست و پنجه نرم می کنید و ذهن و دلتان مشغول شده است باید بگویم نگران نباشید زیرا نوین اطلس در این مطلب به همه ی سوالات شما در این باره پاسخ می دهد و به شما کمک می کند.

در پایان مطلب نیز چندین عکس نوشته و متن در مورد این احساس که “دوستش دارم اما دوستم نداره” برای شما گردآوری کرده ایم که با استفاده از آن ها می توانید پیام خود را غیر مستقیم به طرف مقابل برسانید.

دوستم نداره چیکار کنم

وقتی یه نفرو دوست داریم و احساس می کنیم که اونو خیلی می خواهیم و دوست داریم با اون باشیم همش از خود می پرسیم دوستم نداره باید چیکار کنم؟

اولین چیزی که باید داشته باشین و توی خودتون تقویت کنین اعتماد به نفسه. قبلا هم توضیح دادم کسانی که دارای کمبود اعتماد به نفس هستن، عاشق شدن و برقراری روابط عاطفی رو راهی برای بالا بردن ارزش و احساس خوب نسبت به خودشون می دونن. برای حل این مشکل باید اعتماد به نفس رو توی خودتون زیاد کنین.

دومین کاری که باید بکنین اینه که باورا و تصورات اشتباهتونو اصلاح کنید. تجربیات بد گذشته می تونن این تصور را در شما ایجاد کنن که هیچ کس شما رو دوست نخواهد داشت در حالی که این نوع از تفکر تنها ناشی از باورهای غلط شماست که باید اصلاح بشن.

و سومین کار اینه که صبور باشین. همه افراد در یک زمان عشقشون رو پیدا نمی کنن. بعضی افراد در ۲۰ سالگی و بعضی دیگر در ۳۰ سالگی به عشقشون می رسن. خودتونو با دیگران مقایسه نکنین چون با این کار تنها باعث آسیب زدن به اعتماد به نفستون میشین. برای اینکه عشقتون شمارو بخواد باید صبور باشین.

چرا هیچ پسری منو دوست نداره

همه ی دخترا به خصوص اون دسته از دخترایی که تا حالا هیچکس بهشون ابراز علاقه نکرده این سوالو از خودشون می پرسن که چرا هیچ پسری منو دوست نداره؟ چرا هیچ خواستگاری ندارم؟

این سوال چندتا معنی مهم داره، اول اینکه شما نسبت به ارزش خود برای دوست داشتن دچار شک و تردید هستید.  معمولا چنین احساساتی از تجربیات بد گذشته در رابطه ی عاطفی یا در رابطه با خونواده ناشی میشن.

معنای دیگه ای که این سوال داره اینه که شما نسبت به اینکه دیگران شما رو برای خودتون بخوان دچار شک و تردید هستین. همچنین کسایی که فکر می کنن دیگران از آن ها برای منافع خودشون استفاده می کنن، معمولا چنین سوال هایی از خودشون می پرسن.

آخرین معنایی که از این سوال ها به دست میاد اینه که شما ارزش خودتون رو با دیگران مقایسه می کنین. مثلا اینکه از خودتون بپرسید آیا روزی ازدواج می کنم این نشون میده برای شما مهم نیست که با چه کسی ازدواج کنین، تنها به فکر ازدواج کردن هستین.

دوستش دارم اما نمیداند

قبل از اینکه دوست داشتنتان را به فرذ مورد علاقه خود بفهمانید توصیه ی من به شما این است که یک بار دیگر معیارهای ناخودآگاه خود را بررسی کنید تا بفهمید آیا با معیارهای سالمی رو به رو هستید یا نه.

مثلا اگر به دلیل کمبود اعتماد به نفس خودتان به فردی جسور علاقه مند شده اید، با معیار ناسالمی رو به رو هستید. در چنین مورد افزایش اعتماد به نفس باعث تغییر معیار شما می شود و ممکن است علاقه ی خود را کاملا نسبت به این فرد از دست دهید؛ نه به خاطر اینکه او تغییر کرده است بلکه به این دلیل که معیارهای شما تغییر کرده اند.

اگر پس از بررسی معیار هایتان متوجه شدید که آن ها براساس کمبودهای شما یا نیازهای برآورده نشده تان نیستند و با معیارهای سالمی رو به رو هستید وقت آن است که معیارهایتان را از نظر واقع بینی بررسی کنید.

اگر معیارهایتان واقع گرایانه نباشند آگاه باشید! ممکن است برای همیشه منتظر بمانید و هیچ گاه با شخصیتی که به او وابسته شده اید ملاقات نکنید.

اگر معیارهایتان در کنار سالم بودن واقع بینانه نیز باشند توصیه ی من به شما این است که صبور باشید. زیرا با فرد آرزوهایتان ملاقات خواهید کرد : )

عکس نوشته دوسش دارم دوسم نداره

بسیاری تصور می کنندبرای اینکه بتونن پیام دوست داشتن یک طرفشون رو به عشقشون برسونن می تونن پیام یا عکس نوشته یا متن هایی ارسال کنن که احساس عشق یک طرفه را نشان می دهد. این متن ها و عکس نوشته ها این معنا را می رسانند:”دوسش دارم ولی دوسم نداره”.

اما ارسال چنین عکس نوشته ها یا انتخاب چنین متن هایی برای پروفایل صحیح نیست زیرا تنها باعث ضعیف نشان دادن و بی اعتماد به نفس بودن تان را نشان می دهد و در نهایت تاثیر منفی در رابطه شما خواهد داشت. نمونه ی این عکس نوشته ها را در پایین درج کرده ام:

 

                        

متن دوستش دارم دوستم نداره

دوستم نداره؟
خب نداشته باشه…
من خودم یه تنه قد جفتمون
دوسش دارم…

 

بهترین روز زندگی من روزیست؛

که تو در میان ناباوری ها می آیی…

کنارم می نشینی و دستم را می گیری…

و آرام زمزمه می کنی…

“دوستت دارم”

مطالب مرتبط:

عشقم رو دوسش دارم ولی اون دوستم نداره

جذب کردن پسر

چیکار کنم عشقم دوباره برگرده

عشق و برطرف کردن نیازهای روانی



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.