no-img
نوین اطلس

دعا برای دفع رقیب عشقی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای دفع رقیب عشقی
امتیاز 3.43 ( 7 رای )
zip
مهر ۹, ۱۳۹۷

دعا برای دفع رقیب عشقی


شما هم شب ها تا دیر وقت بیدار می مانید و نگران این هستید که یک رقیب عشقی زن یا مردی را که دوست دارید از چنگتان در آورده باشد و امیدی به باز گشت او نیست؟

قبل از هرچیز باید بگویم نوین اطلس دریافته است رابطه هایی که بلافاصله بعد از جدایی آغاز می شوند رابطه های واکنشی بوده و نمی توانند رابطه ی پایداری باشند. در این مطلب رابطه ی واکنشی را به طور کامل توضیح داده و به شما نشان می دهیم در این شرایط هم چگونه عشقتان را به رابطه برگردانید.

هم چنین در دعاهای دینی دعاهایی مجرب برای پیروزی بر رقیب عشقی، از بین بردن محبت میانشان و عاشق کردن فرد مورد علاقه نسبت به شما وجود دارد که در این مطلب معرفی می شوند و می توانید از آن ها کمک بگیرید.

دعای پیروزی بر رقیب

برای پیروزی بر رقیب نیت کرده و با ایمانی خالص و همراه با فروتنی به درگاه پروردگار و در  مکان پاک و با رعایت کامل آداب و شرایط ذکر شریف زیر را تلاوت کنید که از اسماء اعظم بوده و رقیب عشقی را از زندگی شما دور می کند.

یا هو یا من لا هو الا هو

و در ادامه این دعا را که از امام سجاد نقل شده است بخوانید :

اللهم انى اسئلک باسمک اللّه اللّه اللّه اللّه اللّه لا اله الا هو رب العرش العظیم

سپس دعای زیر را تلاوت کنید :

یا رب الارباب و یا مسبب الاسباب و یا مفتح الابواب و یا معتق الرقاب الهى فى السماء عرشک و فى الارض قدرتک یا حى یا قیوم یا ذالجلال و الاکرام

و در پایان ذکر شریف یا حی یا قیوم را هفتاد مرتبه قرائت نمایید .

پس از پایان این دعاها و اذکار ، آیه آخر از سوره مبارکه حشر را هفت بار بخوانید.

دعای از بین بردن محبت بین دو نفر

دعای شریفه زیر برای شخصی که عاشق شده باشد و رقیب عشقی در زندگی اش است و می خواهد مجبت بین آن ها را از بین ببرد نقل شده است:

این دعا از دعاهای مجرب است و دستورالعمل آن بدین شرح می باشد: باید همراه با نیت خالصانه و با تقرب به درگاه الهی و با طهارت و وضو بنویسد حروفی که در زیر می آید را بر دستش و یا بر ظروف چینی آن حروف را با اندک ابی محو کرده و آب را به مدت سه روز و هر روز ٣ مرتبه بنوشد و آن حروف در ذیل آمده است :

ا ب ق ا ل ا ب ق ا ل ه و ل د ر ک د ر ک و قیل الیوم ننساکم کما نسیتم لقاء یومکم هذا و نسی ما قدّمت یداه و لقد عهدنا الی آدم من قبل فنسی و لم نجد له عز ما کذلک ( اسم خود را بنویسد ) ینسی ( اسم آن زن یا مرد را بنویسد ).

دعا برای عاشق کردن فرد مورد علاقه

نقل شده است دعا و دستور العمل زیر امتحان شده است و فرد مورد علاقه را عاشق می کند:

برای جلب محبت محبوب و عاشق کردن فرد مورد علاقه ایه شریفه ۷۲ سوره یس وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَکُوبُهُمْ وَمِنْهَا یَأْکُلُونَرا ۸۳ مرتبه بر شکر یا خرما یا کشمش یا انجیر چنانچه هر کدام از این ها رو دوست داشته باشد بخوان و به او بده تا بخورد . محبت او نسبت به شما بسیار بیشتر خواهد گشت این عمل از مجربات صحیحه است.

رابطه واکنشی چیست

رابطه ی واکنشی رابطه ای است که بلافاصله بعد از جدایی به دلیل فرار از تنهایی و فراموش کردن دردها به آن رو می آورید.

اما آیا یک رابطه ی واکنشی می تواند به بهبودی فرد کمک کند؟

آیا یک رابطه ی واکنشی درد و رنج بعد از جدایی را کاهش می دهد؟

اجازه دهید با شما روراست باشم. بیشتر روابط واکنشی نمی توانند به بهبودی فرد کمکی بکنند. دلایل زیادی هستند که مانع بهبودی فرد پس از جدایی می شوند و همه ی این دلایل به درک نادرست رابطه و جدایی برمی گردند.

وقتی فردی وارد یک رابطه ی واکنشی می شود درواقع دلیل اصلی درد و رنج خود را حل نکرده است و به همین دلیل احساسات بد او تغییری نمی کنند و حتی بدتر می شوند.

چگونه عشقمان را به رابطه برگردانیم

برای ترمیم رابطه شکست خورده نیاز دارید سیگنال هایی به ضمیر ناخودآگاه طرف مقابل خود ارسال کنید تا برداشت ضمیر ناخودآگاه وی از شما تغییر کند. اما مشکل وقتی ایجاد می شود که به دلیل اشباهات گذشته طرف مقابل ما دیگر تمایلی به ارتباط برقرار کردن با ما ندارد و هر گونه اقدام و حرکتی از سوی ما باعث فرار بیشتر طرف مقابل می شود و حتی در مواردی ممکن است از گزینه ی بلاک استفاده شود.

اما نگران نباشید ارسال پیام و برقراری تماس های تلفنی تنها راه ارتباطی شما برای نشان دادن تغییرات تان نیست. روش هایی در ان ال پی (NLP) که در اول مقاله به آن اشاره شد وجود دارد که بدون نیاز به ارتباط برقرار کردن می توانید طرف مقابل خود را به سمت خود جذب کرده و رابطه عاشقانه یا دوستی خود را با هدف ازدواج ترمیم کنید. اما به یاد داشته باشید که ما در مورد قانون جذب صحبت نمی کنیم. هیچ وقت با فکر و خیالات نمی توانید اقدام به ترمیم رابطه بکنید و فقط با تلاش و کوشش است که اهداف بدست می آیند. برای آشنایی بیشتر با این تکنیک ها که به صورت خصوصی ارسال می شود به شماره زیر از طریق تلگرام پیام دهید.

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ (تلگرام و واتس اپ)

مطالب مرتبط:

دعا برای از بین بردن محبت بین دو نفر

دعا برای عاشق کردن فرد مورد علاقه

چه رابطه هایی را باید تمام کرد

۵ مرحله ی ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.