no-img
نوین اطلس

نحوه برخورد با همکلاسی پسر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

نحوه برخورد با همکلاسی پسر
امتیاز 4.00 ( 1 رای )
zip
مهر ۱۱, ۱۳۹۷

نحوه برخورد با همکلاسی پسر


همانطور که می دانید تاکنون در محیط آموزشی کمتر با جنس مخالف برخورد داشتید. در مدارس قبلی خود در دوره های آموزشی گذشته، یعنی دوره دبستان، راهنمایی و دبیرستان در مدارس مختلط نبودید و و تحصیل شما بدون حضور جنس مخالف تا دانشگاه ادامه پیدا کرده است. شاید محیط دانشگاه، اولین تجربه برخورد مستقیم و بی واسطه شما با جنس مخالف باشد پس خیلی مهم است بدانید نحوه ی برخورد درست با همکلاسی پسر چگونه خواهد بود.

در این مطلب نوین اطلس ضمن آموزش نحوه برخورد با پسر در دانشگاه و آشنایی با آن ها به شما نشان می دهد چگونه با یک پسر حرف بزنید. هم چنین اگر پسری به شما علاقه داشته باشید کمکتان می کنیم نشانه های علاقه مندی او را به خود بشناسید. در آخر نیز توضیح می دهیم آیا ازدواج با پسری که قبلا با شما دوست بوده درست است یا خیر.

نحوه برخورد با پسرها در دانشگاه

با توجه به این که شما در محیط آموزشی قرار دارید و در این محیط باید پیام آموزشی تبادل شود، از تبادل هر نوع پیام غیرآموزشی و ناسالم باید جلوگیری کرد. نحوه ی برخورد شما با پسر در دانشگاه باید مبنای کاملا اخلاقی و اسلامی داشته باشد.  همچنین به فرموده حضرت علی(علیه السلام) تکبّر ورزیدن زن در مقابل نامحرم از فضایل اوست. بنابراین با رعایت نکات زیر در دانشگاه در مقابل پسر نامحرم کرامت خود را حفظ کنید:

۱. در برخورد با جنس مخالف وقار و سنگینی خود را حفظ کنید.

۲. با یک کلام از او هیجان‌زده نشوید و آن را برای خود رؤیایی نکنید

۳. هنگام حرف زدن با پسر بیش از حد خنده و شوخی نکنید. به طور کلی آدابی که باید از لحاظ شرعی و عرفی رعایت شود رعایت کنید.

۴.  مواظب نگاه خود باشید و به نگاه‌های افراد مزاحم توجه نکنید و یا هیجان‌زده نشوید. با کسانی که این روابط را دارند، دوست نشوید.

چگونه با پسرها حرف بزنیم

شروع کردن یک مکالمه با یک پسر بسیاری از اوقات کار ساده ایست، و بعضی وقت ها اعصاب خورد کن.به خصوص اگر شما یک دختر خجالتی بوده یا قبلا با پسری ارتباط مستقیم نداشته اید.  موارد زیر را به صورت کامل مطالعه کنید تا یاد بگیرید چگونه با پسرها خوب حرف بزنید:

۱. به او نزدیک شوید

هیچ سودی در خجالتی بودن وجود ندارد. مردها از خانم های باوقار خوششان می آید ولی نه از خانم های خجالتی. اگر می خواهید با یک پسر حرف بزنید باید قدم اول را بردارید. بهتر است که کمی جسارت به خرج دهید و به سمت او بروید. با سلام شروع کرده و سر صحبت را باز کنید.

۲. سوال هایی بپرسید که صحبت شما را طولانی کند

بسیار مهم است که هنگامی که با یک پسر می خواهید صحبت کنید سوالات باز بپرسید. سوالی بپرسید که جواب آن دارای جزییات باشد. مثلا به جای گفتن فقط “چه خبر؟” می توانید یک سوال با عمق بیشتر بپرسید. بگویید:‌ نظر شما در مورد این آهنگ چیه؟ به جای اینکه بپرسید: امروز هوا چطوره؟ می توانید بپرسید که امروز چقدر هوا گرم شده – اطلاع نداری که چند روز باید این مدلی تحمل کنیم؟ این جملات و سوال ها کمک می کند که شما یک مکالمه ی موثرتری را شروع کنید.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب حرف زدن با معشوق)

۳. گشاده رو باشید و گاهی بخندید

اگر بخواهم در مورد فرهنگ موجود در ایران صحبت کنم که معمولا پیشنهاد داده می شود زن با هر کسی نخندد و خنده های او محدود باشد. خودتان می توانید با توجه به وضعیتی که در آن قرار دارید بخندید یا نه. اما گشاده رو و بشاش بودن یک موضوع دیگری است. لبخند و گشاده رو بودن نشان می دهد که شما در حالت خوبی قرار دارید و باعث می شود که افراد دور و بر شما هم همین حالت را به خود بگیرند. البته به یاد داشته باشید که قرار نیست بلند بلند بخندید (مگر آن چیزی که آن شخص گفته است باعث شود شما این شکلی بخندید)

۴. هنگام صحبت با یک پسر اعتماد به نفس داشته باشید

هیچ چیزی جذاب تر از اعتماد بنفس برای یک زن نیست. مهم نیست که چقدر خجالتی و کم رو هستید. اگر نمی توانید اعتماد به نفس داشته باشید حداقل کمی سعی کنید.(همچنین نگاه کنید به رفتار صحیح با دوست پسر)

نحوه آشنایی با پسر

طبق یک نظر سنجی انجام شده از دختران و پسران در خصوص نحوه آشنایی، میزان تمایل به دوستی، مکان دوستیابی و اطلاع والدین؛۶۱ درصد پسرها معتقدند که روابط با دوستان دختر خود را به شکل مقطعی ادامه می دهند و ۵۰ درصد دخترها نیز به قطع ارتباط در صورت احساس بازیچه بودن از سوی پسرها ابراز تمایل کرده اند…

بر اساس این گزارش ۵۹ درصد پسرها پارک و مراکز تفریحی را مکان دوستیابی عنوان و تنها دو درصد خیابان را محل مناسبی دانسته اند.

