no-img
نوین اطلس

سیاست های دخترانه برای جذب پسران


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

سیاست های دخترانه برای جذب پسران
امتیاز 3.17 ( 6 رای )
zip
مهر ۱۱, ۱۳۹۷

سیاست های دخترانه برای جذب پسران


اگر با پسر مورد علاقه ی خود نامزد کرده اید و می خواهید بدانید چگونه می توان او را به خود وابسته کرد این مطلب نوین اطلس با عنوان سیاست های دخترانه برای جذب پسران، سیاست هایی برای جذب پسران به شما معرفی می کند. دوران نامزدی یکی از دوران های مهم و سرنوشت ساز در زندگی دختران است پس خیلی خوب است بدانید مردان جذب چه دخترانی می شوند و چگونه با حفظ رابطه عاشقانه دختری را برای ازدواج انتخاب می کنند.

نوین اطلس در مطلب سیاست های دخترانه برای جذب پسران به شما نشان می دهد چگونه می توانید پسر مورد علاقه تان را به خود وابسته کنید و وقتی او عاشق می شود چکار می کند. همچنین باید بدانید حرف زدن درست روی مردان تاثیر زیادی دارد و بهتر است کلمات مورد علاقه ی مردان را برای جذب آن ها بشناسید.

مردان جذب چه دخترانی میشوند

مردان جذب دخترانی می شوند که بتوانند به آنها اعتماد کنند. کسی که آن ها را به خاطر خودشان بخواهد، کسی که بتوانند به او ایمان داشته باشند. شاید برایتان عجیب باشد اما برخی از خانم ها قابل اعتماد نبوده و بسیار بی وفا هستند. همین امر باعث می‌شود که مردها با احتیاط تر عمل کنند. مردان به شدت از بی وفایی و بد قولی متنفر هستند و به دنبال دخترانی می‌گردند که بتوانند از صمیم قلب به آن ها  او اعتماد کنند.

مردان همیشه به دنبال دخترانی با روحیه زنانه و مهربان می‌گردند زیرا چنین خصوصیاتی باعث می‌شود که یک زن بتواند مادر بهتری برای بچه هایش باشد. البته این امر بدین معنا نیست که مردها انتظار دارند دختران برایشان مادری کنند بلکه آن ها دوست دارند فرزندانشان در آغوش مادر مهربان و دلسوزی پرورش پیدا کنند. حرف هایی که مردان را عاشق می کند را بیاموزید و همواره به کار ببرید.

پسرها چه دختری را برای ازدواج انتخاب میکنند

صرف نظر از ظاهر، در مبحث سیاست های دخترانه برای جذب پسران، معمولا پسرها روی دخترای ساده حساب بیشتری باز کرده و دخترهای ساده، پاکدامن و خجالتی رو برای ازدواج انتخاب میکنند. البته مردها به دنبال دخترانی هستند که حس و ظرافت زنانه خود را حفظ کرده باشند. البته منظور ما آن دسته از خانم هایی نیست که همیشه به دنبال مد می‌روند و چهره خود را به اشکال مختلف در می‌آورند.

مردها همسری می خواهند که از آن ها حمایت کنند. خیلی از دخترها منتظر هستند که اشتباه کوچکی از پسر سر بزند تا او را سرزنش کنند. مردها چنین دخترهایی را برای ازدواج انتخاب نمی کنند و همیشه از چنین دخترهایی دلسرد می شوند. مردها دختری را برای ازدواج دوست دارند که بتوانند به او اعتماد کنند و مشکلات و ناراحتی هایشان را با او در میان بگذارند. پس دختری باشید که شنونده ی درد و دل های او هستید تا بتوانید با او ازدواج کنید.

مردان چگونه وابسته میشوند

بر اساس روانشناسی رابطه عاشقانه شروع یک رابطه جدید همیشه بهترین قسمت آن است. آن شور و هیجان اولیه هیچوقت تکرار نخواهد شد. اما آیا می‌توانید کاری کنید که آن شور و شوق را برای همیشه نگه دارید؟ آیا می‌توانید کاری کنید که هر روزی که می‌گذرد بیشتر دوستتان داشته باشد؟ چطور می‌توانید کاری کنید که همیشه به شما فکر کند؟ و راه های حفظ رابطه عاشقانه چه می باشد؟

خاص باشید: یک مرد به دنبال زنی خاص می گردد که تا پایان عمر کنارش بماند و با او پیر شود. زنی که اهل شکایت نیست یا با نق نق کردن روزش را خراب نمی کند. مردها یک زن منطقی و با حساب و کتاب می خواهند که آنها را در سراسر زندگی شان حمایت کند و در موقعیت های حساس همیشه بتوانند روی کمکش حساب کنند.(همچنین نگاه کنید به توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند)

از طرف دیگر زن ایده آل آن ها شباهت زیادی با همان کلیشه همسر در خانواده و اجتماع دارد. آن ها اغلب زنی را ستایش می کنند که مورد ستایش خانواده و اطرافیان شان قرار می گیرد و حتی اگر خودشان هم این واقعیت را ندانند در ناخودآگاه شان آن را پرورش داده و به تصمیم گیری های شان راه می دهند.(همچنین نگاه کنید به راز و رمزهای دلتنگ کردن مردان)

زیبا باشید: زیبایی همه چیز نیست. در سیاست های دخترانه برای جذب پسران لازم نیست برای زیبا بودن شبیه مدل ها باشید اما همین قدر که به خودتان برسید و همیشه در بهترین وضعیت خود باشید، برای مردها مهم است. ظرافت و زیبایی در رفتار هم می تواند تاثیر مثبتی روی شیفته کردن مردان بگذارد.

