no-img
نوین اطلس

از بین بردن رقیب عشقی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

از بین بردن رقیب عشقی
امتیاز 4.00 ( 6 رای )
zip
مهر ۱۰, ۱۳۹۷

از بین بردن رقیب عشقی


اگر عاشق فردی بودید و یک نفر دیگر نیز عاشق همان شخص باشد، چه می‌کنید؟ وقتی دو نفر عاشق یک نفر هستند، شرایط پیچیده‌ای به وجود می‌آید، به ویژه زمانی که آن دو نفر همدیگر را بشناسند.

برای دفع رقیب عاشقی، مقابله با او و از بین بردن فردی که عاشق معشوق شما است هم راهکارهای روانشناختی وجود دارد و هم می توانید از دعا و مذهب کمک بگیرید که نوین اطلس در این مطلب به هر دو مورد اشاره کرده است.

همچنین اگر کسی در روابط شما دشمنی ایجاد می کند برای رسوایی و آوارگی او نیز دعاهایی وجود دارد. گاهی اوقات وجود رقیب عشقی حاصل تصورات و تخیلات شما بر اساس حسادت است که در این شرایط باید روی خود کار کنید و این حسادت را از بین ببرید. ذکر برای درمان حسادت در این زمینه به شما کمک می کند.

دعا برای دفع رقیب عشقی

برخی افراد بسیار حساس هستند و گاهی احساس می کنند که از طرف دیگران نسبت به عشقشان نظر هست و آن ها می توانند رقیب عشقی شان شوند، پس هرگاه احساس کردید که کسی یا کسانی با شما دشمنی دارند و می خواهند عشقتان را از شما بدزدند، برای دفع هرگونه آثار این دشمنی و دفع رقیب عشقی خود:

اول: در یک مجلس که رقیب عشقی هست هزار و شصت و نه (۱۰۶۹) مرتبه بگویید “اعتصمت بالله”. مجرب است.

دوم: یا می توانید در یک مجلس که دشمن شما هست هزارو بیست و سه(۱۰۲۳) مرتبه بگویید “توکلت علی الله”.

سوم: هم چنین می توانید سی و سه (۳۳) مرتبه “لا إِلهَ إِلاَّ أَنْتَ سُبْحانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ” را تلاوت کنید.

دعای آوارگی دشمن

یونس بن عمار می گوید: پیش امام صادق رفتم و گفتم: “همسایه ای از قبیله قریش دارم نام مرا (به عنوان شیعه) فاش کرده است (و مرا در معرض خطر طاغوتیان، که در کمین شیعیان بودند قرار داده است)، به گونه ای نام مرا مشهور نموده که هر وقت از کنارش عبور می کنم می گوید: این رافضی، مال ها را نزد جعفر بن محمد (یعنی امام صادق علیه السلام ) می برد.

امام صادق علیه السلام فرمودند: هنگامی که نماز شب می خوانی در سجده آخرِ دو رکعت اول نماز شب، او را چنین نفرین کن: “نخست حمد و ثنای الهی به جا آور، پس بگو خدایا! فلانی پسر فلانی، نام مرا فاش و مشهور کرده و مرا به خشم آورده، و در معرض خطرها قرار داده است، او را هدف تیری شتابان قرار بده، به گونه ای که اثر آن تیر، او را از من باز دارد. بار خدایا! آوارگی این دشمن را نزدیک گردان، و نشانه اش را نابود کن. پروردگارا! در این کار شتاب کن، در همین ساعت و لحظه”.

دعای جدایی و نفرت بین دو نفر

نقل شده است هر کس سوره کوثر را بر خاک چهار راه ۴۱ مرتبه به اسم هر کس خواهد بخواند و بر آب ریزد و آب را بر آتش ریزد تفریق، جدایی و نفرت بین دو نفر واقع شود.

شرح دستور : باید از محل عبور یکی از آن ها که می خواهید بینشان جدایی و نفرت حاصل شود مقداری خاک برداشته و سپس ۴۱ مرتبه سوره کوثر را بر روی آن خوانده و اسامی آن دو نفر را هم ذکر کرده و سپس خاک رابر آب ریخته و آب را هم بر آتش ریزد ، جدایی و دلسردی حاصل می شود و آن دو نفر از هم جدا خواهند شد.