در خصوص اطلاع والدین از دوستی ها،۸۱ درصد دختران اظهار داشته اند دور از چشم والدین خود با پسرها ارتباط داشته و ۱۰ درصد بیان کرده اند که مادرانشان مطلع هستند و تنها سه درصد به اطلاع کامل والدین خود اشاره کرده اند.
تحقیقات غیر رسمی در ایران نشان می دهد که بیشتر دخترها قصدشان از دوستی با پسرها ارضاء نیازهای عاطفی، احساسی و پرکردن تنهایی است و انگیزه اصلی اکثریت پسران کامجویی و سوء استفاده بوده که با فرایند موسوم به “مخ زنی” و دادن وعده ازدواج انجام می گیرد.

نشانه های علاقه مندی پسران را بشناسید

اگر پسری به شما علاقه داشته باشد و یا شما را دوست داشته باشد از یک سری از رفتارها و نشانه های می توانید نشانه های علاقه وی را مشاهده کنید.دوست داشتن

نشانه های دوست داشتن , اگر کسی به شما علاقه داشته باشد و یا شما را دوست داشته باشد از یک سری از رفتارها و نشانه های می توانید نشانه های علاقه وی را مشاهده کنید.

۱– پسران در عشق دو نوع هستند

دسته اول همیشه تلاش می کنند که به معشوق خود نزدیک باشند. آنها تمایل دارند به مکان هایی بروند که بتوانند به راحتی به معشوقه خود برسند و در هر فرصتی آنها را ببینند و لمس کنند، به عنوان مثال، با فشار کمی روی دست برای عذرخواهی و یا در آغوش گرفتن.

دسته دوم عاشقان، معمولا سعی می کنند از فردی که دوستش دارند دوری کنند. آنها ممکن است در هنگام گفتگو با زبان بی ادبانه صحبت کنند.
زیرا فکر می کنند که با این روش احساسات واقعی خود را از “شکار” خود پنهان می کنند، یا احساس می کنند که آنها به اندازه کافی خوب نیستند تا در حضور این فرد ظاهر شوند و ابراز عشق کنند.
اگر معشوق را X در نظر بگیریم، اگر ” X” بالا برود، آنها به طور خودکار پایین می آیند!

اگر به تازگی از شما دوری کرده است، یا برعکس، سعی دارد به طور معمول به شما حمله کند، دلیل دیگری وجود دارد، شاید این روش ابراز عشق اوست!

۲– یکی از نشانه های علاقه مندی پسران خیره نگاه کردن است

فردی که عاشق است اغلب چشم خود را به شخص مورد پسندش می دوزد:همیشه به نظر می رسد جزئیات مهمی در شخص مورد علاقه اش وجود دارد که قبلا آن را ندیده است.
اگر کسی از عشق یک طرفه رنج ببرد، معمولا نمی تواند نگاه کردن به معشوق خود را متوقف کند، چرا که هیچ چیز برایش بهتر از این نیست.

۳– یافتن یک راه غیرمعمول برای صحبت کردن را یکی از نشانه های علاقه مندی پسران بشناسید

۲ نوع رفتار برای این مکالمه وجود دارد:

نوع اول:یک شخص ناگهان شیوه طبیعی صحبت کردن خود را تغییر می دهد و حرف خود را با عنوان کردن ویژگی های یک شاعر، یک فیلسوف و یک روزنامه نگار مشهور تمام می کند.
این کار برای او آسان تر از آن که در مورد موضوعات پیچیده و جالب صحبت کند، حتی اگر هرگز پیش از این در مورد آنها فکر نکرده باشد. اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید، در ابراز عشق یک فرد معمولی به یک کمدین تبدیل می شود.

در نوع دوم یک شخص معقول و آگاه به یک شخص احمق تبدیل می شود که دارای یک فرهنگ لغت بسیار فقیر است. اگر این اتفاق برای شما افتاد، سعی کنید تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن شخص دیگر و ابراز عشق، خود را محدود کنید.

ازدواج با دوست پسر درست است؟

با اینکه با روابط نامشروع بین دوست پسر و دوست دختر مخالفم، ولی بهتره بگم که همیشه هم این ازدواج اشتباه از آب در نمیاد؛ به شرطی که دوطرف فقط با هم دوست باشن و به غیر از خودشون دوست غیر همجنس دیگه ای نداشته باشن و به هم اطمینان کامل داشته باشن.

بارها پیش اومده که دو تا هم دانشگاهی با هم دوست شدند و بعدم کارشون با ازدواج کشیده و اکثرا هم زندگی بدی ندارند، ولی باید تذکر بدم که همه این صحبتها در مورد دوستی های سالمه و با اون دوست هایی که با هم رابطه جنسی دارن کاری ندارم. چون اگه اونها بخوان با هم ازدواج کنن ۹۰% کارشون به طلاق میکشه و اگه هم نکشه زندگی خیلی خوبی با هم نخواهند داشت. پس ازدواج با دوست پسر فقط در این شرایط درست است.

مطالب مرتبط:

دلبری از پسرها

جملاتی که مردان دوست دارند بشنوند

خصوصیات پسران مغرور

راه های جذب پسران در دانشگاه

زل زدن پسر به دختر نشانه چیست؟



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.