no-img
نوین اطلس

چگونه در فضای مجازی مخ بزنیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه در فضای مجازی مخ بزنیم
امتیاز 4.60 ( 5 رای )
zip
مهر ۱۱, ۱۳۹۷

چگونه در فضای مجازی مخ بزنیم


چگونه مخ یک پسر را در فضای مجازی بزنیم؟

مخ زنی برای ازدواج چگونه است؟

این ها سوالات اکثر جوانان می باشد که در این مطلب می خواهیم به آن ها پاسخ دهیم.

فضای مجازی ارتباط بین دختر پسرها را بیشتر کرده و افراد بیشتری می توانند در این فضا با هم آشنا شوند. شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، فسیبوک و … بستری برای ارتباط برقرار کردن دختر پسرها با یکدیگر شده است. به همین منظور می توانید از طریق فضای مجازی به دختر یا پسر مورد علاقه ی تان ابراز علاقه کنید یا به قول جوان های امروزی مخ او را بزنید.

نوین اطلس در این مطلب اصولی برای مخ زدن پسر مغرور و اینکه چگونه مخ یک پسر را در فضای مجازی بزنید معرفی می کند تا بتوانید از طریق راه درست مخ زنی، با پسر مورد علاقه ی خود ازدواج کنید.
از دیگر موضوعات این مطلب راه های جذب پسر مورد علاقه تان برای ازدواج در دانشگاه می باشد. همچنین برای اینکه پسر مورد نظر خیلی سریع به خواستگاری شما بیاید می توانید دست به دامان دعا و مذهب شوید.

اصول مخ زدن

روش های مختلف برای مخ زدن و شماره گرفتن و…

اصل اول این است که به او بفهمانید می خواهید مخش را بزنید

در پاسخ به سوال چگونه مخ پسری را که دوست داریم بزنیم باید بدانید در مرحله اول چون طرف مقابل نمی داند که شما به دنبال او هستید، باید کاری بکنید که طرف بفهمد شما دنبال او هستید و حتی باید کاری بکنید که مطمئن شود شما به دنبال او هستید.

اصل دوم مخ زدن این است که دیده شوید

در این مرحله دیگر طرف مقابل می داند شما به دنبال او هستید و می خواهید مخ او را بزنید. پس کاری کنید که دیده شوید؛ و برای این کار از هر ابزار ممکن و غیر ممکنی استفاده کنید. البته توجه کنید که مراحل یک و دو در مخ زنی نباید هر کدام بیشتر از یک هفته طول بکشد.

اصل سوم مخ زدن، سر صحبت را باز کردن است 

چگونه مخ یک پسر را در فضای مجازی بزنیم؟ خب خیلی ساده است، سر صحبت را باز کنید! در این مرحله باید تمام ذوق و استعداد صحبت کردن خود را به کار بگیرید و کاری کنید طرف مقابل از صحبت کردن شما خوشش بیاید.(همچنین نگاه کنید به ۱۰ نکته مهم در جذب یک مرد از راه دور)

اصل چهارم؛ قرار بگذارید دیگر!

اکنون طرف مقابل را پخته اید و مخش را زده اید، پس دعوتش کنید و با او یک قرار بگذارید. این قرار خیلی مهمه پس بهترین خودتون باشید و سعی کنید طرف مقابلتون رو حتما تحت تاثیر قرار بدید.

مخ زدن پسر مغرور

برای مخ زدن پسر مغرور باید حتما این مواردی رو که در ادامه بیان می کنیم رعایت کنید:

۱. اگه میخواین مخ یه پسری رو بزنین اول شیک پوش باشین، یعنی فک نکنم پسری تو دنیا باشه از یه دختر خشن، بد لباس، بد دهن، بی منطق و خودخواه خوشش بیاد.

۲. اگه میخواین توجه پسرارو به خودتون جلب کنین، اول باید کمتر مغرور باشید.

۳. پسرا عاشق دخترای باحال و خوشرو اند دخترایی که معطر هستن، به تیپشون میرسن.

۴.اگه میخواین تو اولین نگاه مخ پسرو بزنین، هی پشت سر هم با لبخند نگاش کنین.

۵. دختری که اعتماد به نفس نداره تو چشم پسرا یه چیزی تو مایه های واسط پسر و دخترای دیگه بودن هستش، ارزششم میاد پایین و مورد سوءاستفاده قرار میگیره. سعی کنین به خودتون مطمئن باشین البته به این معنا نیس که طوری رفتار کنین که طرف بگه اه اینکه خیلی رو مخه.

مخ زنی برای ازدواج

چگونه مخ پسری را که دوست داریم بزنیم؟ چگونه با یک پسر چت کنیم که عاشقمان شود؟ این سوالی است که شاید بسیاری از خانم ها در جستجوی جواب آن باشند. اگر می خواهید قلب یک آقای واقعاً مرد و باوفا را تصاحب کنید این مطلب را از دست ندهید.

