no-img
نوین اطلس

چگونه با پسرها حرف بزنیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه با پسرها حرف بزنیم
امتیاز 4.00 ( 5 رای )
zip
مهر ۱۱, ۱۳۹۷

چگونه با پسرها حرف بزنیم


کارهای کمی در زندگی هست که می توانید آن ها را بدون هیچ استرسی و به بهترین شکل ممکن انجام دهید. یکی از این کارها حرف زدن با عشقتان می باشد.  مطمئنا دوست ندارید حرف زدنتان حوصله ی عشقتان را سر ببرد پس باید یاد بگیرید چگونه با پسرها حرف بزنید. در نتیجه نوین اطلس آموزش هایی برای عاشقانه حرف زدن و طرز صحبت با مردان را در این مطلب در اختیار شما می گذارد و به شما نشان می دهد با یک پسر در مورد چه موضوعاتی صحبت کنید که حوصله ی او را سر نبرد. روانشناسی رفتار با آقایان و زنان جذاب از نظر مردان موضوعات دیگری است که در این مطلب در مورد آن ها صحبت می کنیم و می تواند در روابط عاشقانه به شما کمک زیادی داشته باشند.

موضوع صحبت با پسر

چگونه موضوعاتی برای بحث و صحبت با پسر پیدا کنید؟

پسرها همیشه می خواهند که در مورد چیزهایی که دوست دارند حرف بزنند. پس درباره موضوعاتی که طرف مقابلتان به آن ها علاقه مند است حرف بزنید و او را تشویق کنید در مورد خودش و کارهایش با شما حرف بزند.

در انتخاب موضوع برای صحبت دقت کنید. هیچگاه صحبت های خود را در مورد مطالبی که با او اختلاف نظر دارید شروع نکنید که با این کار پسر علاقه ای به صحبت کردن با شما نشان نمی دهد.

مطمئن باشید صحبت در مورد موضوعات مورد علاقه پسر، خیلی بیشتر از هر بحث دیگری باعث هیجان و شادی او می شود. ناراحت نباشید که مجبورید فقط گوش دهید. زیرا با این کار بیشتر از قبل دل او را به دست می آورید و حتی ممکن است کم کم به دانستن در مورد علایق شما روی آورد.

با عشقم راجب چی حرف بزنم ؟ به طور مثال در مورد خواننده و آهنگ ها، فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی، غذاها و خوراکی هایی ها، کسب و کار و شغل موردعلاقه اش، سفرهایی که تاکنون رفته و … خلاصه به هر موضوعی که علاقه مند است صحبت کنید.

برای فهمیدن علایق او می توانید از اطرافیان، دوستانش یا خود او به طور غیر مستقیم سوال کنید. با این کار می توانید موضوع گفتگو با نامزد خود را بیابید.

طرز صحبت با مردان

وقتی فهمیدید طرف مقابل به چه چیزهایی علاقه دارد و موضوع حرف زدن را یافتید، باید بعد درباره آن موضوعات تحقیق و مطالعه کنید تا آگاهی خود را در آن زمینه ها بالا ببرید و بتوانید به راحتی با او درباره آن موضوعات صحبت کنید زیرا طرز صحبت با مردان در مورد موضوع مورد علاقه شان خیلی مهم است.

پسر وقتی ببیند مسائل مورد علاقه اش را از زبان شما می شنود، شما اطلاعات کافی در این زمینه دارید و با اشتیاق درباره آن صحبت می کنید، عشق او نسبت به شما چندین برابر خواهد شد به گونه ای که او شما را نیمه گمشده خود خواهد دید.

بعد از پی بردن به علایق طرف مقابل می توانید روزی را به همراه او به انجام فعالیت های مورد علاقه اش بپردازید.

مثلا نامزد شما هر هفته به باشگاه ورزشی می رود و با دوستانش تنیس بازی می کند شما می توانید بدون اینکه از قبل به او بگویید به عنوان تماشاگر به باشگاه ورزشی بروید. قطعا وقتی او شما را در آن جا ببیند بسیار شگفت زده و خوشحال خواهد شد. می توانید بلیط کنسرت خواننده محبوبش را تهیه کنید یا بلیط بازی فوتبالی که تیم مورد علاقه اش در آن بازی دارد را بگیرید و او را شگفت زده کنید.

او بدون شک تحت تاثیر این توجه و محبت شما قرار خواهد گرفت و از این که این برنامه، فقط مخصوص او بوده، بسیار هیجان زده خواهد شد. (همچنین نگاه کنید به ۱۰ نکته ضروری برای صحبت کردن با معشوق)

آموزش حرف زدن عاشقانه

نکاتی مهم در مراوده و حرف زدن عاشقانه با شوهر:

۱. کلماتی مثل «تو» و «چرا» مردها را وارد وضعیت تدافعی می‌کند. مردها طبیعتا اهل رقابت هستند بنابراین ممکن است وقتی احساس چالش کنند با شما مبارزه کنند. بهتر است شکوه‌ها را به درخواست تبدیل کنید. سعی کنید با «دوستت دارم وقتی که …» یا «خیلی خوشحال می‌شوم وقتی که …» شروع کنید . همین کار به تنهایی باعث می‌شود او به حرف شما گوش کند.

