no-img
نوین اطلس

سوره ضحی برای بازگشت معشوق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

سوره ضحی برای بازگشت معشوق
امتیاز 3.20 ( 5 رای )
zip
مهر ۹, ۱۳۹۷

سوره ضحی برای بازگشت معشوق


سوره ی ضحی نود و سومین سوره قرآن کریم است که مکی و ۱۱ آیه دارد. سوره ی ضحی فضیلت ها و کاربردهای زیادی دارد که یکی از آن ها بازگشت معشوق و جلب محبت او به سمت خود می باشد.

نوین اطلس در این مطلب در کنار راه خواندن سوره ی ضحی برای جلب محبت و بازگشت معشوق دعایی برای خبر از معشوق نیز به شما معرفی می کند. همچنین راهکارهایی برای احیا رابطه، جملاتی برای برگشتن عشق و فال برگشتن عشق نیز از موضوعات این مطلب می باشد که می توانید از آن برای درست کردن رابطه تان بهره ببرید. پس با ما همراه باشید.

سوره ضحی برای جلب محبت

برای جلب محبت و بازگشت معشوق در مدت چهل روز هر روز سوره ی ضحی را یک بار بخوانید و سپس ۱۳۳۳ مرتبه و اگر نتواند ۶۶۶ مرتبه و اگر نتواند ۶۶ مرتبه آیات زیر را تلاوت کنید. بسیار مجرب است و خیلی زود به مقصود خواهید رسید.

یس وَالْقُرْآنِ الْحَکِیمِ

ص وَالْقُرْآنِ ذِی الذِّکْرِ

ق وَالْقُرْآنِ الْمَجِیدِ

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

دعا برای خبر از معشوق

برای خبر از معشوق روز پنج شنبه را روز ه گرفته و با خرما افطار کنید . سپس بعد از نماز مغرب ۱۲۱ مرتبه بسم الله الرحمن الرحیم را بگویید و بعد از نماز عشاء در رختخواب همین آیه را اینقدر بگویید (منظور بسم الله الرحمن الرحیم هست ) تا به خواب روید. صبح جمعه بعد از نماز صبح نیز ۲۱ مرتبه بگویید سپس این نوشته را همیشه با خود نگاه دارد (ب س م ا ل ل ه ا ل ر ح م ن ا ل ر ح ی م)

علامه دمیری گوید : قسم به خدا هر که این عمل را انجام دهد نزد مردم مانند ماه چهارده محبوب خواهد شد

احیا رابطه

اگر فکر میکنید ، هنوز امیدی به بازگشت و احیا رابطه تان هست، یا رابطۀ شما به طور کامل دچار شکست نشده، دستورالعمل زیر را پیگیری کنید. حتی اگر هیچ امیدی به ترمیم این رابطه ندارید باز هم شانس خود را از دست ندهید و بر اساس راهکارهای داده شده پیش بروید.

۱- به همدیگر وقت بدهید و کمی صبور باشید

این قطعی ارتباط، فرقی نمی‌کند یک طرفه باشد یا دو طرفه. هر یک از طرفین باید برای از بین بردن کدورت ایجاد شده و برقراری مجدد ارتباط وقت بگذارند. باید تمام خشم‌هایی که از هم دارند را آزاد کنند و تمام صدماتی را که از یکدیگر دیده‌اند، ‌فراموش کنند تا بتوانند به آرامش برسند و بتوانند تصمیم گیری درستی داشته باشند.

برای برخی مردم گذر از این مرحله، فقط چند روز یا چند هفته طول می‌کشد. برای برخی هم ممکن است ماهها یا حتی سال‌ها طول بکشد. زمان رسیدن به این مرحله اهمیتی ندارد و مستقیما به ویژگی‌های شخصیتی هر کس بستگی دارد.

۲- با گام‌ها و اقدامات کوچک شروع کنید

با اقدامات کوچک سعی کنید طرف مقابل خود را از لحاظ ذهنی آماده کنید. مثلا یک پیامک می‌تواند آغازگر خوبی باشد. از گفت و گوی طولانی بپرهیزید زیرا به لحاظ طبیعت انسانی صحبت کردن در باره گذشته،‌ در این مرحله نمی‌تواند ایده خوبی باشد.

