no-img
نوین اطلس

بی میلی مرد به زن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

بی میلی مرد به زن
zip
مهر ۱۱, ۱۳۹۷

بی میلی مرد به زن


بخشی از مشکل زناشویی زوج ها بی میلی جنسی مردان است که منجربه سردی زندگی مشترک خواهد شد. زنان زیادی شکایت می کنند که همسرشان نسبت به آن ها بی میل شده و همین مسئله زندگی زناشویی آن ها را با خطر جدی مواجه کرده است. به همین دلیل در این مطلب نوین اطلس نشانه های بی میلی مردان را در اختیار شما می گذارد و نشان می دهد علت بی میلی مردان به روابط زناشویی چیست.

اما نگران نباشید، بی میلی در مردان را می توان درمان کرد و با شناخت علت و نشانه های آن درمانی بی میلی مرد به زن کار غیر ممکنی نخواهد بود. اگر احساس نداشتن شما به همسر از ابتدای زندگی بوده باشد ریشه های روانشناختی در آن است که نوین اطلس در این نوشته به آن ها اشاره می کند.

اگر در مورد علاقه ی شوهرتان به خود سردرگم هستید نیز در این مطلب به نشانه های مردی که زنش را دوست دارد اشاره می کنیم.

علت بی میلی مردان به روابط زناشویی

اگر مردتان تلاش شما را برای برقراری رابطه جنسی رد می کند و علاقه ای به برقراری روابط زناشویی ندارد، این بی میلی می تواند علت های مختلفی داشته باشد که در اینجا به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

۱- مردتان دچار افسردگی شده است. 

افسردگی شدید یکی از عوامل شایع ناتوانی جنسی در مردان است. مردان در تمام سنین، حتی در نوجوانی، ممکن است با اختلال روحی افسردگی رو به رو شوند و  کاهش توانایی جنسی را داشته باشند. کاری که باید انجام دهید، به یاد داشته باشید که افسردگی شدید یک بیماری جسمی است نه یک ضعف شخصیتی.

۲- مردتان درباره شغلش نگرانی های کاری دارد.

نگرانی و استرس درباره مسایل کاری، باعث از بین رفتن میل جنسی و برقراری روابط زناشویی می شود، مخصوصا که آن ها مایل باشند بر اساس ارزش کاری که انجام می دهند، موفقیت به دست آورند.

۳- میزان هورمون تستوسترون مردتان پایین است.

بر اساس تحقیقات هنگامی که آقایان سن ۴۰سالگی را رد می کنند، از میزان هورمون تستوسترون بدن شان کاسته می شود. اگر این کاهش هورمونی زیاد اتفاق بیفتد کم کم از میزان این هورمون کاسته شده و این مرد قدرت لازم برای انجام عمل جنسی و برقراری رابطه ی زناشویی را از دست می دهد.

نشانه های بی میلی مرد به زن

همانطور که گفتیم مردان ممکن است به دلایل متفاوتی نسبت به همسر خود بی میل شوند و با او رابطه ی زناشویی برقرار نکنند. این اتفاق نشانه هایی دارد که خبر از بی میلی مرد به زن می دهد:

تنش در رابطه

جر و بحث بیش از حد بین زن و شوهر به خصوص از طرف مردان بر سر مواردی که اصلا ارزش بحث کردن ندارد و می توان با صحبت آن ها را حل کرد یکی از نشانه های بی میلی مردان به همسرشان است.

با خشونت صحبت کردن

مردی که به همسرش بی میل شده باشد راه مسالمت آمیز برای حرف زدن پیدا نمی کند و همیشه پیام خود را با خشونت و داد و فریاد به همسرش می رساند. او هیچ وقت برای حل کردن مشکلات وقت نمی گذارد و مدام در حالت عصبانیت به سر می برد.

عدم علاقه به رابطه زناشویی

این مورد یکی از بارز ترین نشانه های بی میلی مردان نسبت به زنان است. مردی که نسبت به همسرش بی میل شده است هیچ علاقه ای به برقراری روابط ناشویی با همسرش نشان نمی دهد و همیشه نسبت به او سرد است.

درمان بی میلی مرد به زن

اگر بی‌میلی ناشی از فقدان جذابیت جنسی همسر است، باید رویکرد‌های مبتنی بر تغییرات امکان‌پذیر ظاهری همسر اتخاذ شود، در این‌مورد لازم است زن و شوهر با یکدیگر بر سر تغییرات ظاهری امکان‌پذیر که جذابیت جنسی ایجاد می‌کند، به توافق برسند. برای پیشگیری از هر نوع رنجش، این کار باید با دقت و نظارت متخصص انجام شود اما اگر مشکل روابط زناشویی زوجی برپایه الگوهای تکراری و بدون تغییر است، باید تغییری در الگوهای رفتار جنسی داده شود. البته این تغییرها، زمانی امکان‌پذیر هستند که زن و مرد میل بالایی به ایجاد بهبود روابط بین‌فردی خود داشته باشند.

