no-img
نوین اطلس

دوست نداشتن قیافه همسر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دوست نداشتن قیافه همسر
zip
مهر ۱۲, ۱۳۹۷

دوست نداشتن قیافه همسر


بارها به این موضوع اشاره کرده ایم که برای ازدواج علاقه حداقلی لازم و ضروری است، یعنی باید طوری باشد که طرف به دل شما بنشیند و بتوانید ایشان را به عنوان همسر بپذیرید. این علاقه در همه ی موارد باید وجود داشته باشد؛ ظاهر و اخلاق و تناسب های خانوادگی از جمله مهم ترین این موارد هستند.

اما با وجود همه ی این توصیه ها گاهی می بینیم که افراد از دوست نداشتن قیافه ی همسر و عدم علاقه به ظاهر او صحبت می کنند. برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی به شما توصیه می کنیم هیچ وقت در مورد ازدواج تصمیم عجولانه نگیرید و همه ی جوانب را خیلی زود بسنجید.

در این مطلب به شما کمک می کنیم بتوانید علاقه یا عدم علاقه ی همسرتان را تشخیص دهید. با مقایسه ی علایم دوست نداشتن شوهر و نشانه های عدم علاقه ی پسر به دختر با رفتار و نگاه مرد عاشق تشحیص این موضوع دیگر کار سختی نخواهد بود.

عدم علاقه به ظاهر همسر

مهم ترین نشانه های عدم علاقه مردان به ظاهر همسرشان این است که به هر قیمتی می خواهد که ظاهر خود را تغییر دهید.

هر فردی چهره و اندام خاص خود را دارد. ممکن است که شما اندام ایده آل مرد زندگی تان را نداشته باشید اما اگر او شما را وادار کرد تا به هر قیمتی خودتان را تنها برای رضایت او تغییر دهید، بدانید که او فرد مناسبی برای شما نیست و خیلی زود دلش را زده اید. چیزی که باید در اولویت او باشد، سلامت شما است . آیا او حاضر است که شما با غذا نخوردن، تنها برای رسیدن به تناسب اندام، به جسم تان آسیب برسانید؟ اگر اینگونه است، به جای از دست دادن وزن، بهتر است که او را از دست بدهید.

اما گاهی می توانید با کمی تلاش و رسیدن به خودتان به چهره و اندام دلخواه او برسید. در این شرایط اصلا بد نیست که برای رضایت همسر خود تلاش کنید. البته این موضوع در مورد عدم علاقه زن به ظاهر مرد نیز صدق می کند.

همه ی این ها در شرایطی است که شما قبل از ازدواج حداقل ها را رعایت کرده و با سنجیدن همه ی موارد تن به این ازدواج داده باشید.

علایم دوست نداشتن شوهر

برخی از نشانه ها و علائمی هستند که می گویند دیگر همسرتان شما را مثل قبل دوست ندارد. این نشانه ها که در مورد دوست نداشتن شوهر می باشند عبارتند از :

دیگر به رویاها و آروزهای شما اهمیتی نمی دهد

شاید مرد زندگی تان با آرزوهای شما یا حتی با برخی از آن ها موافق نباشد اما این بدان معنی نیست که آن ها را نادیده بگیرد و به آن ها اهمیت ندهد. شما باید بتوانید در کنار او از آرزوهایی که در سر دارید سخن بگویید.. در واقع مردی که شما انتخاب می کنید باید حامی تان باشد. بنابراین اگر هر زمان که از رویاهایتان برای او سخن گفتید و عکس العملی منفی از او دیدید، بهتر است که دور او را خط بکشید، در غیر این صورت از آروزهایی که در سر دارید باید بگذرید.