معمولا در بیشتر رابطه ها، خانم ها برای اولین بار حرف ازدواج را پیش می کشند زیرا اکثر مردها از ازدواج می ترسند، دلیل آن هم مسئولیت عاطفی و مالی آن است. اگر می خواهید هر چه زودتر با شریک زندگی تان ازدواج کنید، از این راهها وارد شوید.(همچنین نگاه کنید به راه های جذب پسر مورد علاقه)

درباره تمام جنبه های ازدواج با او به گفتگو بنشینید

برای ازدواج تنها عشق کافی نیست. شما باید تمام جنبه های آن را در نظر بگیرید و با فردی که می خواهید زندگی تان را با او شریک کنید، در میان بگذارید. مسائلی مانند آشنایی با خانواده ها، خرید یا اجاره خانه، خرید ماشین و دیگر نیازهای زندگی. شاید شریک زندگی تان در برخی موارد نگرانی هایی داشته باشد، در این شرایط وظیفه شما است که با حرف هایتان به او آرامش دهید.

به او بگویید که به ازدواج علاقه دارید

برخی مردان اگر بدانند که شما قصد ازدواج دارید، جدی تر به این مسئله فکر می کنند. کافی است این موضوع را با فرد مورد علاقه تان در میان بگذارید. چه کسی می داند؟ شاید او منتظر نشانه ای از شما است. شما به واقعیت امر پی نخواهید برد، مگر این که با او به گفتگو بنشینید.

خود را زیاد وابسته نشان ندهید

هر چه دخترها خودشان را نیازمند و وابسته تر نشان دهند، پسرها را از خود دورتر می کنند. آقایان، خانم هایی را که از خود استقلال ندارند، نمی پسندند. بنابراین قبل از این که رابطه شما به پایان برسد، این رفتار را از خود دور کنید.

از او بپرسید چرا تا به حال به شما پیشنهاد ازدواج نداده است

اول از همه از فرد مورد علاقه تان بپرسید که چرا تا به حال به شما پیشنهاد ازدواج نداده است؟ سعی کنید تا جواب سوال تان را نگرفته اید، بحث را عوض نکنید. اگر به شما گفت که هنوز شرایط کافی برای ازدواج را ندارد، از او بپرسید که با همه این احوال، آیا عاشق شما است یا خیر؟

راه های جذب پسران در دانشگاه

دو روش موثر در جذب پسر مورد علاقه

  • اگر شما یک فرد جذاب هستید:

اگر فکر می کنید که از نظر ظاهری فردی جذاب می باشید و مطمئن هستید که جذابیت شما برای طرف مقابلتان یک امتیاز مهم به شمار می رود ( زیرا در غیر این صورت جذابیت شما بی تاثیر خواهد بود) در نتیجه می توانید بی درنگ به مرحله ی بعد بروید.

  • اگر شما فردی با ظاهر معمولی هستید:

اگرمانند دیگر افراد از ظاهر معمولی برخوردار هستید باید از روش های دیگری امتیاز خود را در چشم طرف قابلتان افزایش دهید. بدون اینکه قصد و منظورتان را نشان دهید با او ارتباط برقرار کنید و روش هایش را برای امتیاز دادن به دیگران در نظر بگیرید؛ سپس سعی کنید با توجه به آن ها امتیاز خود را افزایش داده و به مرحله ی بعد بروید.

مرحله ی بعد برای عاشق کردن پسر مورد علاقه

مرحله ی بعدی توجه کردن است. پس از آنکه توسط هرکدام از روش های بالا امتیاز خود را افزایش دادید باید بدون نشان دادن قصد و منظورتان و به صورت کاملا غیر مستقیم بیشترین توجه ممکن را به او نشان دهید.

این نکته را در نظر بگیرید که اگر به چشم طرف مقبلتان یک فرد بی کفایت و نا لایق باشید توجه کردنتان هیچ وقت برای او اهمیتی نخواهد داشت اما اگر بتوانید به شیوه ای درست امتیاز خود را افزایش دهید و سپس به او توجه نشان دهید پس از مدتی ناخودآگاه فکرش به سمت شما می رود و مایل است با شما وارد رابطه شود. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: راه ها جذب پسر مورد علاقه در دانشگاه)

دعا برای سریع آمدن خواستگار

وقتی برای دعایی برای سریع آمدن خواستگار سوال شد آیت الله جاودان برای سریع آمدن خواستگار نقل کرده اند: “تا خدای متعال و الطاف او هست نباید ناامید شد. بعضی از علماء گفته اند دختر خانم بعد از نمازصبح هرروز ۱۲۹ مرتبه ذکر یا لطیف بگوید انشاالله گره باز می‌شود. مادر دختر نیز قرآن ختم کند و به محضر حضرت نرجس خاتون هدیه کند. این کارها را هردو ادامه دهید انشاالله موثر خواهد شد”.

اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید می توانید مقاله زیر درباره بازگشت سریع معشوق را نیز مطالعه کنید:

How to make your ex want you back quickly

مطالب مرتبط:

راه های جذب پسران در دانشگاه

دعا برای سریع آمدن خواستگار

بدست آوردن دل مردان برای ازدواج

مردان مغرور در عشق

عشق در شبکه های اجتماعی



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.