no-img
نوین اطلس

دعا برای دفع زن مزاحم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای دفع زن مزاحم
امتیاز 3.57 ( 14 رای )
zip
مهر ۱۰, ۱۳۹۷

دعا برای دفع زن مزاحم


برخی از دعاها مجرب هستند و تردید نداشته باشید که اگر با خلوص نیت به درگاه پرودگار دعا کنید مستجاب خواهد شد .دین اسلام همواره به مسلمانان توصیه می کند که دعا کردن را فراموش نکنند چرا که در بسیاری از مشکلات می توانند با دعا کردن مشکلات خود را حل کنند.

یکی از مشکلات زندگی زناشویی زن مزاحم در زندگی و به واسطه ی او خیانت شوهر است. نوین اطلس در این مطلب به شما کمک می کند با دعا زن مزاحم را از زندگی خود دفع کنید و اجازه ندهید مردتان زن باز شود و زن دومی اختیار کند.

همچنین علت عاشق شدن مردان متاهل و نشانه های خیانت آن ها را به شما نشان می دهیم و اگر مردتان گرفتار زن دیگری شده باشد به شما یاد می دهیم این دو نفر را با دعا از هم دور کنید.

دعا برای دفع زن دوم

فردی که نمی خواهد شوهرش زن دوم داشته باشد و قصد دارد زندگیش به اراده ی پروردگار استحکام و دوام زیادی داشته باشد و مهر و محبت شوهرش هم نسبت به او بیشتر شود باید آیه شریفه زیر را با گلاب و زعفران در سه برگه نوشته، اولی را به شوهر خود بنوشاند. برگه دوم را زیر یا داخل بالشت شوهر بگذارد و برگه سوم را با خود به همراه داشته باشد ان شاء الله به اذن خدا  به خواست خود خواهد رسید و زن دوم از زندگی اش دفع می شود و هیچ زن مزاحمی وارد زندگی اش نخواهد شد.

آیه شریفه این است:

(لا یحل لک النساء من بعد والا ان تبدل بهن من ازواج ولو اعجبک حسنهن الا زوجتک).

توجه کنید:

اسم خود و مادر را هم در ورقه بنویسید و شرایط عمومی نوشتن دعا را رعایت کنید.

دعا برای دور کردن دو نفر از هم

برای دور کردن دو نفر از هم دستورالعمل زیر را انجام دهید و به مدت سه روز آن را تکرار کنید. چهارده مرتبه آیات شریفه پنجاه و چهار تا پنجاه و ششم از سوره مبارکه اعراف را با خلوص نیست بر ظرفی از آب پاک بخوانید و سپس قدری از آن آب را بنوشید و بقیه را در چهار گوشه اتاق یا منزل بپاشید. این دو نفر بینشان نفرت ایجاد می شود و خیلی زود از هم دور خواهند شد:

إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَىٰ عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ ۗ أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ ۗ تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ (۵۴) ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً ۚ إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ (۵۵) وَلَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفًا وَطَمَعًا ۚ إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِینَ (۵۶)

دعا برای مرد زن باز

اگر خواهی که سیاه کنی مردی را از نظر تمام زن ها و دیگر قادر نباشد با زنی صحبت و نزدیکی کند، بیاور چهار لوح از چهار جوش سلیمانی و یک لوح از طلای خالص و نقش دیو سلیمانی را روی لوح ها نقش کرده، در ساعت قمر در عقرب و یا ساعت زحل که خالی از نحوس نباشد و عطارد نزدیک مریخ میان هشت درجه و بیست و سه دقیقه و خانه شمس تاریک و ظلمت، در خانه زحل باشد. باید که پشت به قبله کنده شود. دهان را تلخ کرده و لوح طلا را در دهان میت پیچیده و روی کفن او مینویسیم فلان زاده فلان را سیاه کردم در نظر تمام زن های عالم. چنان شود که دیگر کسی با او صحبت نکند.

تذکر : مبادا این کار را از روی دشمنی برای کسی انجام دهید که غضب خدا شمال حالت میشود

نشانه خیانت مردان

بعضی از نشانه های خیانت کاملاً واضح و آشکار هستند: بوی ادکلن، جلسات کاری در روزهای تعطیل و … ولی آقایان خیانتکار نشانه های دیگری نیز دارند که چندان واضح نیستند. البته اگر همسرتان فقط یکی دو نشانه از نشانه های زیر را دارد لزوماً خائن نیست، ولی اگر می بینید اکثر موارد زیر در همسرتان دیده می شود، باید کم کم نگران شوید.

پنهانکار است

به خصوص در مورد تلفن همراهش بسیار حساس است و همیشه روی آن قفل می گذارد. بعضی از تماس ها را جواب نمی دهد و سعی می کند تلفنش را از چشم شما دور نگه دارد. بیشتر خانم هایی که همسرشان به آنها خیانت می کند، اعتراف می کنند که این مورد را دیده اند و وقتی در مورد آن از شوهرشان سوال کرده اند، شوهر جوابی نداشته یا به نحوی کارش را توجیه کرده است.