اگر کاهش میل‌جنسی به دلیل پایین بودن سطح تستوسترون است، باید در درمان به سن و وضعیت سلامت فرد توجه خاصی شود مثلا در مردان مبتلا به سرطان پروستات، مصرف تستوسترون باعث پیشرفت سرطان می‌شود اما در بیشتر مردان این روش، بی‌خطر است و معمولا افزایش میل‌جنسی را به دنبال دارد. با مشخص شدن علت می‌توان برنامه‌های درمانی را اجرا کرد.

احساس نداشتن به همسر

اگر احساس می کنید از ابتدا همسرتان را نمی خواسته‌اید؛ بد نیست بدانید که:
_ دلسوزی کردن برای خودتان کمکی به شما نخواهد کرد. پس دست از ترحم کردن به خود بردارید.

_ از همسرتان باج خواهی نکنید، زیرا او در این موضوع که شما احساس می کنید ازدواج مطلوبی نداشته اید، نقشی ندارد و شما باید مسئولیت عواقب تصمیم خودتان را بپذیرید.

_ تحقیر همسر یکی از عواملی است که به شدت زوجین را نسبت به یکدیگر دلسرد می کند. همسرتان را تحقیر نکنید. با همسرتان بهترین رفتار را داشته باشید. برای ابراز خشم و ناراحتی خود از روش های دیگری استفاده کنید.

_ اگر از وی جدا نمی شوید، به این خاطر است که در نهایت شما از این ازدواج نفعی می برید. بنابراین به خاطر داشته باشید همسرتان به خاطر این که شما وی را ترک نمی کنید، مدیون شما نیست.

_ هر اشتباهی پیامدهایی دارد و متاسفانه اشتباه در انتخاب همسر، پیامدهای سنگینی دارد اما فراموش نکنید که در صورت اقدام به طلاق، فرد باید مسئولیت پیامدهای طلاق را نیز بپذیرد و خود را برای دست و پنجه نرم کردن با آن ها آماده کند.

نشانه های مردی که زنش را دوست دارد.

چگونه بفهمیم یک مرد ما را دوست دارد و عاشق ماست؟ عشق واقعاً احساس عجیبی است و شاید به راحتی نتوان ابراز احساسات و علاقه یک مرد به زنی را تشخیص داد اما نشانه هایی وجود دارد که علاقه مرد به زن را مشخص میکنید، علائمی از عشق مرد به زن که باید در رفتار و کردارش تشخیص دهید.

۱. اگر مردی همسرش را دوست داشته باشد هرگز برای رسیدن به خواسته های خود ، او را به کارهایی که دوست ندارد مجبور نمی کند. این مرد به تصمیمات همسرش احترام می گذارد و او را همانگونه که هست دوست دارد.

۲. مردی که واقعا عاشق همسرش است در برابر رفتار نادرست یا کج خلقی های او صبور و آرام خواهد بود. خانم ها غیرقابل پیش بینی و عاطفی هستند و گاهی بسیار عصبانی یا پر سرو صدا می شوند، مردی که واقعا عاشق است در این لحظات همسرش را درک کرده و با مهربانی و ملایمت با او رفتار می کند.

۳. از نشانه های شوهر عاشق این است که در مشاجرات خانوادگی، در حالی که زن در اوج غرور است و زیر بار حرفش نمی رود، حتی اگر مقصر نباشد برای پایان دادن به بحث، می گوید:”متاسفم!”. ترس او به خاطر از دست دادن همسرش بیشتر از غرور و اثبات حرف هایش است.

۴. به بهانه های مختلف عشق خود را ابراز می کند، ممکن است با خرید هدیه های بدون مناسبت، تقدیم گل رز، رفتن به کافی شاپ مورد علاقه یا حتی استفاده از عکس نوشته عاشقانه برای پروفایل و صفحات شخصی این عشق را نشان می دهد.

۵. مرد عاشق نسبت به همسرش حساس است و اجازه نمی دهد مردان دیگر نگاه یا فکر نادرستی درباره او داشته باشند. این حس از حسادت ناشی نمی شود بلکه با این کار سعی می کند از همسرش محافظت کند

مطالب مرتبط:

چرا مردان بی احساس می شوند

راه های مقابله با خیانت مردان

ترفند عاشق کردن مردان

تکراری شدن زن برای مرد

درمان بی میلی در مردان

احساس نداشتن به همسر

بایدها و نبایدهای صحبت با مردان



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.