no-img
نوین اطلس

نشانه های بی میلی مرد به زن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

نشانه های بی میلی مرد به زن
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
مهر ۱۲, ۱۳۹۷

نشانه های بی میلی مرد به زن


نوین اطلس طی تحقیقات و تجربیات فراوان دریافته است که زنان بیش از مردان طالب روابط جنسی بوده و میل و رغبت در آنان بیش از مردان است. البته روانشناسان زیادی این مسئله را رد می کنند اما با کمی بررسی بین زوج ها می توان این موضوع را به چشم دید.

به همین منظور در این مطلب نشانه ها، علت ها و پیامد های بی میلی مرد نسبت به زن و عدم تمایل او به روابط زناشویی را بررسی می کنیم و راهکارهایی برای درمان بی میلی مرد به زن ارائه می دهیم.

همچنین به شما نشان می دهیم علاقه نداشتن به زن چه دلایل و راهکارهایی دارد و اصلا مردان چگونه علاقه ی خود را به زن ها ابراز می کنند.

عدم تمایل مرد به رابطه زناشویی

شهوت و میل جنسی معمولا یک باره و ناگهانی در مردان کاهش نمی‌یابد و مانند سرماخوردگی نیست که صبح با عطسه و سر درد از خواب بلند شوید. کم شدن میل جنسی و عدم تمایل به روابط زناشویی فرایندی تدریجی است. هر چند نمی‌توان زمان دقیقی را برای کاهش میل جنسی مردان تعیین کرد، اما آقایان معمولا ممکن است در سنین بالا و چندماه از سال با این مشکل رو به رو شوند.

داشتن یا نداشتن رابطه ی زناشویی معیار خوبی برای تعیین بی میلی مرد نیست، چرا که ممکن است مردی علی‌رغم میل به برقراری رابطه مدت‌ها نتواند با همسرش نزدیکی داشته باشد. اما اگر مرد متاهل کمتر از معمول، یعنی کمتر از یک بار در هفته، رابطه جنسی داشته باشد، بهتر است به بررسی وضعیت زندگی جنسی خود بپردازد و از خود سوال کند که آیا از وضعیت فعلی راضی است یا خیر.

پژوهشگران به آقایان دچار بی‌میلی جنسی توصیه می‌کنند که به محض احساس نارضایتی و کاهش شهوت تلاش کنند این حس ناخوشایند را خیلی زود از بین ببرند و اجازه ندهند گرمی روابط شان را تحت الشعاع قرار دهد.

علت بی میلی مردان به روابط زناشویی

در بیشتر موارد می توان گفت یکی از مهم ترین علت های بی میلی مردان در روابط زناشویی سرد کننده هایی است که از جانب زن ها اتفاق می افتد و باعث می شوند مردشان تمایل کمتری به برقراری رابطه نشان دهد.

سرد کننده های جنسی مردان :

۱- زن هایی که به گونه ای رفتار می کنند که گویی از رابطه جنسی و معاشقه خوششان نمی آید.

۲- زن هایی که هیچ وقت شروع کننده نیستند.

۳- زن هایی که نسبت به بدن مردها شناخت کافی ندارند.

۵- زنهایی که مثل جسد در رختخواب بی حرکت و بی عکس العمل میباشند.

۶- زن هایی که در رختخواب زیاد حرف میزنند.

البته بی میلی مرد به زن علل روانشناختی دیگری هم دارد. استرس، فشارهای کاری و عصبی و بالا رفتن سن می توانند میل مردان را به رابطه ی زناشویی با همسرشان به شدت کاهش دهند.

علاقه نداشتن به زن

مهم‌ترین کار پس از کشف بی‌علاقگی در خود یا همسرمان یافتن دلیل این بی‌علاقگی است تا بتوانیم آن را برطرف کرده و عشق میان خود و همسرمان را دوباره زنده کنیم.

در یافتن دلایل بی‌علاقه شدن همسرتان اول از همه به خود و رفتارتان مراجعه کنید و ببینید ممکن است کدام خصوصیت و رفتار باعث دوری همسرتان از شما شده باشد.

مثلا مشکلات زندگی، کاری و مالی می‌تواند روی همسرتان تاثیر بگذارد.

در مواقع بروز این مشکلات مردان به دلیل بار مسوولیتی که دارند، دچار استرس می‌شوند و اگر همسرشان با آنها همراه نشود و به آنها سرکوفت و غر بزند و سرزنش کند و این حس برایشان ایجاد شود که همسرشان در مواقع سختی و مشکلات همراه آنها نیست، ممکن است از زندگی زناشویی خود زده شده و نسبت به همسرشان بی‌علاقه شوند. زنان نیز در مواقع سختی و مشکلات احتیاج به دلگرمی و همراهی دارند و اگر احساس کنند همسرشان از مسوولیت شانه خالی می‌کند و نمی‌تواند تکیه‌گاه خوبی در مشکلات برای خانواده‌اش باشد و در واقع استحکام و قدرتی از همسرش نبیند، ممکن است نسبت به او بی‌علاقه شود.(همچنین نگاه کنید به تست مرد مورد علاقه)