۲. مردها هنگامی بهتر ارتباط برقرار می کنند که بتوانند روی مکالمه خود با شما تمرکز کنند. در واقع آنها هنگامی احساس عملکرد بهتری دارند که از قبل حدود مکالمه را بشناسند و اطلاعات کافی را در دست داشته باشند. به این ترتیب، احساس می کنند روی هر مورد رفتاری کنترل کافی دارند.به همین دلیل نیازمندند هنگام صحبت و گفت‌وگو با شما تمرکز کافی داشته باشند. آنان دوست دارند، بدانند هدف از این صحبت چیست و اینکه از آن چه می خواهید. این باعث می شود هنگامی که با شما صحبت می کنند، بدانند چه کار می کنند.

۳. با همسر خود هدف‌دار صحبت کنید چون آقایان وقتی با یکدیگر صحبت می‌کنند در طول زمان صحبت خود از مقدمه و نکات اصلی و در پایان از نتیجه‌گیری استفاده می‌کنند و کم اتفاق می‌افتد که بدون هدف شروع به صحبت کنند. در ارتباط کلامی آقایان، معمولا از این شاخه به شاخه دیگر پریدن کم دیده می‌شود؛ لذا به خانم‌ها پیشنهاد می‌کنم که قبل از صحبت با همسرتان یک مکالمه عادی و هدف‌دار را تمرین کنید تا همسر شما بتواند نتیجه صحبت کردن با شما را حدس بزند.

روانشناسی رفتار با آقایان

۱- لطفا کمکم کن

یکی از سخترین کارها برای یک مرد این هستش که اعتراف کنه که همدردی احساسی نیاز داره . همه اونها فکر می کنند که باید محکم باشند پول درآر باشند بی احساس و همه این کلیشه ها … اعتراف کردن یک مرد به این که من کمک لازم دارم فکر می کنه که اینجوری ضعیف میشه … خانومها وقتی احساس می کنید آقایون کمی افسرده هستند یا مشکلی دارند، به آرامی و ملایمت بگید که در کنارشون هستید. فقط دونستن این کلمات برای آقایون ارزش زیادی داره.

۲- میتونی … اون شلوار گل گلی رو دیگه نپوشی یا کمتر بپوشی؟

خب تصور کنید از سرکار برمی گردید و صاف میرید دنبال راحتترین لباس تو خونه ای تون و اون رو می پوشید. خیلی راحته ولی قیافه ای نداره. خب برای یک مرد خیلی سخته که بگه این رو دوست نداره چون باعث میشه شما منفجر بشید!

۳ -من احتیاج دارم با رفقام باشم

برخی اوقات آقایون مثل خانمها احتیاج دارند دور از شما باشند البته این به احساسشون در مورد شما ربطی نداره. البته مطمئن باشید نیم ساعتی از وقت فوتبال رو به این فکر می کنیم که شما چقدر بزرگوار هستید.

۴- دوستت افتضاحه

خب فرض کنید آقایون از دوستتون سارا، دختری با جوکهای مسخره، لباسهای مسخره تر و … بدش میاد. اون این رو نمیگه . اما خب وقتی یه شب مسته … یا وقتی دعوا می کنید یهو بهتون میگه من نمیتونم دوستت سارا رو تحمل کنم. تعجب نکنید آقایون هستند دیگه! البته ایرادی نداره چون خانمها هم از اکثر دوستای اقایون خوششون نمیاد پس با هم برابر هستند.

زنان جذاب از نظر مردان

عالی ترین هنر زن نیز این است که قلب همسر خود را تسخیر سازد. دستگاه آفرینش نیز توانایی جسمی و روحی لازم را برای این دلربایی در اختیار زن قرار داده است تا با تدابیر ظریف، بتواند در قلب مرد زندگی اش نفوذ کند.

احساس خوب به خود داشتن

زنان محبوب و جذاب، به خودشان احساس خوبی دارند. «گرانت» معتقد است در مرحله ی اول، زنان باید احساسات منفی را که به خودشان دارند بشناسند. احساسات منفی در عمق ضمیر ناخودآگاه یک زن، دفن و موجب می شود که او، احساس کند نمی تواند رابطه ی خوبی با همسر و جنس مخالف داشته باشد. رایج ترین احساسات منفی درباره ی خود عبارت اند از: احساس بی ارزشی، احمق بودن، محبوب نبودن و عجیب و زشت بودن که زنان با داشتن این احساسات منفی درباره ی خود، یک دیوار دفاعی در اطراف خویش ایجاد می کنند که به همسرشان اجازه نمی دهد به آن ها نزدیک شود و به این ترتیب، از ایجاد یک رابطه ی صمیمی تا حدودی خود را محروم می کنند.

در اولویت بودن احساسات

دومین ویژگی زنان جذاب این است که احساسات خود را در اولویت قرار می دهند و به این ترتیب قدرت اثرگذاری زیادی بر مردان دارند. رقت و لطافت از امتیازات روحی زن و از مواهب دستگاه آفرینش برای اوست. حضرت علی می فرمایند: «زن ریحانه (گل) است (نهج البلاغه، نامه ی ۳۱).»

خنده روبودن

همه ی مردان دوست دارند بتوانند یک زن را بخندانند. هر مردی وقتی بتواند زنی را بخنداند، احساس می کند فرد فوق العاده ای است و هرگاه نتواند، احساس بدی پیدا می کند. یک اصل در این نکته نهفته است و آن این که زنان جذاب «خیلی جدی» نیستند.

شاید به همین دلیل است که اسلام زنان و مردان نامحرم را از شوخی با یک دیگر برحذر می دارد تا با ایجاد محدودیت، از علاقه ی عاطفی نامحرمان به هم جلوگیری کند.

مطالب مرتبط:

چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم

کلمات جادویی برای مردان

حرف های عاشقانه برای جذب مردان

مردان جذب چه دخترانی میشوند

روانشناسی رفتار آقایان



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.