no-img
نوین اطلس

نشانه های مردی که زنش را دوست دارد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

نشانه های مردی که زنش را دوست دارد
zip
مهر ۱۲, ۱۳۹۷

نشانه های مردی که زنش را دوست دارد


مردی که واقعا همسرش را دوست داشته باشد، بدون هیچ شکی وفادار خواهد ماند اما از آنجا که خانم ها روحیه حساسی دارند، گاهی به همسرشان شک می کنند. اگر شما هم از آن دسته خانم هایی هستید که دوست دارید بدانید آیا همسرتان دوستتان دارد یا نه به شما توصیه می کنیم نشانه های دوست داشتن واقعی را بدانید تا متوجه شوید مردی که زنش را دوست دارد چه نشانه هایی دارد.

در این مطلب نوین اطلس به شما نشان می دهد مردها به چه روشی به زن ها ابراز علاقه می کنند و احساسات عاشقانه ی آن ها چگونه است. همچنین نشانه های دلتنگی مردان را معرفی می کنیم و حسادت عاشقانه ی مردان را برای شما شرح می دهیم.

نشانه دوست داشتن واقعی

اگر فردی که شما دوست دارید یک روز خیلی بد داشته باشد، اما زمانی که شما را می بیند، هیچ اثری از ناراحتی در او نیست، این علامت عشق است. اگر او در فکر شما باشد، پس از دیدن شما و یا شنیدن صدای شما به او حس بهتری می دهد.

عشق و دوست داشتن واقعی باعث می شود فرد هیچ گاه در کنار شما نسبت به هیچ چیزی احساس بدی نداشته باشد و همیشه وقتی شما حضور دارید همه ی کارهایش را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.اگر هر زمان که شما دراطراف او هستید خیلی هیجان زده می شود و تقریبا بدون هیچ دلیلی شاد است و می خندد، این ممکن است عشق و یکی از نشانه های دوست داشتن واقعی باشد.

روش ابراز علاقه مرد به زن

بر کسی پوشیده نیست که مردان و زنان احساسات خود را به شیوه های متفاوتی ابراز می کنند. در حالی که یک زن انتظار دارد  با جملات عاشقانه به او ابراز احساسات کند و علاقه اش را نشان دهد اما مردها علاقه ی خود را به شیوه های متفاوتی ابراز می کنند.

این نشانه ها ثابت می کند مرد زندگی تان شما را عاشقانه دوست دارد:

۱. همیشه شنونده ی خوبی برای شما است

زن ها دوست دارند اتفاقاتی که برایشان می افتد با ذوق و شوق برای دیگران تعریف کنند. مردی که شما را دوست داشته باشد در چنین حالتی به شما گوش می کند، سر تکان می دهد.

اگر مرد زندگی تان ماجراهایی که درباره ی آشنایان تان تعریف کرده اید را به خاطر می آورد، به این معنی است که او به حرف هایتان اهمیت می دهد. او واقعا به شما گوش می کند و می خواهد نزدیکی بیشتری به شما داشته باشد، به همین خاطر تا جایی که ممکن است اطلاعات مربوط به شما را به خاطر می سپرد. این ویژگی کمیاب و ارزشمندی است و یکی از روش های ابراز علاقه ی مرد به زن محسوب می شود.

۲. اشتباهاتش را می پذیرد

یک مرد عاشق گرچه برایش عذاب آور است اما توانایی پذیرش اشتباهاتش و اعتراف به آن ها را دارد. او به نظر زن مورد علاقه اش احترام می گذارد و این برایش یک وعده ی توخالی نیست. به همین خاطر است که توانایی سازش دارد و لجاجت نمی کند. او همیشه اشتباهاتش را می پذیرد و برای جبران آن ها همه ی تلاشش را می کند.

۳. همیشه و تحت هر شرایطی معتقد است شما زیبا هستید

همه ی زن ها روزهایی دارند که پوست شان تیره تر از معمول می شود، زیر چشم هایشان گود می افتد و سر و کله ی یک لکه در واضح ترین قسمت صورت شان پیدا می شود و… این فهرست تمامی ندارد! اما یک مرد عاشق همیشه از زیبایی شما حرف می زند چون شما را برای ظاهرتان دوست ندارد. به علاوه، ممکن است او واقعا متوجه این تغییرات در ظاهرتان نشود.

نشانه های دلتنگی مردان

در این قسمت نشانه‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که با آن ها به میزان دلتنگی مردان برای خود پی خواهید برد:

۱. مرد دلتنگ منتظر تلفن شماست
یکی از ویژگی‌های مرد عاشق و دلتنگ این است که در هر شرایطی دوست دارد وقت خودش را با شما سپری کند حتی وقتی که پیش یکدیگر هم نیستید به فکر شماست و ترجیح می‌دهد با تلفن یا پیامک با شما در ارتباط باشد. هرچند که بیشتر آقایان زیاد از تلفن صحبت کردن خوش‌شان نمی‌آید اما اگر قرار باشد با همسری که دوستش دارند صحبت کنند چندان هم از این کار بدشان نخواهد آمد و حتی منتظر تماس شما می‌شوند و با این کار به شما نشان می‌دهند که دوست‌تان دارند.