در جمع و جلوی دیگران شما را سرزنش می کند

هیچ رابطه ای نیست که در آن اختلاف نظر وجود نداشته باشد. شما با یک ربات در ارتباط نیستید، بنابراین زمان هایی در رابطه عاطفی شما وجود دارد که شما با حرف ها و رفتارهای طرف مقابل تان از کوره در می روید. اما اگر در این شرایط در جمعی به سر می برید، باید خودتان را کنترل کنید و تا زمان تنهایی تظاهر کنید که با شریک زندگی تان رابطه خوبی دارید. اگر مرد زندگی تان این گونه نیست و در مقابل دیگران رفتارش زشت با شما دارد، مطمئنا شما حس یک بازنده را پیدا خواهید کرد.

 شما را با دیگران مقایسه می کند

مقایسه کردن در هر شرایطی یکی از بدترین رفتارها است. به عنوان مثال اگر مادر مرد زندگی تان مدام دست پخت شما را با مادرش مقایسه می کند یا این که ظاهر دختران دیگر را برای شما مثال می زند، بهتر است که از همان ابتدا جلو این رفتارها را بگیرید. شما برای خودتان شخصیتی منحصر بفرد دارید که هیچ گاه نباید با مقایسه تحقیر شود.

نشانه های عدم علاقه پسر به دختر

باید از مردانی که در همان قدم اول قصد و نیت‌شان را می‌گویند تشکر کنیم. اما برای بیشتر مردها باید از طریق اشارات ظریف متوجه نیت قلبی‌شان شویم. اگر نمی‌دانید طرفتان به شما علاقه‌مند است یا نه و مطمئن نیستید که باید از رابطه بیرون بیایید یا خیر، در زیر به علائمی اشاره می‌کنیم که نشان می‌دهد مردتان چندان به شما علاقه‌مند نیست.

۱. درگیر زنی دیگر است.
این مرد ممکن است بگوید دوستتان دارد اما اگر واقعاً درگیر زنی دیگر باشد، نمی‌تواند همه عشق خود را وقف شما کند. این مرد را باید با دیگری شریک شوید، چطور می‌توانید چنین چیزی را تحمل کنید؟ بدتر اینکه حتی اگر آن زن را بخاطر شما ترک کند، به آن زن دروغ گفته است. به شما هم دروغ خواهد گفت. مطمئناً شما هم خواستار این نیستید. پس قوی باشید و سراغ مرد دیگری بروید.

۲. چندان علاقه‌ای به ایجاد صمیمیت به شما نشان نمی‌دهد.
اگر زندگی احساسی تان با این مرد ضعیف است، می‌خواهد به شما بگوید که بدون شما هم اموراتش می‌گذرد. این رفتار بسیار توهین‌آمیز، خسته‌کننده و کمی ناجوانمردانه است. شما به آن نیازی ندارید. هر کاری که فکر می‌کنید برای خودتان بکنید و مردی را پیدا کنید که باعث شود احساس جذابیت کنید.

۳. ناپدید می‌شود.
وقتی مردی را روزها، هفته‌ها یا ماه‌ها بدون هیچ توضیحی نمی‌بینید، یعنی آنقدرها به شما علاقه ندارد. ممکن است با کسان دیگری در ارتباط باشد یا نمی‌خواهد وقتش را با شما بگذراند. اگر شما به چشم آن مرد چندان جذاب نباشید، باید وقت گذاشته و کسی را پیدا کنید که تحسینتان کند. وقت، انرژی و عشق شما ارزشش را دارد.

۴. تشویقتان می‌کند با افراد دیگری قرار بگذارید.
این یک علامت مطمئن است که نشان می‌دهد او می‌خواهد کاملاً آزاد باشد و اصلاً به فکر متعهد کردن خود نیست. احتمالاً شما هم نمی‌توانید او را تغییر دهید، پس چرا باید وقتتان را تلف کنید؟ هیچ مردی ارزشش را ندارد. شما لیاقت مردی را دارید که بخواهد با شما وقت بگذراند و طبق شان‌تان با شما رفتار می‌کند. کسانی هستند که با کمال عشق و احترام با شما رفتار خواهند کرد. اگر طرف‌مقابل شما خیلی از این رفتارها را از خود نشان دهد، باید این نشانه را گرفته و حتی یک دقیقه دیگرتان را هم برای او تلف نکنید. شما لیاقت بهترین‌ها را دارید. خوب بگردید تا کسی را پیدا کنید که واقعاً شایسته شما باشد.