۳- بعد از مدتی کوتاه با وی تماس بگیرید

بعد از سپری شدن یک مدت کوتاه با آن فرد تماس بگیرید و بگویید که برای دوستی با او ارزش قائل هستید و دوست دارید که در این رابطه با او حرف بزنید. برای او توضیح دهید که می‌خواهید سوءتفاهمات را از بین ببرید، حال تقصیر هر کدام از شما بوده باشد. وقت مشخص کردن مقصر نیست، وقت آن است که درکتان را بالا ببرید و به هر راهی که شده برای برقراری یک گفتگو و ارتباط عمیق‌تر زمان بگذارید.

جملات برگشتن عشق

گاهی اوقات یک عذر خواهی ساده می تواند بسیاری از مشکلات شما با همسر و یا دوستانتان را حل کند. وقتی دوست و یا همسرتان از شما ناراحت می شود انتظار دارد برای دلجویی وی اقدامی کنید. البته همانطور که در مطلب قبلی با موضوع پیامک عاشقانه به همسر توضیح داده ام اگر شرایط رابطه شما بسیار بحرانی باشد و بارها عذر خواهی کرده باشید و مورد قبول واقع نشده باشد ارسال چنین پیام هایی توصیه نمی شود.

اما اگر همچنان از علاقه طرف مقابل خود اطمینان دارید و ناراحتی پیش آمده ساده و قابل جبران می باشد به شما توصیه می کنم از این اشعار که نوشته ی من می باشد استفاده کنید تا یک عذر خواهی زیبا را به همسر، دوست یا خانواده خود ارائه داده باشید. با اینکار یک برگشتن عاشقانه را در رابطه خود تجربه کنید.

مرا ببخش امروز

که در مسیر جاده های عشق

دستانم را در دستانت گره نکردم

و در زیر ابر های سفید شهر رویاهایمان

زیبایت را در میان باغ های گل یاس فریاد نزدم

و در گوشه ی این ارغوانین، آسمان سرد

چشمانت را با چشمانم در مسیر یک نت ننگریستم

(برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به : جملات برگشتن عشق )

فال برگشتن معشوق

چرا فال برگشت عشق باعث می شود به عشق خود نرسید

مهمترین نقش فال هایی که ما برای پیشبینی وضعیت آینده و رویداد های مختلف می گیریم ایجاد باورهای مختلف در ذهن ما است. برای مثال اگر فالی باور مرگ را در سنی خاص در ما ایجاد کنید ( خطرناک ترین نوع فال، فال هایی هستند که مربوط به زمان مرگ و زندگی شما هستند) باعث می شود ضمیر ناخودآگاه ما در آن سن مثلا ما را متوجه قرمز بودن چراغ راهنما نکند و یا اجازه ندهد چاهی را که در جلو پایمان است ببینیم و یا باعث هول شدن ما در موقعیتی خطرناک شود و در نتیجه باعث شود یک حادثه خطرناک در زندگی ما اتفاق بیفتد. این موضوع در مورد عشق، ازدواج، سنجش عشق و غیره نیز به همین شکل است. باور به برگشت عشق و یا عدم بازگشت عشق از طریق فال، طلسم و تصویر سازی ذهنی فقط می تواند تاثیر منفی داشته باشد. به عبارت دیگر حتی اگر فال شما باعث ایجاد باور مثبت شود باز هم احتمال بازگشت عشق کاهش پیدا می کند. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به : فال برگشتن عشق )

مطالب مرتبط:

دعای بازگشت معشوق در سه روز – بازگشت سریع

نیایش های ۱۲ گانه بای برگرداندن عشق

دعای محبت _ ایجاد، افزایش و بازگشت محبت با دعا

تعبیر خواب ازدواج معشوق با دیگری

۵ مرحله ی ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

راه های برگرداندن معشوق با تکنیک ان ال پی عشق

احیا رابطه



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.