جاه طلب باشید: اغلب مردهای امروز، به دنبال همسری می گردند که چیزی بیشتر از زنان دیگر دارد. یک مهارت خاص، دانش بالا یا شغلی که به آن افتخار کنند. مردهای امروزی زنانی را دوست دارند که در کنار تعهدات خانوادگی، امور روزمره کار و فعالیت های اجتماعی اش را هم جدی بگیرد. این موضوع به آن ها ثابت می کند آن زن قادر است زندگی خود را پیش ببرد و بیش از زنان اطرافش توانمند است. زنی که برای رسیدن به اهدافش تلاش می کند و به سادگی عقب نشینی نمی کند برای مردان جذاب است.

پسرا وقتی عاشق میشن چیکار میکنن

در بحث سیاست های دخترانه برای جذب پسران باید بدانید پسری که خاطرخواه شماست (آخ کجایی خاطرخواه !) و واقعاً شما را دوست داره، دست به این کارا می زنه سعی می کنه خیلی از اوقات خودش رو با شما بگذرونه، حتی زمانی که فرصتش کم باشه با شما شوخی می کنه، سعی می کنه با ادای یکسری کلمات ،محبت و دوستی خودش رو نشون بده (مثلا می گه اگه بد خواه مدخواه داری جون دادا بگوها)، حرفای زیبا و قشنگ می زنه سعی می کنه روی شما تأثیر خوب بگذاره.

هی می خواد به شما کمک کنه در جمع دوستان رفتار و برخورد خیلی بهتری با ما داره مرتب به دنبال شما می گرده یا ازدوستان سراغ تو رو می گیره و گاهی از دوستانت یکسری سوالات درباره تو می پرسه اگر مسئله ای پیش بیاد از شما حمایت و دفاع می کنه هر وقت به او احتیاجی داشته باشی ، از کمک و پشتیبانی دریغ نمی کنه و در کل زبان بدن در حالت عاشقانه متفاوت می شود.

یکسری جملات و کلمات جدی به شما می گوید ، مثلاً “ای کاش مال هم بودیم اگه امکانش را داشته باشه به شما زنگ می زنه که با شما صحبت کنه بدون اینکه حرف یا مطلب خاصی را بخواهد به شما بگویدتوی چشمات خیره می شه اما وقتی ازش می پرسی ، دلیلش را نمیگوید وقتی با هم هستید ، شاد و شنگول می باشد ، می خنده و سعی می کنه تو را هم بخندونه و شاد کنه

اگر امکانش باشه تا سر کلاس یا دم در خونه تو را همراهی می کنه اگه با هم هستین ، احساس راحتی میکنی و خیلی پر حرف میشیسعی می کنه آروم بهت دست بزنه و گاهی هدیه های کوچکی بهت می ده برات نامه میده یا ایمیل می فرسته اگر ازش بخوای که یک جایی بروید که او معمولاً نمی ره ، یا ارش بخوای کاری انجام بده که معمولاً انجام نمی ده ولی به خاطر شما، اینکار رو می کنه و در آخر ، یک مرتبه حس می کنی که تازگی ها خیلی تو دل برو ، مهربان و دوست داشتنی شده و دلت بیشتر براش تنگ می شه اینها همه نشانه این است که هر دو شما به هم علاقه دارین

کلمات مورد علاقه مردان

۱- من از اینکه همسرت هستم خوشحالم کاملا واضح است که مردان دوست دارند بدانند همسرانشان از زندگی با آنها راضی اند و از بودن با آنها لذت می برند، آخرین باری که از شوهرتان تشکر کردید چه زمانی بوده است؟ فکر نکنید که حتما خودش می داند، باید به زبان بیاورید و با عاشقانه حرف زدن آشنا باشید.(همچنین نگاه کنید به کلماتی که مردان را تحریک می کند)

۲- تو یک پدر فوق العاده ای در اعماق قلب هر مردی میلی برای قهرمان بودن وجود دارد، خصوصا برای فرزندانشان، به همسرتان بگویید که دقیقا به چه دلیل قهرمان فرزندتان است و یک شب موقع شام به فرزندانتان بگویید که چرا او یک مرد بزرگ است.

۳- من واقعا مجذوب تو هستم، تو یک مرد واقعی هستی این یک باور عمومی است که زنان جذاب تر از مردان هستند، اما مردان نیز همین که موی سرشان شروع به ریزش می کند، یا شکمشان جلوتر می آید، نسبت به ظاهر خود کاملا حساس می شوند. پس در سیاست های دخترانه برای جذب پسران هیچ وقت ظاهر شوهرتان را به تمسخر نگیرید، به او بگویید که چقدر برای شما جذاب است.(نگاه کنید به دلبری از همسر)

۴- من به تصمیمی که گرفته ای احترام می گذارم وقتی مردی تصمیمی می گیرد، خصوصا یک تصمیم سخت، انتظار ندارد همسرش آن را نقد کند یا زیر سوال ببرد. او می خواهد اطمینان یابد که همسرش حامی اوست و او را به خاطر گرفتن تصمیم های عاقلانه تحسین می کند.

۵- من می دانم که ما باید متناسب با درآمدمان زندگی کنیم و در این مورد همیشه همراهت هستم شوهر شما نسبت به آینده خانواده شما مسئول است، این یعنی از لحاظ اقتصادی هم باید به فکر خانواده باشد، داشتن همسری که عاقلانه پول خرج و پس انداز کند، اطمینان قلبی قوی به او می دهد.

مطالب مرتبط:

۱۰ نقص زنانه که مردان دوست دارند

مرد عاشق چه می کند

اسرار جذب زنان

مردان چگونه وابسته میشوند

پسرها چگونه دختری دوست دارند

حرف های عاشقانه برای جذب مردان

قانون جذب عشق از راه دور

رسیدن به عشق با قانون جذب



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.