روش مقابله با رقیب عشقی

مظنون هستید که همسرتان، نامزدتان یا عشقتان به جز شما با کس دیگری هم رابطه دارد؟ می خواهیم به شما آموزش دهیم که چطور بر رقیبتان پیروز شوید و عشقتان را برای همیشه به دست آورید.

۱) به او نشان دهید که برای انتخاب او بیشتر از هر چیز دیگری احترام قائلید.

کاری نکنید و چیزی نگویید که طرفتان را مجبور کند آنطور که شما می خواهید زندگی کند و همه چیز را مثل شما ببیند. اگر او دوست دارد که خودش انتخاب کند، حال این انتخاب شما باشید یا کس دیگری، به او نشان دهید که برای نظرش احترام قائلید. اگر بتوانید به او ثابت کنید که آزادی انتخاب به او می دهید و برای نظر او احترام قائلید، مطمئن باشید که انتخاب او شما خواهید بود.

۲) سعی نکنید رقابت کنید.

سعی نکنید با رقیبتان رقابت کنید. وقتی رقابت می کنید یعنی با او وارد مبارزه شده اید و وقتی وارد مبارزه شوید، انرژی منفی خیلی زیادی تولید می کنید و منجر به تجربه های ناخوشایندی با اطرافیانتان می شود. درعوض، سعی کنید فرصت هایی ایجاد کنید که منجر به تجربه های مثبت شوند، به ویژه با عشقتان. اجازه بدهید طرفتان وقتی باشماست احساس راحتی بیشتری کند.

۳) از بحث کردن درمورد مسائل مربوط به رقیبتان خودداری کنید.

وقتی کنار عشقتان هستید، سعی نکنید مداوماً از او درمورد مسائل مربوط به رقیبتان سوال کنید: مثلاً دیروز کجا رفتی؟ چرا فلانی اینکار را می کند؟ چرا فلان چیز را به او دادی و …پرسیدن چنین سوالاتی فقط او را به حالت دفاعی می کشاند و پاسخ هایی که می دهد هم صادقانه نخواهد بود. چنین بحث هایی اکثر اوقات تجربه های ناخوشایندی ایجاد می کند و باعث می شود هر دو شما سر یک موضوع کوچک و بی ارزش به بجث و جدل بپردازید. پس به طرفتان آزادی انتخاب بدهید. اجازه بدهید هر کاری که دوست دارند انجام دهند و بعد می بینید که از این درک شما قدردانی خواهند کرد. اگر طرفتان متوجه شود که وقتی با شماست می تواند راحت تر از وقتی که با رقیبتان است نفس بکشد، مطمئن باشید که به سمت شما می آید، بدون اینکه تلاشی برای آن کرده باشید.

ذکر برای درمان حسادت

امام سجاد(ع) در دعای مکارم الاخلاق به این صورت دعا می‌فرمایند:

«اللَّهُمَّ اجْعَلْ ما یُلْقِى الشَّیْطانُ فى رُوعى مِنَ التَّمَنّى وَالتَّظَنّى وَالْحَسَدِ ذِکْراً لِعَظَمَتِکَ، وَ تَفَکُّراً فى قُدْرَتِکَ، وَ تَدْبیراً عَلى‏ عَدُوِّکَ»(همان) «الهى عنایت کن که به جاى آنچه شیطان در دلم مى‏افکند از آرزوى باطل و بدگمانى و حسد، یاد عظمت تو کنم، و در قدرت تو اندیشه نمایم، و در دفع دشمنان تو چاره‏سازى نمایم».
امام سجاد(ع) در این قسمت از دعا برای سه بیماری آرزو‌های دراز، بدگمانی و حسادت سه راه حل و درمان ارائه فرموده‌اند. همانطور که در بالا اشاره شد که ایشان فکر بد و درگیر شدن ذهن با افکار منفی را با درگیر شدن آن به افکار و فعالیت مثبت درمان می‌کنند.

مطالب مرتبط:

دعا برای دفع رقیب عشقی

دعای جدایی و نفرت بین دو نفر

دعای رسوایی ظالم و دشمن

حفظ کردن شوهر



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.