با مادرش رابطه خوبی ندارد

دکتر کارول لیبرمن هشدار می دهد: «مواظب مردی که از دست مادرش عصبانی است باشید.» اگر او به مادرش دروغ می گوید یا با او بد حرف می زند، احتمالاً رابطه این دو خراب شده است. آقایانی که به مادر خود احترام نمی گذارند، به همسرشان نیز بی احترامی می کنند. حواستان باشد که این آقایان به راحتی به شما هم دروغ می گویند.

از خودش مطمئن نیست

نداشتن اعتماد به نفس چه بخاطر ظاهر فرد باشد (مانند ریختن موها) چه بخاطر شغل فرد، احساس تهدید کردن می تواند دلیلی برای شروع یک رابطه و بالا بردن اعتماد به نفس از این طریق باشد. خیانت می تواند دلیلی برای شوهر باشد تا دوباره احساس مرد بودن کند. اگر همسر شما نیز از خودش مطمئن نیست و اعتماد به نفس پائینی دارد، سعی نکنید زیبائی و جذابیت خودتان را به رخ او بکشید و جلوی او به موفقیت های کاری تان بنازید. در عوض سعی کنید او را تشویق کنید تا به اهدافش برسد.

فراموشکار است

آیا شوهرتان قبلاً بی حواس و فراموشکار نبوده است؟ دکتر کوپر می گوید: «آقایان خیانتکار معمولاً تظاهر می کنند که فراموشکارند در حالی که کاملاً همه چیز را به یاد دارند.» بجای اینکه او خودش را درگیر جزئیات و توضیح دادن آنها برای شما کند، برایش راحت تر است که وانمود کند خیلی چیزها را یادش نمی آید و حتی روز تولد شما را فراموش کند.

علت عاشق شدن مردان متاهل

در زندگی زناشویی برای یک زن هیچ چیز سخت تر و دردناک تر از این نیست که بفهمد مرد زندگی اش، تکیه گاهش، کسی که در زمان ازدواج متعهد شده تنها با او باشد، مخفیانه با زن دیگری ارتباط برقرار و به او خیانت کرده است. واقعیت انکار ناپذیری که این روزها پای ثابت دادگاه های خانواده شده و روزی نیست زنانی با چشمانی اشکبار و دلی پرخون، به دنبال جدایی و گرفتن حق و حقوق از دست رفته شان نباشند.مردان بیش از زنان در زندگی مشترک دچار خیانت می شوند و از سن ۲۸ تا ۵۰ سالگی بیشترین خیانت ها از سوی مردان صورت می گیرد.خیانت مرد

پژوهشگران به دنبال علت خیانت برخی زوج ها هستند. با توجه به رواج عدم پایبندی به اصول اخلاقی در زندگی زناشویی در کشورهای غربی، محققان در پی کشف علت علمی شکل گیری روابط غیراخلاقی در این کشورها هستند. بر اساس نتایج یک مطالعه که سال ۲۰۱۱ منتشر شد، از هر پنج مرد و زن آمریکایی یک نفر با برقراری روابط ناسالم به همسر فعلی خود خیانت می کند.

مطالعات دیگر، حاکی از آن است که تعداد مردان خیانتکار به مراتب از زنان خیانتکار بیشتر است. این قبیل افراد دلایل متعددی برای توجیه اقدام غیر اخلاقی خود ذکر می کنند. عده ای بیماری و ناتوانی جسمی یا روحی همسرشان را بهانه می کنند و عده ای دیگر انسان های خودشیفته و مغروری هستند که فکر می کنند همسرشان به خیانت آنها پی نخواهد برد. پِپِر شوارتز، استاد جامعه شناسی دانشگاه واشنگتن معتقد است به تعداد آدم های خیانتکار روی زمین دلایل متنوع برای خیانت وجود دارد.

محققان توانسته اند مردان و زنان خیانتکار را به دو دسته تقسیم کنند؛ دسته اول شامل کسانی می شود که از زندگی زناشویی خود خسته شده اند و رابطه فعلی دیگر برای آنها جذابیتی ندارد. اینها اغلب افرادی هستند که مدت طولانی در یک رابطه بوده اند و اکنون به دنبال یک نشاط جدید می گردند. دسته اول به معنای واقعی خواهان شروع یک رابطه جدید نیستند و فقط تمایل دارند از آشنایی با آدم های جدید و شروع رابطه با آنها سرگرم شوند.

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید می توانید مقاله زیر را درباره موضوع جذب عشق از دست رفته مطالعه کنید:

how to make my ex feel attracted to me again

مطالب مرتبط:

تعبیر خواب زن متاهلی که عروس شده است

خیانت زناشویی علل و درمان

عقب نشینی مردان در رابطه

روابط زن و مرد در محیط کار

چرا احساس عشق از بین میرود

چرا مردها تنوع طلبند؟

دعای جدایی و نفرت بین دو نفر



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.