رفتار مرد عاشق

مردان و زنان، عشق و محبت خودرا از طریق راه های مختلف نشان میدهند ، گذشته از احساسات بی نظیر مردان ، این یک حقیقت جهانی است این میتواند برای زنان گیج کننده باشد که او دیروز بهترین دوست جهان بودو امروز کاملا متفاوت است

رفتارهای مرد ها هنگامی که عاشق می شوند

۱.او با دقت و صمیمی به شما گوش میدهد:
به طور کلی زنان شنوندگان بهتری از مردان هستند به راستی که مردان مهارت های شنیداری وحشتناکی دارند عجیب است که مردان همیشه مشتاقانه روی موضوعات جذاب و موردعلاقه شان تمرکز میکنند بنابراین زمانی که یک مرد نه تنها به شما گوش میدهد,بلکه به طور فعال و مشتاقانه به شماپاسخ میدهد, شما میتوانید مطمئن باشید که او به شما دلباخته است و عاشق شماست
که این توانایی ,گوش دادن فعال نام دارد.

۲.او نمیترسد که برای شما فداکاری کند:
انجام فداکاری شخصی برای کسی که دوستش داریم راحت تر است در حقیقت, مردان عاشق، زمانی که فکر می کنند زنشان ناراحت است احساس ناراحتی شدیدی میکنند. به خصوص اگر چیزی باشد که بتوانند درباره آن کاری انجام دهند به این ترتیب فداکاری کردن برای خوشحالی شما یک راه برای اثبات عشق مرد به شما است؛ اوهمیشه شمارا یک اولویت قرار میدهد.حتی اگر به معنی تغییربرنامه هایش و یا خارج شدن از محدوده راحتی اش باشد.

۳.او ضعف خود را به شما نشان میدهد (این مهم ترین قسمت است) :
ما در نشان دادن هررفتاری که دیگران متوجه ضعفمان شوند محتاط هستیم ؛ محتاط هستیم اگرچه در عشق عمیق کاملا این نگرش ناپدید می شود و به کناری می افتد ولی ما اهمیتی به ان نمی دهیم اگر ما عاشق باشیم, احساس راحتی بیشتری میکنیم و با آسیب پذیری بیشتری رو به رو میشویم.

نگاه مرد عاشق

مرد عاشق به شما نگاه می‌کند
بدون این که متوجه شما شود پنهانی به او نگاه کنید. اگر دیدید برای مدتی به شما نگاه می‌کند، پس بدانید چیزی در مورد شما وجود دارد که برای او جالب است. اگر این‌گونه باشد، نمی‌تواند خود را از نگاه کردن به شما بازدارد.

وقتی به شما نگاه می‌کند و پس از مدتی شما را می‌بیند، مستقیم به چشمان‌تان می‌نگرد. جوری به شما نگاه می‌کند که انگار طلسم شده‌است. انگار در چشمان‌تان گم شده است. شما توجه‌اش را جلب می‌کنید و عاشق این است که خودش را تسلیم شما کند.

مردها برای آن‌که با احساسات‌شان کنار بیایند به زمان احتیاج دارند. برخی تا ابد زمان لازم دارند. چنان‌چه فراست‌تان به شما می‌گوید مردی دوست‌تان‌دارد، آن‌گاه باید با مشاهده‌ی دقیق زبان بدن‌اش به این موضوع پی ببرید. حتی اگر از لحاظ کلامی نتواند احساسات‌اش را بیان کند، اعمال او شما را به سمت حقیقت خواهد برد.

مطالب مرتبط:

نقش زیبایی در ازدواج

چگونه ظاهری جذاب داشته باشیم

چرا مردان دوست دارند با زن زیبا ازدواج کنند

نشانه های عدم علاقه مرد به زن

رفتار مرد عاشق



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.