درمان بی میلی مرد به زن

مردان بسیاری با کاهش میل جنسی مواجه می‌شوند، اما تعداد کمی از آنها این مشکل را به زبان می‌آورند. درمان‌های زیر با توجه به علت بی‌میلی جنسی انجام می‌شود:
-سالم‌تر کردن سبک زندگی: بهبود رژیم غذایی، ورزش منظم، خواب کافی، کاهش مصرف مشروبات الکلی و کاهش استرس
-تغییر داروهای مصرفی: داروهای کاهش دهنده میل جنسی با نظر متخصص تعویض می‌شود.
-درمان جایگزنی تستوسترون
-مشاوره
در صورتی که کاهش میل جنسی منشأ روحی داشته باشد، مشاوره توصیه می‌شود. کم شدن شهوت گاهی بیانگر تمایل مرد برای برقراری رابطه‌ای نزدیکتر به همسرش است، رابطه‌ای که جنسی نیست اما زن و شوهر را به هم نزدیک‌تر می‌کند. چنانچه زوجین به اتفاق یا جداگانه با مشاور درباره این مشکلات صحبت کنند، مسلماً روابط‌شان بهبود خواهد یافت. اگر مشکل افسردگی باشد، داروی ضدافسردگی تجویز می‌شود؛ هر چند بعضی از این داروها میل جنسی را کاهش می‌دهند. اما داروهایی مانند سیالیس، لویترا و ویاگرا که تبلیغ می‌شوند، چقدر سودمند هستند؟ واقعیت این است که این داروها میل جنسی را افزایش نمی‌دهند و مزیت آنها این است که مرد را به نعوظ می‌رسانند و نعوظ را حفظ می‌کنند.
دیگر توصیه‌های مفید برای افزایش میل جنسی
ورزش کنید:
تحرک بسیار مهم است و حس آزادی و شادابی را در فرد القاء می‌کند. ورزش مورد علاقه خود را انتخاب کنید و با همسرتان یا به تنهایی پیاده‌روی کنید. تناسب اندام و رضایت از بدن اعتماد به نفس را در برقراری رابطه جنسی نیز افزایش می‌دهد.
واقع‌بین باشید:
اگر این را قبول کنید که الزاماً هر رابطه جنسی نباید بدون نقص باشد، دیگر هنگام نزدیکی اضطراب نخواهید داشت. اگر به مشکلات احتمالی بخندید، همسرتان دفعه بعد رغبت بیشتری خواهد داشت و می‌تواند بدون احساس اضطراب و گناه از رابطه لذت ببرد.
از تصورات خود کمک بگیرید:
امروزه مشاوران ازدواج سفر هر از گاه در دنیای تخیلات را توصیه می‌کند. اگر می‌خواهید همسرتان را در لذت خود شریک کنید، هر دو با هم به کشف دنیای تخیلی نقش بسته در فیلم‌ها و کتاب‌ها بروید و مساوات را بین فانتزی‌های زنانه و مردانه رعایت کنید. پس از به اشتراک گذاشتن رویاهای خود از همسرتان بخواهید تا تخیلات خود را با شما در میان بگذارد. اگر همسرتان هیچ تخیلی ندارد، دست از تلاش نکشید؛ از او بخواهید فقط یکی از رویاهای خود را که همواره در آرزوی برآورده شدن آن به دست مرد زندگی‌اش بوده است، نام ببرد.

روش ابراز علاقه مرد به زن

هرچند که به نظر می‌‌رسد میزان احساس و علاقه در زن و مرد متفاوت است، حقیقت امر این نیست. در واقع تنها نحوه ابراز احساسات و علایق از طرف دو جنس در بیشتر موارد متفاوت است. در این مطلب می‌‌خواهیم به نحوه ابراز علاقه اکثر مردان بپردازیم که بهتر است بدانیم.

۱. گاهی‌ اوقات ترجیح می‌‌دهند به جای استفاده از کلمات، کاری خوب یا مفید برای شما انجام دهند. به زبان آوردن “دوستت دارم” برای بسیاری از مردان مشکل است و در عوض سعی‌ می‌‌کنند هر نیازی که شما دارید برطرف کنند.

۲. وقتی‌ مردان قفل‌ها را باز کرده و درد دل می‌‌کنند، خاطراتی از کودکی یا راز‌هایی‌ از گذشته را تعریف می‌‌کنند، در واقع علاقه‌شان را به شما ابراز می‌‌کنند.

۳. مرد‌ها قبل از اینکه متعهد شوند، نیاز مبرمی به احساس امنیت دارند. برخلاف ظاهر محکم آنها، ترس‌های بسیار عمیق تری از ضربه خوردن، آسیب دیدن و همچنین مسئولیت پذیری دارند. بنابراین اگر متعهد شده و صادق می‌‌مانند، به نحوی احساس عمیقشان ابراز شده است

۴. “عاشقتم” معنای بسیار عمیقی برای مردان نیز دارد. در دنیای امروز که بدون فکر بیشتر افراد چه در دنیای مجازی و چه در روابط روزمره، به سادگی‌ از این کلمه جادویی استفاده می‌‌کنند؛ سخت است که قبول کنیم گفتن آن اتفاق بزرگیست. ولی‌ به هرحال در عموم شخصیت‌های جا افتاده، به زبان آوردن چنین احساسی‌، مفهومی‌ عمیق دارد.

۵. اگر القاب یا اسم‌های شیرین مستعاری به شما نسبت می‌‌دهد که تا به حال نشنیده اید؛ بهتر است بدانید که به نحوی علاقه ا‌ش را نشان می‌‌دهد.

مطالب مرتبط:

بی میلی مرد به زن

سرد شدن روابط زناشویی بعد از زایمان

رازهای شوهرداری موفق

نشانه های علاقه مرد به همسرش

طلاق عاطفی زوجین

درمان مرد بد دهن

رفتارهای زنانه مورد پسند آقایان



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.