۲. مردی که دلتنگ شما باشد آهنگ‌های دوره آشنایی را گوش می دهد
یکــی از ویــژگی‌های رمانتیکی که یک مرد عاشق و دلتنگ می‌تواند داشته باشد این است که هرازگاهی به آهنگ‌های دوره آشنایی با شما گوش دهد و با گوش دادن به این آهنگ‌ها به دوران خوش گذشته باز‌گردد و از اینکه شما را به عنوان همسر انتخاب کرده خوشحال ‌شود. این ویژگی را تمام خانم‌ها دوست دارند اما به یک نکته باید توجه داشت که هیچ وقت به همسرتان به دلیل اینکه یک آهنگ خاص و البته قدیمی را خیلی دوست دارد و آن را زیاد گوش می‌دهد شک نکنید این واکنش می‌تواند برای رابطه شما خیلی خطرناک باشد.

۳. برنامه سفر برای آخر هفته
مردی که به فکر برنامه‌ریزی برای رفتن به یک سفر در تعطیلات آخر هفته است یعنی علاوه بر اینکه شما را دوست دارد و دلتنگ شما است نسبت به شما و عشق شما هم وفادار است و سعی می‌کند این عشق و علاقه که بین‌تان وجود دارد را گرم‌تر و رابطه‌‌تان را صمیمی‌تر کند. این یکی از آن کارهایی است که مردها وقتی آن را انجام می‌دهند که خیلی به فکر شما باشند. در چنین شرایطی یادتان باشد که حتما پیشنهاد او را بپذیرید چون مطمئنا با شوق و ذوق فراوانی برنامه این سفر را ریخته است و توجه کنید که هیچ‌وقت سعی نکنید پیشنهاد او را حتی ذره‌ای هم تغییر دهید مثلا به او بگویید که به جای سفر شمال کاش به باغ پدرت می‌رفتیم!

احساسات عاشقانه مردان

چرا بسیاری از مردان از نظر احساسی ضعیف تر هستند؟
خوب این تقصیر مغز مردانه است. دکتر دیوید پاول، رییس مرکز بین المللی مطالعات سلامت می گوید:سیم کشی مغز مردان متفاوت است. او توضیح می دهد که ارتباط بین نیم کره چپ مغز، جایگاه منطق، و نیم کره راست مغز، محل عواطف و احساسات، در زنان قوی تر است، ارتباط بین دو نیم کره در زنان شبیه یک بزرگراه است، بنابراین می توانند به راحتی بین دو نیم کره حرکت کنند. اما در مردان این ارتباط مانند یک کوره راه باریک است که باعث می شود دسترسی به احساسات برای ما مردها چندان آسان نباشد.

نتایج ۱۲۵ مورد مطالعه در فرهنگ های مختلف نشان می دهد که مردها و پسرها همواره در تفسیر پیام های غیرکلامی نهفته در ژست بدن، حالت صورت و لحن صدا دقت کمتری دارند.
هم چنین واکنش مردان نسبت به احساسات ضعیف تر است و زودتر هم آنها را فراموش می کنند.

در آزمایشی که در دانشگاه استانفورد انجام گرفت، عکس هایی از صحنه های تکان دهنده یا ناراحت کننده باعث تحریک بخش گسترده تری در مغز زنان شد. پس از سه هفته، زنان در مقایسه با مردان جزییات بیشتری از این تصاویر را به خاطر داشتند. به همین صورت محققان گمان می کنند که یک زن ممکن است به خاطر بگو مگو یا بی اعتتنایی کوچکی که شوهرش مدت هاست فراموش کرده هم چنان ناراحت و عصبانی باشد.

حسادت مردان عاشق

حسادت در یک رابطه عاشقانه در اوایل یک رابطه شاید باعث شود فرد مقابل احساس دوست داشته شدن و خاص بودن بیشتری بکند. بیشتر زنان این حسادت را نشانه و تأیید دیگری بر عشق مرد زندگیشان نسبت به خودشان می‌دانند. مقداری حس مالکیت در یک رابطه عاشقانه کاملا قابل قبول و طبیعی است اما اگر این حسادت تشدید شود و مشکلاتی در زندگی شما به وجود آورد چه اتفاقی می‌افتد؟ در واقع در این حالت شریک زندگی شما در عشق ورزیدن دچار اشتباه شده است.

حسادت عاشقانه با معنای عام این واژه که در ذهن عموم افراد است، متفاوت است. این نوع حسادت، ترکیبی از ترس و عصبانیت و همراه با احساس ناامنی است. در اینگونه حسادت، بارزترین عکس العملی که از فرد حسود دیده می شود، عصبانیت نسبت به کسی است که او را دچار این حس کرده است. همانطور که گفته شد، حسادت عاشقانه نشان دهنده ترس فرد برای از دست دادن منفعتی بزرگ و مهم است و هرگونه جلب توجهی از سوی همسر فرد حسود نوعی تهدید برای او محسوب می شود.

این نوع حسادت را حسادتی بیمارگونه می نامند که سال ها دوام می یابد و مسلما با خشونت فرد حسود نیز همراه خواهد بود. از آنجایی که این خشم برای مدت کوتاهی به فرد احساس سرزندگی می بخشد، او دائما و به شکل ناخودآگاه خشمگین می شود اما بلافاصله شرمنده شده و پشیمانی خود را ابراز می کند.

مطالب مرتبط:

راههای جذب مردان مغرور

نشانه های دلتنگی مردان

راز مردان عاشق

روش ابراز علاقه مرد به زن

دوست داشتن چه نشانه هایی دارد

عشق مردان چگونه است



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.